Gå til innhold

Hvorfor vil dama bare ri meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dana mi vil bare sitte oppå meg  ved samleie etterat vi er ferdig med forspillet. Noen som kan gi en forklaring? Har spurt henne, men ikke fått noe fullgodt svar. 

Anonymkode: 5b57c...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun syntes vel det er best når hun for styre det. Du er en betahan. Vis at du vil/ta kontroll så ser du hvor det går. Men vil si at du er heldig at dama di vil ri, og kan det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hun syntes vel det er best når hun for styre det. Du er en betahan. Vis at du vil/ta kontroll så ser du hvor det går. Men vil si at du er heldig at dama di vil ri, og kan det. 

Ja, klager ikke på utførelsen.  Tvert imot!  😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Eller så kjenner hun deg ikke i andre stillinger.. Penis kommer dypere inn når man rir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra👍🏻 Men si at du vil ta kontroll neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, NotYou skrev:

Eller så kjenner hun deg ikke i andre stillinger.. Penis kommer dypere inn når man rir. 

Kanskje du har rett. Er du kvinne og har erfaring med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotYou
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har rett. Er du kvinne og har erfaring med det? 

Ja. Jeg liker ikke rideposisjonen da jeg ofte syns penis støter for langt inne. Men mange damer liker jo at den «bottner» for å bruke et ord på det.  Liker hun doggy da? Penis kommer langt inn der også. Dersom hun ikke liker doggy ville jeg bare trodd at hun foretrekker ridning fordi hun liker å være på topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, NotYou skrev:

Ja. Jeg liker ikke rideposisjonen da jeg ofte syns penis støter for langt inne. Men mange damer liker jo at den «bottner» for å bruke et ord på det.  Liker hun doggy da? Penis kommer langt inn der også. Dersom hun ikke liker doggy ville jeg bare trodd at hun foretrekker ridning fordi hun liker å være på topp. 

Har prøvd dogg, men liker å se hverandre i ansiktet. Men når du rider, så kan du jo selv bestemme hvor langt inn du ønsker den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd dogg, men liker å se hverandre i ansiktet. Men når du rider, så kan du jo selv bestemme hvor langt inn du ønsker den? 

Jo, men da må liksom han ligge i ro og la meg gjøre jobben. Det greier ikke han hjemme her, så ha ender opp med å støte på selv når iveren blir for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kommer så og si bare når jeg sitter på topp. Kan hende dama di er som meg. ;)

Anonymkode: 4068b...3b1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, men da må liksom han ligge i ro og la meg gjøre jobben. Det greier ikke han hjemme her, så ha ender opp med å støte på selv når iveren blir for stor.

Høre ikke helt perfekt ut, nei.  😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer så og si bare når jeg sitter på topp. Kan hende dama di er som meg. ;)

Anonymkode: 4068b...3b1

Ja, kanskje det.  Hvordan er partneren din sin penis, da? Har lest/hørt at sånt kan ha betydning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Høre ikke helt perfekt ut, nei.  😠

Nei, men alle andre stillinger fungerer heldigvis godt. Kjenner andre jenter som nesten utelukkende foretrekker ridestillingen, så kanskje dama di bare har den som favoritt? Ser du har forsøkt å spurt, men har du forsøkt å sagt at du f.eks er lei av den stillinga? Kanskje hun svarer bedre da? Uansett årsak er det jo kjedelig med bare en stilling i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, men alle andre stillinger fungerer heldigvis godt. Kjenner andre jenter som nesten utelukkende foretrekker ridestillingen, så kanskje dama di bare har den som favoritt? Ser du har forsøkt å spurt, men har du forsøkt å sagt at du f.eks er lei av den stillinga? Kanskje hun svarer bedre da? Uansett årsak er det jo kjedelig med bare en stilling i lengden. 

Hun blir jo tilfredsstilt. Er redd hun skal tro det ikke er godt for meg, men jeg får gode orgasmer hver gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Hun blir jo tilfredsstilt. Er redd hun skal tro det ikke er godt for meg, men jeg får gode orgasmer hver gang. 

Det er jo bra, og deg kan du jo si. Men hvis du ønsker mer variasjon så blir du nødt til å bringe opp det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo bra, og deg kan du jo si. Men hvis du ønsker mer variasjon så blir du nødt til å bringe opp det. 

Ja, kan jo kalle det eksperimenter for moro skyld.  😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kan jo kalle det eksperimenter for moro skyld.  😁

Du trenger ikke kalle det noe som helst. Hun blir happy den dagen du velter henne over på rygg og viser henne nøyaktig hvordan du vil ha det. Ikke spørre, diskutere, prøve seg frem, men handle.

Anonymkode: f12cc...2be

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke kalle det noe som helst. Hun blir happy den dagen du velter henne over på rygg og viser henne nøyaktig hvordan du vil ha det. Ikke spørre, diskutere, prøve seg frem, men handle.

Er du en mann som gir dette rådet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Er kvinne.

Anonymkode: a1976...13a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva svar hun gav jeg, som var så ille at du trodde fremmede folk på nett ville gjøre det bedre. 

Ellers anbefaler jeg ikke å utøve dominans, uten å ha snakket sammen om det først. Men det er meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...