Gå til innhold

Er denne sangen fin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om denne thailandske sangen av Yinglee StiJumpol som heter your Heart for my bunner? Er den fin? Jeg liker den. :) 

 

Anonymkode: 69b9e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt den.

Anonymkode: 9778e...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt den.

Anonymkode: 9778e...f4a

Søk den opp på nett så finner du den. Den er ganske fin til å være thailandsk. Jeg har ikke hørt så mye thailandsk musikk men denne fenger! 

Anonymkode: 69b9e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk den opp på nett så finner du den. Den er ganske fin til å være thailandsk. Jeg har ikke hørt så mye thailandsk musikk men denne fenger! 

Anonymkode: 69b9e...625

Kan du ikke legge ut en link her?

Jeg hørte mye på asiatisk musikk i ungdomstiden. Japansk, thailandsk og koreansk. Mye flott der, hender fortsatt jeg setter på en fin sang av et par av artistene. 😊

Anonymkode: 70d22...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte søke på youtube siden jeg hadde aldri hørt om verken artisten eller sangen. Men det var ikke den værste sangen jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke legge ut en link her?

Jeg hørte mye på asiatisk musikk i ungdomstiden. Japansk, thailandsk og koreansk. Mye flott der, hender fortsatt jeg setter på en fin sang av et par av artistene. 😊

Anonymkode: 70d22...bd2

Det får ikke. Prøvde å legge ved en lenke før men da kommer det noe annet opp. Hva slags band er det? 

Hun er ganske populær og dansegruppa er med i morsomme sangkonkurranser også. Masse gøy på nett om de. Ekte entertainere. 

3 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Måtte søke på youtube siden jeg hadde aldri hørt om verken artisten eller sangen. Men det var ikke den værste sangen jeg har hørt. 

Enig. 

Anonymkode: 69b9e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det får ikke. Prøvde å legge ved en lenke før men da kommer det noe annet opp. Hva slags band er det? 

Hun er ganske populær og dansegruppa er med i morsomme sangkonkurranser også. Masse gøy på nett om de. Ekte entertainere. 

Enig. 

Anonymkode: 69b9e...625

Rettelser: det *går ikke...*

 

 

Anonymkode: 69b9e...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.. Harry. Ikke min smak. Blir ikke akkurat ellevill av denne. Men hver sin smak. Hygg deg med sangen 🙂

Anonymkode: 8ef4a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...