AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Hei, jeg er en jente som ser etter kjærligheten! Som mange andre har jeg appen "tinder". Kanskje ikke den mest seriøse appen, men mange bruker den faktisk av samme grunn som meg. Jeg er ikke ute etter ons, og prøver å luke ut dem som tydeligvis kun er ute etter sex. Etter kort tid kom jeg i kontakt med en herlig gutt. Han virket ordentlig, hyggelig og skrev mye med meg. Etter en stund spurte vi hverandre hva den andre var ute etter, og begge skrev omtrent det samme, generelle svaret, som de fleste andre gir.. "Ute etter vennskap, som gjerne kan utvikle seg til noe mer dersom det føles rett".. Vi utvekslet nummer og ble enige om å gå på date. 1. Date: Varte i 2 timer, veldig god kommunikasjon og endte med et kyss. 2. Date: Varte i 4 timer og var en del kyss og berøring underveis. Han vil gjerne gå på en tredje date med meg nå på lørdag, og har spurt om jeg vil overnatte. Hva skal jeg svare? Jeg ønsker ikke å ødelegge et potensielt forhold ved å ha sex for tidlig, jeg har jo bare vært med han i totalt 6 timer.. Han kommer sikkert til å prøve seg på sex hvis jeg sover over, noe som naturligvis er normalt når man sover med en man finner tiltrekkende, men hvis jeg da avviser han i senga, så kan kanskje det ødelegge mer, enn hvis jeg ikke sover over i det hele tatt? Ikke misforstå, jeg hadde likt å sovet med han, holdt rundt han og kost med han, men jeg føler det likevel blir feil å gå så langt som å ha sex.. Sex er deilig, og jeg har jo lyst, men jeg vil ikke ha uforpliktende sex. Jeg vil helst vente til jeg vet 100% at han kan se for seg en fremtid med meg, at han er forelska og at han ikke møter noen andre, dette vil jeg vite før jeg eventuelt legger meg ned med han. Hva tenker du om dette? Hvor lenge ventet du før du hadde sex med din kjære? Jeg føler jeg begir meg på litt tryggere "is" hvis jeg venter til eventuelt 4, eller 5 date? Det er jo ikke så lenge til hvis vi møtes hyppig, og da vil jo spenningen bygge seg opp mer og man rekker å bli bedre kjent først? Eller tror dere en eventuelt date synes sex på tredje date er max lengde å vente, og hvis jeg vil vente til 4-5 date så orker han ikke? Anonymkode: 55289...163
Nerine_ Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 (endret) Om det skjer på tredje eller tyvende er vel egentlig det samme. Man vet ikke om er forhold er liv laga før det har gått lang tid, allefall ikke før det første året og den "værste" forelskelsen har lagt seg. Men det burde ikke være noe problem for hans del å vente noen ganger til. Men da ville jeg kanskje ventet med overnatting, evnt sagt ifra på forhånd om hvor du står i forhold til sex. Endret 6. mars 2019 av Nerine_
Apekatten Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Jeg møtte kjæresten min på tinder, og vi hadde sex på 2.date. Gjør det som føles rett for deg. Du kan jo sove over uten å ha sex, bare si at du synes det er for tidlig.
megda Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Hva den du dater har av forventninger til deg burde ikke være ditt utgangspunkt for hvilke valg du velger å ta. Du velger det som føles komfortabelt for deg også for daten akseptere det eller ikke. Ikke noe problem å vente med sex til du føler det er rett for deg
McMary Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke misforstå, jeg hadde likt å sovet med han, holdt rundt han og kost med han, men jeg føler det likevel blir feil å gå så langt som å ha sex.. Sex er deilig, og jeg har jo lyst, men jeg vil ikke ha uforpliktende sex. Jeg vil helst vente til jeg vet 100% at han kan se for seg en fremtid med meg, at han er forelska og at han ikke møter noen andre, dette vil jeg vite før jeg eventuelt legger meg ned med han. Anonymkode: 55289...163 😯 Dette kan du ikke vite på date 4 eller 5 heller. Ha sex når du er klar, men det kan hende du mister han i mellomtiden fordi han tenker at du neppe er særlig tiltrukket av ham hvis dere ikke har sex. Det skal funke seksuelt mellom dere før dere vet om dere vil bli kjærester også, det er en del av samlivet. Si fra at du gjerne vil møte han men er usikker på om du vil sove over, så kjenner du på det noen timer ute i neste date om det føles rett eller så sier du at du ikke er helt klar men at du liker han godt, eller noe. Jeg syns det er rart å ikke ha sex på tredje date når du har lyst, men jeg er sikkert mye eldre enn deg og ser ikke på sex som noe jeg skal holde tilbake på. Sex er godt og det skaper spenning.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Det enkle svaret er ja. Tredje date er på ingen måte maks, men ville begynt å lure på når og hvorfor ikke. M. Anonymkode: 635e5...556
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har selv hatt sex på tredje date, men ville ikke hatt noen problemer med å si i fra om jeg ikke følte det var riktig eller at jeg ikke følte meg klar for det. Men jeg tror ikke jeg ville sagt ja til overnatting uansett, med mindre det er slik at dere bor langt unna hverandre. Synes det er merkelig å planlegge noe slikt allerede på tredje date. Om han ikke klarer å vente til fjerde eller femte date så er ikke dette noe liv laga uansett, tenker jeg. Som andre sier så er det seksuelle også en viktig del av et forhold, og man må matche litt også der (men mye kan læres). Anonymkode: 70601...fa5
Jr.Garcon Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en jente som ser etter kjærligheten! Som mange andre har jeg appen "tinder". Kanskje ikke den mest seriøse appen, men mange bruker den faktisk av samme grunn som meg. Jeg er ikke ute etter ons, og prøver å luke ut dem som tydeligvis kun er ute etter sex. Etter kort tid kom jeg i kontakt med en herlig gutt. Han virket ordentlig, hyggelig og skrev mye med meg. Etter en stund spurte vi hverandre hva den andre var ute etter, og begge skrev omtrent det samme, generelle svaret, som de fleste andre gir.. "Ute etter vennskap, som gjerne kan utvikle seg til noe mer dersom det føles rett".. Vi utvekslet nummer og ble enige om å gå på date. 1. Date: Varte i 2 timer, veldig god kommunikasjon og endte med et kyss. 2. Date: Varte i 4 timer og var en del kyss og berøring underveis. Han vil gjerne gå på en tredje date med meg nå på lørdag, og har spurt om jeg vil overnatte. Hva skal jeg svare? Jeg ønsker ikke å ødelegge et potensielt forhold ved å ha sex for tidlig, jeg har jo bare vært med han i totalt 6 timer.. Han kommer sikkert til å prøve seg på sex hvis jeg sover over, noe som naturligvis er normalt når man sover med en man finner tiltrekkende, men hvis jeg da avviser han i senga, så kan kanskje det ødelegge mer, enn hvis jeg ikke sover over i det hele tatt? Ikke misforstå, jeg hadde likt å sovet med han, holdt rundt han og kost med han, men jeg føler det likevel blir feil å gå så langt som å ha sex.. Sex er deilig, og jeg har jo lyst, men jeg vil ikke ha uforpliktende sex. Jeg vil helst vente til jeg vet 100% at han kan se for seg en fremtid med meg, at han er forelska og at han ikke møter noen andre, dette vil jeg vite før jeg eventuelt legger meg ned med han. Hva tenker du om dette? Hvor lenge ventet du før du hadde sex med din kjære? Jeg føler jeg begir meg på litt tryggere "is" hvis jeg venter til eventuelt 4, eller 5 date? Det er jo ikke så lenge til hvis vi møtes hyppig, og da vil jo spenningen bygge seg opp mer og man rekker å bli bedre kjent først? Eller tror dere en eventuelt date synes sex på tredje date er max lengde å vente, og hvis jeg vil vente til 4-5 date så orker han ikke? Anonymkode: 55289...163 Hvis en person dumper deg fordi han ikke får pult etter å ha tilbringt HELE 5-8 TIMER sammen med deg, så kan jeg garantere deg at han på ingen måte har vært ordentlig interessert i deg /betatt av deg. Du bør ha sex når DU er komfortabel og har lyst til det. Bare fordi "alle" de andre damene til han karen sugde etter 1 time og ga analsex etter 5 timer, så bør ikke du det (om du ikke har lyst til det selv da). 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 14 timer siden, McMary skrev: men det kan hende du mister han i mellomtiden fordi han tenker at du neppe er særlig tiltrukket av ham hvis dere ikke har sex. Det skal funke seksuelt mellom dere før dere vet om dere vil bli kjærester også, det er en del av samlivet. Jeg mistet ikke min. Vi har vært samboere i snart 2 år, og vi har ikke hatt sex ennå. Sex tar vi som det kommer - det er ikke slik at DET må klaffe før alt det andre. Anonymkode: ccffa...2a5 1
Gjest Minesveiper Skrevet 7. mars 2019 #10 Skrevet 7. mars 2019 Siden han virker hyggelig og skikkelig, ville jeg ventet siden du selv ønsker det. Hvis han er en type som har mange damer etter seg, er risikoen større for at han går lei om han må vente for lenge. Du gjør nok lurt i å foreslå en annen aktivitet enn å være hjemme hos en av dere. Da slipper du å måtte avvise.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 Eneste tipset jeg har er å følge din egen magefølelse i nuet. Jeg har hatt sex på første date én gang, og vi har nå vært sammen i 10 år. Og forhold kan ta slutt etter 1 date eller etter 15 år, så det finnes ingen eksakt oppskrift på et varig forhold. Dere må bare gjøre det som føles riktig for dere. Og har du veldig lyst til å overnatte uten å ha sex så sier du at du gjerne vil overnatte men at du ikke vil at det skal være en forventning om sex. Anonymkode: d5d50...61a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #12 Skrevet 7. mars 2019 Når du har sex med noen har ingenting å si for hvordan forholdet blir eller ikke blir. Hvis en fyr liker deg kommer han ikke til å like deg mindre av at dere har sex tidlig. Og hvis han i utgangspunktet kun var ute etter sex blir han ikke plutselig interessert i mer fordi du drøyer ut tiden. Jeg må dog si at jeg hadde følt meg ukomfortabel hvis noen hadde spurt om overnatting så tidlig. Bor dere langt unna hverandre så det er naturlig å overnatte? Det er ikke sikkert han mener noe med det, men jeg hadde følt meg veldig presset hvis noen spurte meg om det så tidlig. Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha sex eller overnatte, men å bli spurt på forhånd er bare rart Anonymkode: cd97c...21e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå