Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første 38+6 med mensmurringer som økte på

Andre 40+2 med vannavgang mens jeg sov, våknet 3 timer før hun ble født 😅

Anonymkode: f382d...5aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte i uke 39+2. Altså 5 dager før termin :) det samme var med førstefødte, samme dato og😆 termin den 17 og fødte den 12;) 

Anonymkode: fbbfd...b56

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fødte begge to på termindagen dvs 40+3. Startet med spontane rier. Er 38+5 med tredjemann nå så spent på når han kommer 😊 tre barn på termindagen hadde jo vært litt morsomt

Anonymkode: ae853...b0d

Blir veldig forvirret av dette. Er termin i Norge 40+3? Bor i Storbritannia, og her er termin 40+0.

Mine kom 40+0 og 39+5.

Anonymkode: 0ff9b...2ca

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir veldig forvirret av dette. Er termin i Norge 40+3? Bor i Storbritannia, og her er termin 40+0.

Mine kom 40+0 og 39+5.

Anonymkode: 0ff9b...2ca

Ja her et et fullgått svangerskap til termin 40 uker og tre dager. Dvs jeg 40 fullgåtte uker på en fredag men har termin på en mandag. De fleste norske appene opererer og så med 40+3 og noen med 40+2. Men sykehusene bruker hverfall 40+3 😊

Anonymkode: ae853...b0d

AnonymBruker
Skrevet

35+6 med vannavgang og styrtfødsel

Anonymkode: dad04...6ea

AnonymBruker
Skrevet

40+2. Startet med rier hjemme. 

Anonymkode: 43273...703

Skrevet

I uke 40+5 med førstemann (gutt) dvs 5 dager over termin - Startet med slimproppen gikk, murringer/smerter på ettermiddag som økte litt på over timer. Kom på sykehuset med 4-5 cm åpning og fødte ca 2-2, 5 time etter. Ble styrtfødsel.

I uke 41 + 0 med andremann (jente) dvs 7 dager over termin. Hadde litt spotting/blødning, noen dager før fødsel, ble sjekket, alt Ok, og fødsel startet med murringer/smerter på kvelden som økte på etter noen timer. 2 gangs fødsel tok faktisk lenger tid.

Lykke til med fødsel 🙂

AnonymBruker
Skrevet

To dsger før termin. Fikk diare og oppkast om morgenen og vannet gikk om kvelden

Anonymkode: b1472...f8e

AnonymBruker
Skrevet

10 dager på overtid- jeg skulle settes i gang den dagen hu kom😅 Glad det fikk skje av seg selv :)

Anonymkode: 6e9a4...915

AnonymBruker
Skrevet

40+5, igangsatt med ballongkateter og hormontampong på sykehuset 😃 (1gangs)

Anonymkode: 33b4f...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...