AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Daten har ikke helt trua på plantebasert kosthold, sa han...Og jeg er veganer- Han sa at han mista trua på dette plantebaserte kostholdet etter å ha prøvd det en helg. Altså han VET at jeg er veganer. Prøvde han seg på en morsomhet eller (?) da han sa at han aldri før hadde vært så syk som etter den helgen. Han hadde drukket 2 kasser øl... Anonymkode: b33b0...97d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Øl er vegansk, er det ikke? Eller går gjærsoppene som dyr? Anonymkode: 4fa11...ef6 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Spøker du? Men, ja, man kan ikke teste plantebasert kosthold KUN en helg og påstå at det er årsak til sykdom etter 2 kasser øl..Øl er ikke mat. Anonymkode: a2767...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 som veganer hører man mye rart, og mange vitser på vår bekostning.. det er ikke bare han, men folk generelt. Anonymkode: 7289a...af3 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Daten har ikke helt trua på plantebasert kosthold, sa han...Og jeg er veganer- Han sa at han mista trua på dette plantebaserte kostholdet etter å ha prøvd det en helg. Altså han VET at jeg er veganer. Prøvde han seg på en morsomhet eller (?) da han sa at han aldri før hadde vært så syk som etter den helgen. Han hadde drukket 2 kasser øl... Anonymkode: b33b0...97d La han spise hva han vil, er dere hjemme hos deg, så lager du bare god vegansk mat. Det kommer gradvis ettersom han blir vant til dette. Mange trenger litt tid på å forandre noe som har vært helt vanlig for dem hele livet, er litt opp til deg også. Selv spiser mannen min kun vegansk mat hjemme hos oss, uten hender det at han bestiller noe kjøtt, men så lenge han respekterer mitt valg er jeg fornøyd. Anonymkode: 419b8...134
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Mennesket har jo alltid vært kjøttetere. Anonymkode: 9f522...528 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Har det egentlig betydning ? Man kan da spise forskjellige ting og enda ha et godt forhold. Men man må tåle at andre lager og spiser hva de selv ønsker. Dette må jo gå begge veier. Jeg er vegetarianer, og tror heller ikke på vegansk kosthold. Forøvrig gift med en kjøtteter. Anonymkode: 4b82f...492 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #9 Skrevet 6. mars 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han spise hva han vil, er dere hjemme hos deg, så lager du bare god vegansk mat. Det kommer gradvis ettersom han blir vant til dette. Mange trenger litt tid på å forandre noe som har vært helt vanlig for dem hele livet, er litt opp til deg også. Selv spiser mannen min kun vegansk mat hjemme hos oss, uten hender det at han bestiller noe kjøtt, men så lenge han respekterer mitt valg er jeg fornøyd. Anonymkode: 419b8...134 Men du respekterer altså ikke han siden du ikke lar han spise kjøtt i sitt eget hjem. Anonymkode: a7989...506 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #10 Skrevet 6. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daten har ikke helt trua på plantebasert kosthold, sa han...Og jeg er veganer- Han sa at han mista trua på dette plantebaserte kostholdet etter å ha prøvd det en helg. Altså han VET at jeg er veganer. Prøvde han seg på en morsomhet eller (?) da han sa at han aldri før hadde vært så syk som etter den helgen. Han hadde drukket 2 kasser øl... Anonymkode: b33b0...97d Dropp kødden. Prøvde det en helg? Han har ikke viljestyrke til å forsette noe som hjelper miljøet og sin egen kropp, også sier han at han mista troen. Dette er en livsstil for deg, du har ikke behov får sånne typer i livet ditt. Anonymkode: 19069...1cf 2
Gjest theTitanic Skrevet 6. mars 2019 #11 Skrevet 6. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daten har ikke helt trua på plantebasert kosthold, sa han...Og jeg er veganer- Han sa at han mista trua på dette plantebaserte kostholdet etter å ha prøvd det en helg. Altså han VET at jeg er veganer. Prøvde han seg på en morsomhet eller (?) da han sa at han aldri før hadde vært så syk som etter den helgen. Han hadde drukket 2 kasser øl... Anonymkode: b33b0...97d Hvorfor må HAN ha trusler på plantebasert kosthold fordi DU er veganere?? Vil han ikke få lov å spise biff om dere blir sammen...?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 Spiller det noen rolle om han ikke har trua på plantebasert kosthold? Du spiser vegansk og han ikke, det er ikke noe problem så lenge dere respekterer hverandres valg. Han skal vel ikke måtte bli veganer fordi du er det? Anonymkode: e8e73...aa7 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han spise hva han vil, er dere hjemme hos deg, så lager du bare god vegansk mat. Det kommer gradvis ettersom han blir vant til dette. Mange trenger litt tid på å forandre noe som har vært helt vanlig for dem hele livet, er litt opp til deg også. Selv spiser mannen min kun vegansk mat hjemme hos oss, uten hender det at han bestiller noe kjøtt, men så lenge han respekterer mitt valg er jeg fornøyd. Anonymkode: 419b8...134 Dette høres utrolig selvsentrert og egoistisk ut. Så lenge han respekterer ditt valg, er du fornøyd. Men så lenge du ikke respekterer hans valg, hva da? Får ikke han lov til å steke seg en biff hjemme om han vil? Anonymkode: 84519...6b1 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #14 Skrevet 6. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øl er vegansk, er det ikke? Eller går gjærsoppene som dyr? Anonymkode: 4fa11...ef6 Skjønner ikke vitsen med slike kommentarer? Anonymkode: 19069...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #15 Skrevet 6. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesket har jo alltid vært kjøttetere. Anonymkode: 9f522...528 Hvorfor har vi tarmer som plantespisere da? En prosentandel har alltid vært kjøttspisere, akkurat som trump har en prosentandel velgere Anonymkode: 19069...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #16 Skrevet 6. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han spise hva han vil, er dere hjemme hos deg, så lager du bare god vegansk mat. Det kommer gradvis ettersom han blir vant til dette. Mange trenger litt tid på å forandre noe som har vært helt vanlig for dem hele livet, er litt opp til deg også. Selv spiser mannen min kun vegansk mat hjemme hos oss, uten hender det at han bestiller noe kjøtt, men så lenge han respekterer mitt valg er jeg fornøyd. Anonymkode: 419b8...134 Dette minner meg om mannen som ikke fikk kjøttkaker annet enn på bursdagen sin, stakkars. Anonymkode: b33b0...97d 4
Gjest theTitanic Skrevet 6. mars 2019 #17 Skrevet 6. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: La han spise hva han vil, er dere hjemme hos deg, så lager du bare god vegansk mat. Det kommer gradvis ettersom han blir vant til dette. Mange trenger litt tid på å forandre noe som har vært helt vanlig for dem hele livet, er litt opp til deg også. Selv spiser mannen min kun vegansk mat hjemme hos oss, uten hender det at han bestiller noe kjøtt, men så lenge han respekterer mitt valg er jeg fornøyd. Anonymkode: 419b8...134 Skjønner ikke hvorfor han må spise vegansk hjemme for å respektere deg. Hva gir deg rett til å bestemme over han? Her spiser vi forskjellig mat. Det er da ikke noe problem. Hvis jeg slanker meg skal jeg nekte mannen sukker og sjokolade?? Hvis jeg ikke drikker, skal jeg nekte han å drikke? Hvis jeg ikke liker konserter skal jeg nekte han å gå på en? Hvis jeg ikke liker våpen skal jeg nekte han å gå på jakt? En kjæreste/ektemann er et selvstendig individ med egne interesser, synspunkter og smaksløker.
Sirah Skrevet 6. mars 2019 #18 Skrevet 6. mars 2019 Hvorfor er dette et problem? Du spiser vegansk og han spiser kjøtt. Alle er fornøyde. 1
WonderWomaan Skrevet 6. mars 2019 #19 Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Daten har ikke helt trua på plantebasert kosthold, sa han...Og jeg er veganer- Han sa at han mista trua på dette plantebaserte kostholdet etter å ha prøvd det en helg. Altså han VET at jeg er veganer. Prøvde han seg på en morsomhet eller (?) da han sa at han aldri før hadde vært så syk som etter den helgen. Han hadde drukket 2 kasser øl... Anonymkode: b33b0...97d En helg? Hahahaha!!! Jeg dør! Han der skulle jeg likt å ta en prat med altså. Hihi...hadde blir intressant.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #20 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har cøliaki og kan ikke pålegge folk å spise glutenfritt og har heller ingen interesse av å pålegge folk det. Du som ikke engang har en sykdom til grunn for å gå på diett kan ihvertfall ikke pålegge folk det. Anonymkode: 572ca...c39 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå