Gå til innhold

Beskjeden eller utadvendt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tiltrekker dere menn mest?

En kvinne som er veldig utadvendt, som kan ta mye plass og er glad i å prate mye, slik at det er lettere bli kjent.

Eller..,

En kvinne som er mer beskjeden, og tilbaketrukken, men som prater mye og åpner seg mer opp jo mer dere blir kjent?

 

Jeg har inntrykk av at utadvendte kvinner blir mer sett og får mer oppmerksomhet. Jeg selv er ganske beskjeden men åpner meg lett opp for de jeg blir trygg på og blir da veldig sprudlende og er mer livlig. Eksen likte dette med meg. Og likte også at jeg var livlig og leken i senga.

Nå som jeg er singel er jeg redd det skal bli vanskelig å bli kjent med en ny partner siden jeg ikke er den jenta som "roper høyest" og siden jeg er så beskjeden som jeg er. 

 

 

 

Anonymkode: 4d17e...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne, men svarer allikevel. Det kan være varierende fra person til person. Menn liker forskjellige kvinner. 
Kjæresten min la merke til meg, fordi jeg var stille og var den eneste som ikke snakket. Derfor var det en bra ting for meg og vil bare si at stillhet også kan ha en effekt, selv om de utadvente ofte blir sett av de fleste.
Du bør ikke bekymre deg, bare forbli som du er. Ellers tror alle at du er noe du ikke er. Ønsker deg det beste! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også den beskjede typen, men ja nettdating funket i hvertfall for meg, siden jeg stort sett bare sitter inne hele tiden, fant en fyr på happn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med innspill?

 

ts 

Anonymkode: 4d17e...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innadvendt selv, så går bare etter innadvendte kvinner.

Hun jeg til slutt giftet meg med er like sosialt tilbakestående som meg.

Anonymkode: b85d9...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...