Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne er positiv regner jeg med, men vi er på ferie å har en lang reise foran oss stax, så får ikke lagt inn noe aksjer å er ikke hjemme før kl 09:00 imorgen 🫠 hadde samleie for 10 timer siden da🤞kan det holde til vi kommer hjem?🙏 hadde positiv test igår også men da 2 like sterke streker, men begge var liiitt svakere. 🤞

image.jpg

Anonymkode: f0387...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne er positiv regner jeg med, men vi er på ferie å har en lang reise foran oss stax, så får ikke lagt inn noe aksjer å er ikke hjemme før kl 09:00 imorgen 🫠 hadde samleie for 10 timer siden da🤞kan det holde til vi kommer hjem?🙏 hadde positiv test igår også men da 2 like sterke streker, men begge var liiitt svakere. 🤞

image.jpg

Gårsdagens test er bildet under! 😊

IMG_7632.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

IMG_7632.jpeg

Hvis du hadde stigning både i går og i dag så kan det godt være sexen for 10 timer siden kan spille godt med ja! Men ville også hoppet til køys når dere kom hjem selvom det kan være «for sent»😊

Anonymkode: 4951d...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

IMG_7632.jpeg

Sæd lever da normalt 2 døgn så det bør vel gå? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med lilla clear blue? Fikk positiv (fast smil) onsdag. Testet bare for morroskyld igjen idag når det var gått 48t og det ble igjen fast smilefjes. Hva vil dette si da? Noen som har opplevd dette? 
«Høy» fertilitet ble påvist mandag og tirsdag (2 dager med blinkende smil)

Anonymkode: 809ad...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 8.04):

IMG_7632.jpeg

Positiv :)

Anonymkode: fa007...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er på CD23 nå og fortsatt negativ. Dette er første gang jeg bruker eltester. I går og spesielt i dag har verdiene blitt noe høyere enn normalt. Kan dette bety at jeg snart får positiv test? Eller er det helt normalt at verdiene øker og synker så mye om hverandre? Slik at det ikke er mulig å tolke verdiene før det positive kommer? 

Screenshot_20230806_200510_Premom.jpg

Anonymkode: bbc41...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er på CD23 nå og fortsatt negativ. Dette er første gang jeg bruker eltester. I går og spesielt i dag har verdiene blitt noe høyere enn normalt. Kan dette bety at jeg snart får positiv test? Eller er det helt normalt at verdiene øker og synker så mye om hverandre? Slik at det ikke er mulig å tolke verdiene før det positive kommer? 

Screenshot_20230806_200510_Premom.jpg

Begynte du å teste på CD19? Eller er det bare fordi du ikke får med alt i screenshot?🙈 kan være testen går mot positivt, i så fall kan du nok få en positiv i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynte du å teste på CD19? Eller er det bare fordi du ikke får med alt i screenshot?🙈 kan være testen går mot positivt, i så fall kan du nok få en positiv i morgen.

Nei, jeg startet å teste på CD8. Har vært ganske så negative hele veien. Men et par innimellom der som hadde noe høyere verdi som 0,29 en dag, men lavere igjen neste dag. Krysser fingrene for en positiv i morgen! Men tørr ikke håpe på noe ettersom menstruasjonen min er så uregelmessig.. 

Screenshot_20230806_211740_Premom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan se om den øverste er positiv eller ikke?

Disse to testene er tatt med 6 timers mellomrom…

IMG_6053.jpeg

IMG_6052.jpeg

Anonymkode: 2c181...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet jo på at testen var på vei til å bli positiv da det ser ut som det er en økning på CD23. CD24 er svakere igjen, og nå nesten helt blank. Kan det være en mulighet for at eggløsning kan ha skjedd i mellom CD23 19:37 of CD24 13:24 og at jeg mistet toppen? Eller vil dette være for kort tid? 

Screenshot_20230808_155406_Premom.thumb.jpg.8330ae89ccb96d8903a0af848b235005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg håpet jo på at testen var på vei til å bli positiv da det ser ut som det er en økning på CD23. CD24 er svakere igjen, og nå nesten helt blank. Kan det være en mulighet for at eggløsning kan ha skjedd i mellom CD23 19:37 of CD24 13:24 og at jeg mistet toppen? Eller vil dette være for kort tid? 

Screenshot_20230808_155406_Premom.thumb.jpg.8330ae89ccb96d8903a0af848b235005.jpg

Holder en knapp på at cd 23 var positiv her ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første prøveperiode og tidlig-test fra make sure. 11 dpo ca, men har nok ikke stålkontroll på el. I går var den ganske negativ vil jeg si, men jeg så en muligens skyggeside trodde jeg. En del ting skjedde ila dagen til at jeg klarer ikke helt å legge fra meg tanken, i dag er den slik. Jeg syns jeg ser 2 striper? 

20230813_091952.jpg

Anonymkode: dccd6...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva betyr denne hvis den er tatt kl 12 på dagen? Er det langt unna eggløsning? 
kan man bli gravid dagen man har sex på denne testen eller vente, har symptomer på eggløsning 

IMG_7347.jpeg

Anonymkode: 61d78...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (28 minutter siden):

Den er negativt. har du stabil syklus?

Den har blitt sterkere for hver dag? Hvor lang unna kan det være da? Ja vil si syklusen er stabil, men kanskje jeg tar feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Den har blitt sterkere for hver dag? Hvor lang unna kan det være da? Ja vil si syklusen er stabil, men kanskje jeg tar feil 

Det er vanskelig å si når den vil bli positivt..hvor lang er syklusen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...