AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2101 Del Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Katteelskeren skrev: Er denne el testen positiv? Mannen kommer hjem i morgen så håper det vil være innafor med samleie i morgen. Syns ikke den ser helt positiv ut. Men den nærmer seg like sterk som test streken. Prøv igjen i kveld og i morgen på dagen. Jeg opplevde å ha positiv etest over tre dager før den ble negativ igjen.. Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 2. januar 2019 #2102 Del Skrevet 2. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolker den som snart positiv innen et døgn? Evt positiv nå, ikke helt lett å bli klok på disse testene da de er veldig sensitive. Jeg har opplevd nesten positiv på morgen for så å være helt positiv på ettermiddagen. Anonymkode: ee48d...d8d Tror jeg holder på å få EL nå siden jeg kjenner de kjente vonde rielignende smertene. Får se om tempen øker etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2103 Del Skrevet 3. januar 2019 4 timer siden, Katteelskeren skrev: Er denne el testen positiv? Mannen kommer hjem i morgen så håper det vil være innafor med samleie i morgen. Den er nok sterkere imorgen☺️ Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 3. januar 2019 #2104 Del Skrevet 3. januar 2019 Ser den positiv ut nå? Føler den er sterkere enn i går 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #2105 Del Skrevet 4. januar 2019 5 timer siden, Katteelskeren skrev: Ser den positiv ut nå? Føler den er sterkere enn i går 😊 Den er ikke helt positiv enda. Men ville testet på nytt om noen timer. For det nærmer seg nok. Anonymkode: 1fe84...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #2106 Del Skrevet 5. januar 2019 Venter dere alltid 4t uten å drikke før dere tester ? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 5. januar 2019 #2107 Del Skrevet 5. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Venter dere alltid 4t uten å drikke før dere tester ? Anonymkode: 076b3...2db Jeg gjør ikke det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 5. januar 2019 #2108 Del Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 5.45, AnonymBruker skrev: Den er ikke helt positiv enda. Men ville testet på nytt om noen timer. For det nærmer seg nok. Anonymkode: 1fe84...c42 Testet to ganger i går og en gang i dag, og på alle ble teststreken mye svakere enn kontrollstreken. Så har nok gått glipp av LH toppen. El har ikke vært enda da jeg har masse el slim i dag, og de ømme brystene ikke har startet enda😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Fomle* Skrevet 6. januar 2019 #2109 Del Skrevet 6. januar 2019 Rett fra lav fertilitet til maks dagen etter..Hva skjedde..? For to dager siden var det tom sirkel, også gikk det rett til fast smiley i går morges (som blir stående de neste 48 timene). Dette er vel ikke normalt? Sist gang jeg brukte testen hadde jeg blinkende smiley i tre dager før den ble maks fjerde dagen. Sånt varierer vel ikke i så stor grad fra gang til gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2110 Del Skrevet 6. januar 2019 Fikk smiley på digital clearblue nå ikveld. Mår får jeg eggløsning da? Og når bør jeg ha sex? Hadde igår og to ganger idag. Første gang jeg har fått pos eggløsningtest😄 Anonymkode: 17217...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulle2018 Skrevet 7. januar 2019 #2111 Del Skrevet 7. januar 2019 Plz hjelp. Noen erfaringer med rfsu? Fikk positiv men så forsvant streken etter 14 minutter. Det var svak men tydelig linje. Har ustabil mens. Dag 62!!! Fikk forrige onsdag litt brun utflod og håper inderlig at det var festeblødning. Har litt klart utflod idag ellers ingen symptomer. Se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulle2018 Skrevet 7. januar 2019 #2112 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) N Endret 7. januar 2019 av Gulle2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2113 Del Skrevet 7. januar 2019 Hei 😊 Jeg er nå på overtid. Skulle hatt mensen den 2.januar. Tok en test for to dager siden, og den var negativ. Jeg tror ikke jeg er gravid. Men lurer på om eggløsning ikke har vært. Om den har vært ekstrem sen. Jeg har jo vanligvis en syklus på 28 dager. Men etter at jeg tok Letrozol i november har hele syklusen blitt ustabil. Fikk mensen på dag 34 i desember. Så tok jeg en eggløsningstest i dag, fordi jeg hadde noe som liknet litt på eggløsningsslim, og jammen var den som jeg tolker; positiv. Eller hva tror dere? Bør jeg ha meg i kveld? Anonymkode: 14719...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2114 Del Skrevet 7. januar 2019 Tolker dere denne som positiv ? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2115 Del Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tolker dere denne som positiv ? Anonymkode: 076b3...2db Nei ikke helt. Teststreken er litt svakere enn kontrollstreken. Test igjen i morgen Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2116 Del Skrevet 8. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 😊 Jeg er nå på overtid. Skulle hatt mensen den 2.januar. Tok en test for to dager siden, og den var negativ. Jeg tror ikke jeg er gravid. Men lurer på om eggløsning ikke har vært. Om den har vært ekstrem sen. Jeg har jo vanligvis en syklus på 28 dager. Men etter at jeg tok Letrozol i november har hele syklusen blitt ustabil. Fikk mensen på dag 34 i desember. Så tok jeg en eggløsningstest i dag, fordi jeg hadde noe som liknet litt på eggløsningsslim, og jammen var den som jeg tolker; positiv. Eller hva tror dere? Bør jeg ha meg i kveld? Anonymkode: 14719...816 Jeg er visst gravid 😃💙😃💙 Anonymkode: 14719...816 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2117 Del Skrevet 9. januar 2019 Leste i pakningsvedlegget til Babyplan sin billigste EL-stav (ikke strimmel) at hvis man ikke ble gravid innen 4 mnd med ELtesting burde mankontakte lege. Er pp4 nå.. Men gjør de noe så tidlig, er det ikke ett år som er tingen? 🤔 Anonymkode: ac297...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #2118 Del Skrevet 9. januar 2019 På 8.1.2019 den 10.38, AnonymBruker skrev: Jeg er visst gravid 😃💙😃💙 Anonymkode: 14719...816 Grattis til deg😍 Anonymkode: ac297...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 12. januar 2019 #2119 Del Skrevet 12. januar 2019 Hva tenker dere om disse? Tatt med samme urin.. i en normal syklus ville jeg tolket a1-testen som positiv, men denne gangen har jeg hatt nesten positive el-tester ei ukes tid. Og jeg er på syklusdag 24, og jeg pleier å ha el på dag 17-20. Så det er noe krøll med kroppen. Dessuten har jeg ikke erfaring med A1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 12. januar 2019 #2120 Del Skrevet 12. januar 2019 Tok en til, er den positiv? Noen med erfaring med A1? Irriterer meg at jeg ikke har flere babyplan-tester, de er jeg mer vant med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå