LitaPia Skrevet 25. desember 2018 #2081 Del Skrevet 25. desember 2018 Positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2082 Del Skrevet 25. desember 2018 24 minutter siden, LitaPia skrev: Positiv? Ja:) Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lantan Skrevet 26. desember 2018 #2083 Del Skrevet 26. desember 2018 Hva sier dere om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 26. desember 2018 #2084 Del Skrevet 26. desember 2018 Nå skjønner jeg ingenting... jeg tisset i går kveld på en strimmel og da var strekene like sterke. Jeg trodde dette indikerte eggløsning. Men så tisset jeg nå og der var test-streken sterkere enn kontrollstreken. Hvilken av dem er positiv? 1 eller 2? Og er det mulig at begge er positive? Er det i såfall noe galt med meg? (Dette er 5. Pp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2085 Del Skrevet 26. desember 2018 8 minutter siden, LitaPia skrev: Nå skjønner jeg ingenting... jeg tisset i går kveld på en strimmel og da var strekene like sterke. Jeg trodde dette indikerte eggløsning. Men så tisset jeg nå og der var test-streken sterkere enn kontrollstreken. Hvilken av dem er positiv? 1 eller 2? Og er det mulig at begge er positive? Er det i såfall noe galt med meg? (Dette er 5. Pp) Nr. 1 var ikke positiv, så du har positiv idag! Eggløsning i morgen😃👍🏼 Anonymkode: 32e61...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2086 Del Skrevet 26. desember 2018 Obs! Så først nå at det var en samletråd for disse testene! Får ikke sletta innlegget når jeg helst vil være anonym! Ser denne positiv ut? Skulle egentlig hatt eggløsning for en uke siden, og har de siste dagene hatt veldig vondt i magen. Men igjen pleier jeg å ha en del vondt i magen 14 dager før mens... men eggløsningstesten har komiske vært positiv enda. Anonymkode: 699ba...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2087 Del Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Obs! Så først nå at det var en samletråd for disse testene! Får ikke sletta innlegget når jeg helst vil være anonym! Ser denne positiv ut? Skulle egentlig hatt eggløsning for en uke siden, og har de siste dagene hatt veldig vondt i magen. Men igjen pleier jeg å ha en del vondt i magen 14 dager før mens... men eggløsningstesten har komiske vært positiv enda. Anonymkode: 699ba...88d Ser positiv eller ganske nær positiv ut! Enten så skal du eller har akkurat hatt EL eller så er du preggo 👍🏻 Anonymkode: feded...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2088 Del Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser positiv eller ganske nær positiv ut! Enten så skal du eller har akkurat hatt EL eller så er du preggo 👍🏻 Anonymkode: feded...73b Preggo er jeg nok ikke, fått negative tester iallfall😅 Anonymkode: 699ba...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2089 Del Skrevet 27. desember 2018 Er denne positiv? Anonymkode: 90afd...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 28. desember 2018 #2090 Del Skrevet 28. desember 2018 Hei, øverste tok jeg i går kveld og nederste idag tidlig. Vil dere si at begge er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2091 Del Skrevet 28. desember 2018 3 minutter siden, Sunnysun skrev: Hei, øverste tok jeg i går kveld og nederste idag tidlig. Vil dere si at begge er positiv? Den nederste er positiv! 😊 Anonymkode: feded...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 29. desember 2018 #2092 Del Skrevet 29. desember 2018 Slik jeg skjønner det så er ikke den fra torsdagskveld positiv? Men både i går og i dag er testen like sterk farge som kontrollstreken. Er ikke dagens også positiv? Hvor mange dager er det vanlig å få positivtest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 29. desember 2018 #2093 Del Skrevet 29. desember 2018 3 timer siden, Sunnysun skrev: Slik jeg skjønner det så er ikke den fra torsdagskveld positiv? Men både i går og i dag er testen like sterk farge som kontrollstreken. Er ikke dagens også positiv? Hvor mange dager er det vanlig å få positivtest? Positiv betyr at teststreken er sterkere enn kontrollstreken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2094 Del Skrevet 29. desember 2018 4 timer siden, Sunnysun skrev: Slik jeg skjønner det så er ikke den fra torsdagskveld positiv? Men både i går og i dag er testen like sterk farge som kontrollstreken. Er ikke dagens også positiv? Hvor mange dager er det vanlig å få positivtest? Positiv ja! Igår og idag. Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2095 Del Skrevet 29. desember 2018 ? Begge tatt i ettermiddag men er forskjellige merker Har STORE mengder utflod og slim i kveld.. Anonymkode: 565dc...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2096 Del Skrevet 29. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Begge tatt i ettermiddag men er forskjellige merker Har STORE mengder utflod og slim i kveld.. Anonymkode: 565dc...e7f Her er bedre bilde: Anonymkode: 565dc...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2097 Del Skrevet 30. desember 2018 Hva tenker dere om denne? Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 2. januar 2019 #2098 Del Skrevet 2. januar 2019 Positiv eller ikke helt enda? Har brukt opp den siste billigtesten og tenkte å kjøpe elektronisk clearblue El tester i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #2099 Del Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Catgirl skrev: Positiv eller ikke helt enda? Har brukt opp den siste billigtesten og tenkte å kjøpe elektronisk clearblue El tester i dag. Jeg tolker den som snart positiv innen et døgn? Evt positiv nå, ikke helt lett å bli klok på disse testene da de er veldig sensitive. Jeg har opplevd nesten positiv på morgen for så å være helt positiv på ettermiddagen. Anonymkode: ee48d...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 2. januar 2019 #2100 Del Skrevet 2. januar 2019 Er denne el testen positiv? Mannen kommer hjem i morgen så håper det vil være innafor med samleie i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå