Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at denne er negativ, men greia er; jeg skulle egentlig hatt EL for 9-10 dager siden.   Da hadde jeg positive EL tester, slim, temp dipp og hele pakka.   Men hadde endel murringer de siste dagene, så tok en ny EL test nå, og streken er jo så sterk..  De pleier aldri å bli sånn hos meg.   Her blir teststrek nesten hvit etter EL, og forblir sånn til Syklusdag 10-12..    Er det sannsynlig at kroppen prøver å slippe et egg nå, fordi den ikke fikk det til sist?   Mannen min jobber natt hele uken, og på lørdag skal vi til svigers.  Så eneste mulighet vi har er i morgen og på fredag formiddag, da minsten sover i senga med oss hos svigers.   Tror dere denne blir positiv før helgen?

IMG_5070.JPG

Anonymkode: 1fe84...c42

Det kan jo være, men etter min erfaring har det ikke noe å si på styrken, så lenge den ikke er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg har fått veldige variasjoner, men når jeg har fått positiv har det ikke gått fra sterkere og sterkere per dag. Men kanskje forskjellig :) 

Anonymkode: 00309...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være, men etter min erfaring har det ikke noe å si på styrken, så lenge den ikke er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg har fått veldige variasjoner, men når jeg har fått positiv har det ikke gått fra sterkere og sterkere per dag. Men kanskje forskjellig :) 

Anonymkode: 00309...398

Okei, så jeg har sannsynligvis hatt eggløsning uansett?😅    Eneste mnd jeg ikke har tempet, så blir så usikker her!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dete sagt at denne er positiv? De siste 5 dagene har det bare vært en super svak strek, men fikk denne nå idag. 

32714677-953F-4FB8-93B2-97CF1BCF702C.jpeg

Anonymkode: d3325...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville dete sagt at denne er positiv? De siste 5 dagene har det bare vært en super svak strek, men fikk denne nå idag. 

Den nærmer seg veldig hvert fall.. prøv å teste i kveld også. Så lenge den blir like sterk så er den positiv. Har selv fått både slike og også hvor man ser at test streken er sterkere. Da har den blitt sterk på kvelden etter jeg testet på morgen. Ville også da tatt i morgen for å se om den holder seg slik eller blir svakere igjen.. 

Anonymkode: ae851...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt, men tipper det nærmer seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Vet at denne er negativ, men greia er; jeg skulle egentlig hatt EL for 9-10 dager siden.   Da hadde jeg positive EL tester, slim, temp dipp og hele pakka.   Men hadde endel murringer de siste dagene, så tok en ny EL test nå, og streken er jo så sterk..  De pleier aldri å bli sånn hos meg.   Her blir teststrek nesten hvit etter EL, og forblir sånn til Syklusdag 10-12..    Er det sannsynlig at kroppen prøver å slippe et egg nå, fordi den ikke fikk det til sist?   Mannen min jobber natt hele uken, og på lørdag skal vi til svigers.  Så eneste mulighet vi har er i morgen og på fredag formiddag, da minsten sover i senga med oss hos svigers.   Tror dere denne blir positiv før helgen?

IMG_5070.JPG

Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så denne er negativ. Jeg har sånne tester igjennom hele men på eggløsning så blir den like sterk/sterkere. Så du har nåkk hatt EL 🙂 

Anonymkode: a054a...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så denne er negativ. Jeg har sånne tester igjennom hele men på eggløsning så blir den like sterk/sterkere. Så du har nåkk hatt EL 🙂 

Anonymkode: a054a...92e

Synes bare de blir så sterke nå?  Øverst fra i dag. 

IMG_5099.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

?

21E4E7E4-F2A2-4AB2-815E-75118910DAF3.jpeg

Anonymkode: 0e36b...4a1

Jeg som la ut bildet. Ser jo at det er tvil om at den er positiv, men hadde mye EL-slim og smerter i går, ikke like mye i dag 🤔 har aldri fått sterkere tester enn dette. Mistenker veldig kort topp, så tester 3 ganger for dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som la ut bildet. Ser jo at det er tvil om at den er positiv, men hadde mye EL-slim og smerter i går, ikke like mye i dag 🤔 har aldri fått sterkere tester enn dette. Mistenker veldig kort topp, så tester 3 ganger for dag. 

Jeg ville prøvd å tempe hvis jeg var deg, så vil du se om de nesten sterke nok testene har resultert i eggløsning eller ikke. Jeg kjøpte termometer fra babyplan til noen hundrelapper, det spares jo inn raskt om forbruket av tester er høyt 😉 Og legger tempen inn i en app som forteller om eggløsning har funnet sted. Kan logge alt mulig der, men det er det som er basisfunksjonaliteten.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

21E4E7E4-F2A2-4AB2-815E-75118910DAF3.jpeg

Slik var min også, (tidligere post), men fikk ikke el, skulle hatt mensen for 4 dager siden, men ingen å se, ei heller gravid.

Anonymkode: f14b2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare de blir så sterke nå?  Øverst fra i dag. 

IMG_5099.JPG

Oppdatering: tok en graviditetstest bare for å utelukke det som grunn til økende styrke på EL testene. tror kanskje ikke det er eggløsning allikevel😅🙈

IMG_5116.JPG

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: tok en graviditetstest bare for å utelukke det som grunn til økende styrke på EL testene. tror kanskje ikke det er eggløsning allikevel😅🙈

IMG_5116.JPG

Det er strek på g testen din..?👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er strek på g testen din..?👍

Ja :sjenert:

IMG_5143.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_5143.JPG

Ta en ny om noen dager😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en ny om noen dager😍

Tenkte jeg skulle ta på julaften❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_5143.JPG

Hvor lang tid etter eggløsning tok du denne?🤭

Anonymkode: 832de...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid etter eggløsning tok du denne?🤭

Anonymkode: 832de...fd6

Jeg trooor eggløsning var tirsdag eller onsdag for 10-11 dager siden.  Men den kan også ha vært torsdag. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...