AnonymBruker Skrevet 21. juni #7461 Del Skrevet 21. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg stoler såklart ikke på den 😊 Men fikk jo et lite håp når den var ganske svak i går, men positiv i dag 😅 Anonymkode: 7b806...902 Ja det skjønner jeg. Fikk det den gang jeg og🙈. Krysser fingrene for deg og håper din er en babystrek! Anonymkode: 9344e...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7462 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 11.41): Nei, jeg stoler såklart ikke på den 😊 Men fikk jo et lite håp når den var ganske svak i går, men positiv i dag 😅 Anonymkode: 7b806...902 Ja, hvordan gikk dette? 😇 Anonymkode: 706b1...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7463 Del Skrevet 29. juni Er denne snart positiv tror dere? Jeg har aldri opplevd å få positiv EL-test.. men håper og tror jeg har eggløsning? Anonymkode: 3dfb5...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. juni #7464 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er denne snart positiv tror dere? Jeg har aldri opplevd å få positiv EL-test.. men håper og tror jeg har eggløsning? Anonymkode: 3dfb5...370 Det er dessverre vanskelig å si om og når den evt vil bli positiv. Bare fortsett å teste to ganger per dag ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7465 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 11.48): Er denne snart positiv tror dere? Jeg har aldri opplevd å få positiv EL-test.. men håper og tror jeg har eggløsning? Anonymkode: 3dfb5...370 Vanskelig å si, mine ser sånn ut mesteparten av syklusen. Så lenge den ikke er sterkere enn kontrollstreken, er den negativ, uansett hvor sterk eller svak den er. Anonymkode: 89463...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7466 Del Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vanskelig å si, mine ser sånn ut mesteparten av syklusen. Så lenge den ikke er sterkere enn kontrollstreken, er den negativ, uansett hvor sterk eller svak den er. Anonymkode: 89463...8c7 Takk for svar. Har nettopp startet å prøve, men har testet noen måneder nå og har aldri fått positiv test. Har regelmessig mens 32 dager. Kan det likevel hende jeg faktisk ikke har eggløsning? Anonymkode: 3dfb5...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7467 Del Skrevet 2. juli Er denne testen ugyldig? Syntes kontrollstreken er mye mørkere øverst enn resten..🤔 Anonymkode: 6c783...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7468 Del Skrevet 6. juli Positiv? Fikk denne og hoppet rett til køys Anonymkode: 4ee44...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. juli #7469 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Positiv? Fikk denne og hoppet rett til køys Anonymkode: 4ee44...f66 Den er positiv, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #7470 Del Skrevet 10. juli Dere som tester dere ofte, hva tror dere om denne? 1-2 dager til positiv test kanskje? Tror EL er ca fredag 🤗 Anonymkode: 91215...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7471 Del Skrevet 11. juli Positiv eller negativ? Litt dårlig bilde, men 😅 Anonymkode: 5b956...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7472 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Positiv eller negativ? Litt dårlig bilde, men 😅 Anonymkode: 5b956...cf6 Litt mørkt, men ser ut som nesten positiv eller er det 😍 Anonymkode: 91215...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. juli #7473 Del Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 18.13): Dere som tester dere ofte, hva tror dere om denne? 1-2 dager til positiv test kanskje? Tror EL er ca fredag 🤗 Anonymkode: 91215...c4a Helt umulig å svare på, det er så forskjellig. Mine tester feks, er ganske svake helt til den plutselig er positiv, mens andre hsr gradvis økning. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Positiv eller negativ? Litt dårlig bilde, men 😅 Anonymkode: 5b956...cf6 Denne ser positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7474 Del Skrevet 11. juli Melus skrev (22 minutter siden): Helt umulig å svare på, det er så forskjellig. Mine tester feks, er ganske svake helt til den plutselig er positiv, mens andre hsr gradvis økning. Denne ser positiv ut Ok Var slik i stad : Anonymkode: 91215...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. juli #7475 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 23.10): Ok Var slik i stad : Anonymkode: 91215...c4a Fortsatt negativ. Hvilken syklusdag er du på? Den blir sikkert positiv snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7476 Del Skrevet 14. juli Jeg sluttet på p piller for snart 3 måneder siden og har hatt 2 menstruasjoner. Har testet etter eggløsning denne siste perioden, fra 12 til 16 dager etter første mensdag . Får bare negative tester. Kan jeg ha hatt eggløsning tidligere, eller hatt og allikevel testet negativt? Hadde litt symptomer dag 11 og 12. Vet så lite om dette, burde ha begynt testingen tidligere kanskje? Anonymkode: be803...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7477 Del Skrevet 14. juli Negative som i helt blanke eller som i ikke fullt utslag? Anonymkode: 38387...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7478 Del Skrevet 14. juli Man kan helt fint ha eggløsning selv om man ikke får utslag på EL tester. Har aldri fått en positiv EL test, men fått barn likevel. Når i syklus eggløsning skjer er avhengig av sykluslengde og lutealfase lengde. De ulike merkene EL tester har stort sett anbefalinger i pakningsvedlegget når man bør teste. Beste tidsrom er mellom kl 10 og kl 20. Anonymkode: a3152...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #7479 Del Skrevet 14. juli Melus skrev (23 timer siden): Fortsatt negativ. Hvilken syklusdag er du på? Den blir sikkert positiv snart Var på 13 den dagen jeg tok den testen, problemet er at jeg gikk tom for tester… Så da får det gå som det går Anonymkode: 91215...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. juli #7480 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på 13 den dagen jeg tok den testen, problemet er at jeg gikk tom for tester… Så da får det gå som det går Anonymkode: 91215...c4a Okei. Det er kjipt. 😛 Men eggløsningen kommer jo uansett. Gynekologen sa til oss at om vi har samleie annenhver dag fra ca dag 9 så traff vi eggløsning uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå