Amatariel Skrevet 24. mars 2023 #6801 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi la inn aksjer igår, legger inn idag, og imorgen også da før vi går tilbake til annenhver dag? Burde det holde?🙏vi har hatt sex nå annenhver dag etter menstruasjonen. Anonymkode: f0387...838 Ja holder i massevis 😊 De fem fertile dagene man har er de tre dagene før EL, selve EL-dagen og dagen etter EL. Jeg har blitt gravid flest ganger da vi har lagt inn akser på 2/5 og 3/5 dager. De syklusene vi hadde 4/5 og 5/5 ble det ikke klaff... så er ikke mengde som bestemmer befruktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6802 Del Skrevet 26. mars 2023 Positiv cd 12?❤️ Anonymkode: c66ca...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. mars 2023 #6803 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 20.55): Positiv cd 12?❤️ Anonymkode: c66ca...843 Ja ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #6804 Del Skrevet 29. mars 2023 Positiv? CD 14 i dag. Var negativ for bare noen timer siden, men begynte å få smerter så tok en test til. Hadde sex CD 10, 12 og 13. Og tenker vi må ha sex i morgen. Holder det, tenker dere? Anonymkode: fefed...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. mars 2023 #6805 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Positiv? CD 14 i dag. Var negativ for bare noen timer siden, men begynte å få smerter så tok en test til. Hadde sex CD 10, 12 og 13. Og tenker vi må ha sex i morgen. Holder det, tenker dere? Anonymkode: fefed...8b6 Positiv. Ja det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #6806 Del Skrevet 31. mars 2023 Er ikke dette litt sterkt til å være cd8? Den er jo ikke langt fra positiv.. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6807 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er ikke dette litt sterkt til å være cd8? Den er jo ikke langt fra positiv.. Anonymkode: ec3c0...65e Ikke nødvendigvis, er noen som får LH-stigning som varer i flere dager. Din er ikke helt positiv enda, som du selv skriver, men mulig den blir positiv i morgen. Anonymkode: fcedf...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6808 Del Skrevet 1. april 2023 Dette er jo makesure sine tester… her er den liksom «positiv» etter fem min, og positiv etter 7-8 minutter. Hvorfor det? Og hvor lenge går dere med så «fine» tester? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke-7 Skrevet 1. april 2023 #6809 Del Skrevet 1. april 2023 Nesten positiv? Jeg tror kanskje jeg testet da LH var på vei ned, merket nemlig eggløsningssmerte på venstre side før jeg testet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. april 2023 #6810 Del Skrevet 1. april 2023 Solsikke-7 skrev (1 time siden): Nesten positiv? Jeg tror kanskje jeg testet da LH var på vei ned, merket nemlig eggløsningssmerte på venstre side før jeg testet. Vil si ca positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. april 2023 #6811 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 17.29): Er ikke dette litt sterkt til å være cd8? Den er jo ikke langt fra positiv.. Anonymkode: ec3c0...65e Jo veldig sterk til å være cd 8. pleier du ha så sterke så tidlig ? Det er ganske uvanlig.. Kan det skyldes hormonforstyrrelse? Amming? Nylig graviditet eller fødsel? Letrozol? Hvor lange pleier syklusene dine være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6812 Del Skrevet 1. april 2023 Laura80 skrev (48 minutter siden): Jo veldig sterk til å være cd 8. pleier du ha så sterke så tidlig ? Det er ganske uvanlig.. Kan det skyldes hormonforstyrrelse? Amming? Nylig graviditet eller fødsel? Letrozol? Hvor lange pleier syklusene dine være? Kan være hormonforstyrrelser. Har hatt 1 mens siden MA, den startet 24.mars… ellers ikke amming, negativ graviditetstest, går heller ikke på medisiner. Dette er testen fra i dag(cd9, ligger og lenger opp her). Testet for el hele desember, og det slo aldri ut i nærheten som dette. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. april 2023 #6813 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan være hormonforstyrrelser. Har hatt 1 mens siden MA, den startet 24.mars… ellers ikke amming, negativ graviditetstest, går heller ikke på medisiner. Dette er testen fra i dag(cd9, ligger og lenger opp her). Testet for el hele desember, og det slo aldri ut i nærheten som dette. Anonymkode: ec3c0...65e Den er positiv. Så ville hatt sex i tilfelle el, men også fortsatt å følge litt med på at den snart går ned igjen. Ikke alltid egget slipper ved positiv test, og hvertfall ikke hvis det er noe hormonelt som gjør utslaget. Men greit å være forberedt i tilfelle el ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6814 Del Skrevet 7. april 2023 Er det sånn at eggløsning har skjedd når lh begynner å synke igjen etter å ha nådd toppen? (Jeg er forresten klar over at eggløsning ikke nødvendigvis skjer selv om testene er positive) Når tror dere eggløsning var ut fra testene? Anonymkode: 3cae1...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6815 Del Skrevet 10. april 2023 I dag er det mandag, i følge appen på telefonen skal jeg ha eggløsning på torsdag. Men den kan kanskje komme før tiden? Vi får se. Anonymkode: 8a2c3...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. april 2023 #6816 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 9.25): I dag er det mandag, i følge appen på telefonen skal jeg ha eggløsning på torsdag. Men den kan kanskje komme før tiden? Vi får se. Anonymkode: 8a2c3...7e1 Hvordan går det? vanskelig å si når el kommer, kan både skje brått eller treigt, klarer aldri forutsi det på testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6817 Del Skrevet 14. april 2023 Laura80 skrev (På 12.4.2023 den 21.09): Hvordan går det? vanskelig å si når el kommer, kan både skje brått eller treigt, klarer aldri forutsi det på testene. Jeg tror ikke jeg hadde eggløsning? Testene er alltid mye sterkere etter at de er tatt, når de har ligget på badet i et døgn er de mye svakere. Men LH har steget for så å synke igjen, uten at de to strekene noen gang var like sterke. Sterkest var de syklusdag 14. Skal sies at jeg har skylt egglederne denne syklusen, på s.dag 5, kanskje det har påvirket ting. Anonymkode: 8a2c3...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. april 2023 #6818 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke jeg hadde eggløsning? Testene er alltid mye sterkere etter at de er tatt, når de har ligget på badet i et døgn er de mye svakere. Men LH har steget for så å synke igjen, uten at de to strekene noen gang var like sterke. Sterkest var de syklusdag 14. Skal sies at jeg har skylt egglederne denne syklusen, på s.dag 5, kanskje det har påvirket ting. Anonymkode: 8a2c3...7e1 Fortsett å test, kan jo hende du får en veldig forsinket el har du hatt lange sykluser tidligere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6819 Del Skrevet 14. april 2023 Laura80 skrev (3 timer siden): Fortsett å test, kan jo hende du får en veldig forsinket el har du hatt lange sykluser tidligere ? Ettersom testen nesten var hvit igjen i dag så stiger vel ikke LH igjen i samme syklus? Eller? Jeg har veldig varierende sykluser. 😥 Anonymkode: 8a2c3...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. april 2023 #6820 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ettersom testen nesten var hvit igjen i dag så stiger vel ikke LH igjen i samme syklus? Eller? Jeg har veldig varierende sykluser. 😥 Anonymkode: 8a2c3...7e1 Åjoda ingen fasit på det og spesielt hvis man har litt varierende sykluser med litt svingende hormoner. Mine eltester har aldri steget jevnt og trutt og ofte svingt opp og ned for så forsøke igjen. Jeg har måttet bruke mange eltester ila en syklus og har i mitt liv hatt eggløsninger alt fra ca 15 til 30. Har barn fra eggløsning på cd 30. denne graviditeten hadde jeg derimot el cd 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå