Gå til innhold

Trekant, bare ikke med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt mmf med 2 forskjellige menn(totalt 5 ganger) vi har hatt sex i samme rom som et par, vi har hatt sex med et 2 forskjellige par. 

Jeg vet at det ikke handler om å skåne mine følelser. Jeg tenner på begge kjønn, hadde sex med ei dame alene da vi tidligere hadde åpent forhold (kun sex).

Har lyst til det med han fordi jeg vet vi begge tenner på det og har hatt lyst til å oppleve det. Kan fint få ha ffm med andre enn han, hadde ikke hatt noe imot det.

Men ønsker å dele det med han, se han nyte oss to, vi kan leke oss med han og pirre han..osv osv..... 

Anonymkode: 82960...248

Da ville jeg tatt en god prat med ham om dette, og om han fortsatt står ved at han ikke vil ha trekant sammen med deg må han kunne fortelle deg grunnen.

Endret av Tigertone
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Tigertone skrev:

Det å ha et åpent forhold fungerer for mange, men da må dere ha klare regler. Det virker nå som at reglene er veldig uklare, og dette kan føre til sjalusi og vonde følelser. Det at han ikke vil ha trekant sammen med deg betyr nok ikke at det er noe ved deg han ikke liker, men at han er usikker på hva han føler på det å se deg sammen med noen andre. Hvor mange ganger har dere hatt trekant før? Om det bare er én gang kan det ha vært en negativ opplevelse for ham å se deg sammen med en annen mann, og kanskje han vil skåne deg for de samme følelsene ved å se ham sammen med en annen dame? 

Det med åpne forhold er at det finnes mange typer. Noen liker å se på at partneren har sex med andre, mens for andre er det ubehagelig. Noen syns det er greit å vite at det skjer, men ikke vite detaljene. Noen vil bare ha et åpent forhold uten å vite noe om hva partneren foretar seg med hvem. 

Sett deg ned å snakk med partneren din. Få klare og tydelige regler inn i forholdet, og snakk om hva dere mener er negativt/positivt med et åpent forhold. 

Og du kan jo også gå litt inn i deg selv og spørre deg hvorfor trekant med en annen dame sammen med ham er viktig for deg? Er det fordi du vil ha en trekant sammen med en mann og en dame til generelt, eller er det viktig for deg at han er med? I så fall hvorfor? Hvilken glede får du ut av å ha en annen dame i sengen sammen med mannen din? Tenner du både på menn og kvinner? I så fall, om det kun gjelder å få en kvinne til inn, kan en annen mann en partneren din være en mulighet? Dette er spørsmål det kan være lurt å spørre seg selv. :)

Vi snakker mye om hva som er positivt og negativt, hva slags regler, mange ting er vi unisont enig i, andre ting må vi jobbe mer med. Bruker andres erfaringer, leser oss opp. Det er ikke noe vi gjør forhastet i såfall når det skal inkludere mer enn vi har gjort før.

Har du noe erfaring med dette? I såfall hadde jeg gjerne tatt imot noen gode råd. Er det noen sol har erfaring med dette så si gjerne ifra, sender gjerne en pm for litt input og deling av erfaringer vi kan lære av.

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker mye om hva som er positivt og negativt, hva slags regler, mange ting er vi unisont enig i, andre ting må vi jobbe mer med. Bruker andres erfaringer, leser oss opp. Det er ikke noe vi gjør forhastet i såfall når det skal inkludere mer enn vi har gjort før.

Har du noe erfaring med dette? I såfall hadde jeg gjerne tatt imot noen gode råd. Er det noen sol har erfaring med dette så si gjerne ifra, sender gjerne en pm for litt input og deling av erfaringer vi kan lære av.

Send meg en PM :)

Endret av Tigertone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...