Gå til innhold

Trekant, bare ikke med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner på en litt vond følelse....

Vi har hatt åpent forhold tidligere, vi har hatt sex med partneren sammen, vi har hatt trekant med ekstra mann, skulle finne ei dame til oss også, men kom ikke så langt før vi stoppa å ha sex med andre.

Spørsmålet om å åpne igjen har kommet på bordet, men om det skal gjøres må følelser og muligheten til å utforske følelser være en del av pakken sier han.

Jeg nevner at vi har jo også fortsatt mulighet til å ha sex med andre sammen, kanskje få til den trekanten med 2 damer som han har hatt så lyst på....osv.....

Det er det ikke sikkert han vil sier han, ha trekant med meg..... 

For meg vil det være vanskelig å takle om han da har trekanter med ei dame han treffer i fremtiden, men at det er uaktuelt å ha det med meg. Og han sier han er ikke sikker på om sex med flere på en gang er noe han ønsker....

Det sier fyren som alltid har hatt ønske om trekant med meg og ei dame.... Kjenner at det gjør vondt at det plutselig er uaktuelt, og kjenner på en nagende følelse av at han ikke ønsker det med meg, men med andre han treffer istedenfor og det blir så feil. Hvertfall når det er noe vi alltid har ønsket å gjøre sammen før......

Anonymkode: 82960...248

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 4127d...334

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Har du tenkt deg tanken at han ikke synes noe om trekant eller sex med andre etter å ha prøvd det?

AnonymBruker
Skrevet

Så du bekymrer deg ikke for at han ønsker å utforske følelser med andre? Men at han ikke vil ha trekant med deg....spesielt.

Anonymkode: 6702f...f94

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er dere sammen eller ikke? Høres mer ut som han ikke vil dele deg med noen, han vil bare ha sex med deg, ikke noen andre. Og det er jo bra?!

Anonymkode: e9116...1cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sa ikke at jeg ikke bekymrer meg for delen med følelser for andre. Det er en annen sak.

Nå var det denne bekymringen jeg laget innlegg om, kunne såklart puttet alle bekymringer inn i et innlegg, men det blir for mye.

Vi er sammen, gift og vært det i veldig mange år.

Han vil ikke ha kun sex med meg nei, det er jo litt av greia med å kunne treffe andre.

Han kunne glatt gått med på monogamt liv med meg sier han, men vet ikke hvor lenge det hadde holdt før han evt ville kjent på rastløshet.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig han vil? Ha trekant med to damer og du får ikke være en av dem? 

Skal dere kunne ha sex med andre hver for dere? Og er det her det er tanker om at man skal kunne utforske følelser også? I så fall legger jo mannen din et ønske om poly på bordet. 

Anonymkode: 2ac7c...a55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er mer sjalu på damer enn på menn, kanskje?

Hender at menn også er det.

Anonymkode: 189f2...6f3

Gjest Pelle.Grino
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ikke sikkert han vil sier han, ha trekant med meg..... 

Det kan ikke være at han har følelser for deg og synes det blir komplisert å slappe av,utforske og nyte i en trekant når man har følelser for en av partene? Man kan fort bli litt redd for å såre, eller bli sjalu, eller andre ting som følelser kompliserer

Skrevet

Det er mulig at det er de andre damene hans som er litt sjalu og ikke vil ha deg med inn under dyna.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig han vil? Ha trekant med to damer og du får ikke være en av dem? 

Skal dere kunne ha sex med andre hver for dere? Og er det her det er tanker om at man skal kunne utforske følelser også? I så fall legger jo mannen din et ønske om poly på bordet. 

Anonymkode: 2ac7c...a55

Fullt klar over at det er et forslag om polyamori han har lagt på bordet. Tanken er jo treff hver for oss, skulle det oppstå følelser skal man kunne utforske de, evt date osv..... 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er mer sjalu på damer enn på menn, kanskje?

Hender at menn også er det.

Anonymkode: 189f2...6f3

Nei, handler ikke om sjalusi ovenfor damer, dette gjelder ffm,mmf og fmfm som inkluderer oss.

8 timer siden, Pelle.Grino skrev:

Det kan ikke være at han har følelser for deg og synes det blir komplisert å slappe av,utforske og nyte i en trekant når man har følelser for en av partene? Man kan fort bli litt redd for å såre, eller bli sjalu, eller andre ting som følelser kompliserer

Får da virkelig håpe han har følelser for meg, har vært sammen i mange år. Og vi har en erfaringer med alt unntatt ffm......som jeg vet han har ønsker om og har hatt lyst til ....med meg før....

2 timer siden, I Grosny skrev:

Det er mulig at det er de andre damene hans som er litt sjalu og ikke vil ha deg med inn under dyna.

Han har ingen andre damer pr nå. Dette er snakk om dersom vi åpner forholdet vårt.

Og det er snakk om at vi ville funnet noen sammen, kunne fort blitt kleint noen ganger med en man traff jevnlig på egenhånd

Om ikke primær og sekundær kommer godt overens.

Snakket litt mer med han nå, og han sier at han er usikker på om han ønsker trekanter og sex med par i det hele tatt..... Og heldigvis presiserte han nå at om han ønsker  trekant eller lignende så blir det med meg, og også da ffm.

For meg var det viktig å klargjøre dette, ville ikke føltes greit om det var noe han kunne ha med andre, men ikke med meg......siden vi har hatt gode opplevelser med det(han er enig at det har vært gode opplevelser).

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn oppi alt dette?

Anonymkode: 99d7f...ff3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vel neppe planer om å ha trekant foran barna.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Huacaya skrev:

De har vel neppe planer om å ha trekant foran barna.

Går utifra at du egentlig skjønte hva jeg mente.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går utifra at du egentlig skjønte hva jeg mente.

Mener du at et seksualliv utenfor A4-normen er en risiko for samlivet og medfører større risiko for samlivsbrudd med påfølgende traumer for barna?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Huacaya skrev:

Mener du at et seksualliv utenfor A4-normen er en risiko for samlivet og medfører større risiko for samlivsbrudd med påfølgende traumer for barna?

Nei, jeg spurte: Har dere barn oppi alt dette?

Skrevet (endret)

Det å ha et åpent forhold fungerer for mange, men da må dere ha klare regler. Det virker nå som at reglene er veldig uklare, og dette kan føre til sjalusi og vonde følelser. Det at han ikke vil ha trekant sammen med deg betyr nok ikke at det er noe ved deg han ikke liker, men at han er usikker på hva han føler på det å se deg sammen med noen andre. Hvor mange ganger har dere hatt trekant før? Om det bare er én gang kan det ha vært en negativ opplevelse for ham å se deg sammen med en annen mann, og kanskje han vil skåne deg for de samme følelsene ved å se ham sammen med en annen dame? 

Det med åpne forhold er at det finnes mange typer. Noen liker å se på at partneren har sex med andre, mens for andre er det ubehagelig. Noen syns det er greit å vite at det skjer, men ikke vite detaljene. Noen vil bare ha et åpent forhold uten å vite noe om hva partneren foretar seg med hvem. 

Sett deg ned å snakk med partneren din. Få klare og tydelige regler inn i forholdet, og snakk om hva dere mener er negativt/positivt med et åpent forhold. 

Og du kan jo også gå litt inn i deg selv og spørre deg hvorfor trekant med en annen dame sammen med ham er viktig for deg? Er det fordi du vil ha en trekant sammen med en mann og en dame til generelt, eller er det viktig for deg at han er med? I så fall hvorfor? Hvilken glede får du ut av å ha en annen dame i sengen sammen med mannen din? Tenner du både på menn og kvinner? I så fall, om det kun gjelder å få en kvinne til inn, kan en annen mann en partneren din være en mulighet? Dette er spørsmål det kan være lurt å spørre seg selv. :)

Endret av Tigertone
  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg spurte: Har dere barn oppi alt dette?

Da skjønte du kanskje at jeg lurte på hva som var relevant med spørsmålet?

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forholdvis store barn ja, men det har vel ikke noe med mitt spørsmål å gjøre? Vi inkluderer ikke barna i sexlivet vårt.

Men ja, vi er fullt klar over at dersom vi kommer dit at vi har noen vi har følelser forbi tillegg som blir noe annet enn elsker, sexpartner så må våre barn informeres om våre valg. Men det er langt frem i tid.

9 minutter siden, Tigertone skrev:

Det å ha et åpent forhold fungerer for mange, men da må dere ha klare regler. Det virker nå som at reglene er veldig uklare, og dette kan føre til sjalusi og vonde følelser. Det at han ikke vil ha trekant sammen med deg betyr nok ikke at det er noe ved deg han ikke liker, men at han er usikker på hva han føler på det å se deg sammen med noen andre. Hvor mange ganger har dere hatt trekant før? Om det bare er én gang kan det ha vært en negativ opplevelse for ham å se deg sammen med en annen mann, og kanskje han vil skåne deg for de samme følelsene ved å se ham sammen med en annen dame? 

Det med åpne forhold er at det finnes mange typer. Noen liker å se på at partneren har sex med andre, mens for andre er det ubehagelig. Noen syns det er greit å vite at det skjer, men ikke vite detaljene. Noen vil bare ha et åpent forhold uten å vite noe om hva partneren foretar seg med hvem. 

Sett deg ned å snakk med partneren din. Få klare og tydelige regler inn i forholdet, og snakk om hva dere mener er negativt/positivt med et åpent forhold. 

Og du kan jo også gå litt inn i deg selv og spørre deg hvorfor trekant med en annen dame sammen med ham er viktig for deg? Er det fordi du vil ha en trekant sammen med en mann og en dame til generelt, eller er det viktig for deg at han er med? I så fall hvorfor? Hvilken glede får du ut av å ha en annen dame i sengen sammen med mannen din? Tenner du både på menn og kvinner? I så fall, om det kun gjelder å få en kvinne til inn, kan en annen mann en partneren din være en mulighet? Dette er spørsmål det kan være lurt å spørre seg selv. :)

Vi har hatt mmf med 2 forskjellige menn(totalt 5 ganger) vi har hatt sex i samme rom som et par, vi har hatt sex med et 2 forskjellige par. 

Jeg vet at det ikke handler om å skåne mine følelser. Jeg tenner på begge kjønn, hadde sex med ei dame alene da vi tidligere hadde åpent forhold (kun sex).

Har lyst til det med han fordi jeg vet vi begge tenner på det og har hatt lyst til å oppleve det. Kan fint få ha ffm med andre enn han, hadde ikke hatt noe imot det.

Men ønsker å dele det med han, se han nyte oss to, vi kan leke oss med han og pirre han..osv osv..... 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere sammen eller ikke? Høres mer ut som han ikke vil dele deg med noen, han vil bare ha sex med deg, ikke noen andre. Og det er jo bra?!

Anonymkode: e9116...1cd

Skulle tro det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...