Rina321 Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 (endret) Hvorfor er det slik at i USA spesielt så oppfører de seg som om de skulle levd på 50 eller 60 tallet. Spesielt det demokratiske partiet der som har en monopol kultur av rasisme fra KKK og Jim Crow lovene. Så de er litt hyklerske med å leve drømmen om å fremheve rase som er like gøy å prate om som sin egen seksualitet 24/7 i døgnet. Forstår seksualitet litt for å fjerne skammen. Men i det lange løpet vil jeg heller spille golf enn å prate om det, blir i det meste fall skjelden gang. Uansett. Spørsmålet mitt er. Hvilke ting i USA når det kommer til rettigheter er det de ikke har?. Borgerrettigheter, stemmerett "Likehet til å bli noe" anti rasistiske lover. Hva mer er det?. Altså hva vil de ha? Steralisering eller noe : 3. Det jeg ikke forstår er at de argumenterer at majoriteten er forferdelig og minoriteten er uskyldig. Men hva er det de vil? Hva slags lover er ille. Hva? Det jeg lurer litt på er. Om de har sagt ting som "menn er voldelige så vi må gjøre menn til futas. En fremmtid der kvinner og menn futas lever sammen for å skape en likhet til felles og en bedre fremtid" for noen vil dette sikkert høres latterlig ut. Men i det minste er dette et argument iallfall for folk som simpeltent bare misliker menn. Bare sier bare. Bare lurer litt på din mening 🙂 Endret 5. mars 2019 av Rina321
Example Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 I mine øyne bidrar deler av den svarte befolkningen til rasismen. Det ekstreme behovet for å fremheve rase til enhver tid vil aldri gjøre noe som helst godt. Spesielt i populærkulturen trekkes det frem hele veien. Sorry, men da vil man aldri klare å få gjort noe med det hele heller. At svarte blir stoppet av politiet oftere har også sine grunner. Større prosenter av de kriminelle, og oppfører seg sånn. Politiets jobb er å beskytte samfunnet, ikke la folk slippe unna fordi de har en bestemt hudfarge. Politiet gjør som regel jobben sin, og stopper suspekte biler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå