Gå til innhold

Attraktive mennesker som er evig single.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har noen aldri kjæreste? Hvorfor er mange single til langt inn i 20-30 årene? Kresne? 

Anonymkode: 23844...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Fornuftige mennesker kalles det.

Jeg ser ikke noenufornuftig ved å ha kjæreste heller.

Anonymkode: 23844...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Single langt inn i 20-30 årene" er IKKE det samme som "evig single" eller "aldri ha kjæreste".

Det er virkelig ingen selvfølge å finne sin rette partner innen du når 25.

Anonymkode: 661b8...fa4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 her!

Altså her er noen av grunnene:

1)kultur.

Vokst opp I en kultur hvor alt.med kjærlighet og jenter har vært forbudt. Som liten var det tabu å snakke om jenter I familien. Lærte meg de sosiale ferdighetene senere enn andre. 

 

2)omgangskrets. Nordmenn har allerede en kultur hvor ting er fritt. I min kultur vil man helst holde seg til en.

 

3)jeg er attraktiv, men har ikke den riktige sosiale sirkelen eller vennegjengen på det punktet jeg er nå. Derfor satser jeg på høyere utdanning og jobbe hardt med studiene for å komme meg videre I livet.

Anonymkode: a1553...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som vil være i et forhold, for enhver pris. Vi som er litt sære, bare faller ikke for hvem som helst. Det har ikke egentlig noe med å være kresen å gjøre. En eller annen kjemi må være tilstede, og er den ikke det, blir det jo ikke noe. Det handler ikke om avkrysningslister eller noe sånt.

Anonymkode: 8ccac...2c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fantastisk å være alene, og har nok blitt både litt sær og rar etter å ha levd hele livet uten å være i et forhold (32), kan gjøre akkurat hva jeg vil, kan sitte i rare stillinger ved pcen hele kvelden iført pysj og godis uten å tenke på hvordan jeg skal te meg, kan dra på ferier alene, flørte, søke spenning, trenger ikke å spørre om tillatelse for noe, være selvstendig, ikke noe drama eller mas. 

Blir lei etter veldig kort tid hver gang jeg finner en fyr. Leiligheten er himmelsk å få tilbake når han drar etter å ha vært på besøk i én eller to dager. Forsøkte å dra på ferie med han og jeg følte meg så fanget og utilpass. Mulig jeg bare aldri har vært ordentlig forelsket, men en mann skal være fordømt fantastisk for at jeg skal forlate singellivet 😅

Anonymkode: 10344...727

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

21 her!

Altså her er noen av grunnene:

1)kultur.

Vokst opp I en kultur hvor alt.med kjærlighet og jenter har vært forbudt. Som liten var det tabu å snakke om jenter I familien. Lærte meg de sosiale ferdighetene senere enn andre. 

 

2)omgangskrets. Nordmenn har allerede en kultur hvor ting er fritt. I min kultur vil man helst holde seg til en.

 

3)jeg er attraktiv, men har ikke den riktige sosiale sirkelen eller vennegjengen på det punktet jeg er nå. Derfor satser jeg på høyere utdanning og jobbe hardt med studiene for å komme meg videre I livet.

Anonymkode: a1553...3e4

Du er 21 år uten noe erfaring. Tror ikke helt denne tråden var ment for deg. Siktet vell for litt eldre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble 20-30 årene sent? 😂

Det går nok mye på mennesketypen. Selv liker jeg ikke å være avhengig av andre, og jeg har heller aldri møtt noen som har de kvalitetene jeg ser etter. 

Anonymkode: 81314...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, logicoverfeelings skrev:

Du er 21 år uten noe erfaring. Tror ikke helt denne tråden var ment for deg. Siktet vell for litt eldre

Ekteskap har ingen aldersgrense😂

 

Edit:Joda, erfaring har jeg til en viss grad.

Anonymkode: a1553...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 30 her! Vært singel store deler av 20-årene, og får hele tiden kommentarer på hvorfor jeg ikke er sammen med noen, "du som er så flott!".. Helt ærlig er jeg livredd for å bli avvist og tør aldri slippe noen helt inn. Er redd de ikke kommer til å like meg noe særlig uansett. Jeg trives godt på egen hånd og er glad jeg har fått opplevd alt jeg har gjort (som muligens ikke hadde skjedd om jeg hadde hatt fast partner i 20-årene), men jeg er veldig ensom og skulle så gjerne hatt noen.... 

Anonymkode: db808...8c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jeg giftet meg med, traff jeg når jeg var 29. Vi ble sammen da jeg var 30. Ikke fordi han var den rette, men fordi da var jeg lei av singellivet og at forholdene stadig tok slutt, så da ville jeg slå meg til ro med noen. 

En av mine ekser, er 49 år nå. Han er singel. Han har hatt 3 forhold av litt varighet i sitt liv. Fra 1 til 2 års varighet. Meg var han sammen med et ukjent antall ganger, og første gangen varte det vel ett år. Så ble det slutt, sammen igjen, slutt og sammen osv over en periode på hele 7 år fra start til siste gang vi fant tilbake til hverandre. Han sier han rett og slett ikke forelsker seg så lett. For at det skal bli noe forhold av det, så er det en ukjent x-faktor som må stemme i hans øyne. Han vet ikke hva det er, men det han VET, er at han heller er singel enn å være sammen med noen han ikke elsker. Kunne ønske jeg hadde tatt samme kloke beslutning da jeg var yngre.... Han er nok den eneste jeg har virkelig elsket i hele mitt liv. Jeg elsket faktisk aldri han jeg endte opp med å gifte meg med og få barn med (er skilt nå heldigvis).

Noen finner rett og slett ikke så lett noen de forelsker seg i, og andre igjen (som meg) blir kanskje fort forelsket, men mister interessen igjen etter en tid og forelskelsen går aldri over til ekte kjærlighet.

Det står respekt av de som heller er single enn å finne seg i å være i et forhold med nær sagt hvem som helst.  

(jeg er passert 50)

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...