Gå til innhold

Tragisk datingkultur i Norge.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser på kg, jeg hører og jeg ser på tv programmet. Det der kjendiser skal treffe sin partner. Jeg synes så utrolig mange av jentene ser like ut. Påtegnet øyenbryn, falske vipper og omtrent de samme planene. Vinen og ølen skal være med. Mennene er også kjedelige. Norske menn har så små neser, eller..de er liksom ikke maskuline lenger.
Jeg vet det ikke gjelder ALLE, men det er bare noe jeg synes. 

Anonymkode: d3edd...06b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 9714a...541

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

dette skjønte jeg lite av

Anonymkode: 6ff1f...e94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

ja, jeg synes datingkulutren i Norge er så kjedelig

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har små neser og påtegna øyenbryn noe med datingkultur å gjøre? 

Anonymkode: 3e838...70c

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ja, jeg synes datingkulutren i Norge er så kjedelig

Nå driver ikke jeg med dating så jeg vet ikke hva som er "vanlig". Men hvordan synes du den bør være?

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har små neser og påtegna øyenbryn noe med datingkultur å gjøre? 

Anonymkode: 3e838...70c

😂

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært mye morsommere å date hvis menn hadde størrre neser, da kunne man jo fortsatt penetreringen etter at han har kommet! Og går ikke påtegnede bryn bort i svett sex? Da blir jo damene også mye morsommere!

Anonymkode: 3e5b2...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, datingkulturen virker for meg å ha blitt ganske tragisk nå for tiden. I alle fall om man skal dømme etter de utallige innleggene her på KG, der jenter og kvinner blir blant annet ghostet av dater uten å få noen grunn oppgitt osv. Blir behandlet som dritt rett og slett. Eller der hvor daten/fyren vil ha sex og full pakke i lang tid, men å bli sammen etter kanskje 5-10 måneder med jevnlige treff med sex og sånn, nei det vil de ikke!?? Hva? De har jo i praksis vært sammen, men å LOVE noe fast og troskap, det vil de ikke.

Eller de som kommer hjem fra en tilsynelatende vellykket date, kanskje med sex og alt, og oppdager at daten plutselig har blokkert dem fra alt, inkl nummeret....

Stakkars de som må ut på datingmarkedet i dag, sier jeg. Det er en grunn til at jeg betakker meg og lar være, og heller forblir alene etter skilsmissen. Jeg orker bare ikke tanken...

Anonymkode: 948cc...7e5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen har du røyka?

Anonymkode: c90af...0db

• Liker 1
Skrevet

Ja, når og hvor skulle du begynne å forklare hva med datingkulturen du ikke likte?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Små neser?

Anonymkode: e0044...59a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, datingkulturen virker for meg å ha blitt ganske tragisk nå for tiden. I alle fall om man skal dømme etter de utallige innleggene her på KG, der jenter og kvinner blir blant annet ghostet av dater uten å få noen grunn oppgitt osv. Blir behandlet som dritt rett og slett. Eller der hvor daten/fyren vil ha sex og full pakke i lang tid, men å bli sammen etter kanskje 5-10 måneder med jevnlige treff med sex og sånn, nei det vil de ikke!?? Hva? De har jo i praksis vært sammen, men å LOVE noe fast og troskap, det vil de ikke.

Eller de som kommer hjem fra en tilsynelatende vellykket date, kanskje med sex og alt, og oppdager at daten plutselig har blokkert dem fra alt, inkl nummeret....

Stakkars de som må ut på datingmarkedet i dag, sier jeg. Det er en grunn til at jeg betakker meg og lar være, og heller forblir alene etter skilsmissen. Jeg orker bare ikke tanken...

Det kan kanskje komme som et sjokk for deg, men kvinner er like ille om ikke verre når det kommer til ghosting. Siden kvinner generelt er mer pysete enn menn så er det grunn til å tro at kvinner topper statistikken på ghosting. Men uansett finnes det nok feige folk på nettdating som aldri tør å oppgi noen grunn. Folk som blir ghostet burde heller være glad for at de slapp å fortsette å treffe en personen som ikke har baller til å si hva vedkommende føler.

Anonymkode: 40af7...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Ghosting: 
Neste gang skal jeg si at du er dum som et brød, ser ut som er fugleskremsel og har en bedriten personlighet, i stedet for å forsvinne i stillhet. Det setter vedkommende sikkert pris på.

Anonymkode: 251ec...320

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting: 
Neste gang skal jeg si at du er dum som et brød, ser ut som er fugleskremsel og har en bedriten personlighet, i stedet for å forsvinne i stillhet. Det setter vedkommende sikkert pris på.

Dette har vært min grunn nummer en til ghosting... :fnise: 

Det, og at jeg fant ut at daten min var et hasjvrak og jeg ORKET IKKE Å HØRE MER PÅ LEGALISERINGSDEBATTEN :bond:  Skulle jeg fortelle han at jeg var i mot hasjrøykingen hans og at det var grunnen til at jeg dumpet han hadde han BÆNKERS sagt "ENDA EN GRUNN TIL Å LEGALISERE!" :bond:  

Vet du hva. Noen ganger tenker jeg at ghosting er helt ok. I de tilfellene ghostingen er mildere kost enn selve grunnen til dumpingen.

Anonymkode: 70718...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Og at man liksom skal hoppe i sengen med en gang. 

Og når man har gjort det er dét ikke noe spennende lenger. 

Hva er spennende med mennesker som vil ha kjappe løsninger. 

Latskap på flere områder. 

Latskap er turn off. 

Anonymkode: 9c4d9...579

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du første avsnitt bare skjer med kvinner?!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting: 

Jess! Innertier, da vet jeg hvor jeg har deg. Pretensiøs, innbilsk og narcisistisk. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette har vært min grunn nummer en til ghosting... :fnise: 

Det, og at jeg fant ut at daten min var et hasjvrak og jeg ORKET IKKE Å HØRE MER PÅ LEGALISERINGSDEBATTEN :bond:  Skulle jeg fortelle han at jeg var i mot hasjrøykingen hans og at det var grunnen til at jeg dumpet han hadde han BÆNKERS sagt "ENDA EN GRUNN TIL Å LEGALISERE!" :bond:  

Vet du hva. Noen ganger tenker jeg at ghosting er helt ok. I de tilfellene ghostingen er mildere kost enn selve grunnen til dumpingen.

Anonymkode: 70718...8e8

"Du ruser deg for mye, det er skikkelig deal braker om du ikke ønsker å endre deg". Hva er galt med denne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Luciddreamer skrev:

"Du ruser deg for mye, det er skikkelig deal braker om du ikke ønsker å endre deg". Hva er galt med denne?

Den er mangelfull, den nevner bare én ting. Du burde prøve å lese innlegget før du svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...