AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Del Skrevet 5. mars 2019 https://www.dinside.no/okonomi/ikke-lenger-svindelgalleri-men-du-bor-likevel-styre-unna-disse-nettbutikkene/70030180 https://www.forbrukertilsynet.no/netthandel/falske-nettbutikker Se linker for oversikt. Har du noen tilføyelser? Jeg poster dette ettersom flere har spurt om dette i det siste Anonymkode: c79cb...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er vel ikke butikkene som er falske. Det er merkevarene de selger som er falske. Anonymkode: 92543...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Del Skrevet 5. mars 2019 Man kan enkelt med litt fornuft merke om sånne sider er fake, eller selger falske ting. Behøver ikke doktorgrad for å forstå det. Om du går i en slik felle, bør du ikke være på internett Anonymkode: 9813e...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 5. mars 2019 #4 Del Skrevet 5. mars 2019 Flott med slik liste! Jeg kjøper alltid kopivarer om det er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mars 2019 #5 Del Skrevet 5. mars 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke butikkene som er falske. Det er merkevarene de selger som er falske. Anonymkode: 92543...ec3 Det er ikke alle som selger noe i det hele tatt... de later som de gjør det. Folk betaler med kort på forskudd, men noen varer kommer aldri. Det varierer. Noen selger falske produkter, noen sender ikke fra seg varer overhodet, hverken falske eller ekte. Eksen min kjøpte noen "billige" Nike sko fra en nettbutikk en gang, de var latterlig billige og han ble lurt. Han kjøpte et par til meg også i samme slengen. Kunne straks se at de var falske. Dårlig laget, limet tøyt ut der underdelen var limt til overdelen av skoen osv. I tillegg var de harde som flint, og jeg klarte ikke gå i dem engang. De bøyde seg ikke på foten i det hele tatt, de var laget av noe knallhardt materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå