Gå til innhold

FALSKE NETTBUTIKKER!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.dinside.no/okonomi/ikke-lenger-svindelgalleri-men-du-bor-likevel-styre-unna-disse-nettbutikkene/70030180

https://www.forbrukertilsynet.no/netthandel/falske-nettbutikker

Se linker for oversikt. Har du noen tilføyelser?

Jeg poster dette ettersom flere har spurt om dette i det siste :) 

Anonymkode: c79cb...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vel ikke butikkene som er falske. Det er merkevarene de selger som er falske.

Anonymkode: 92543...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man kan enkelt med litt fornuft merke om sånne sider er fake, eller selger falske ting. Behøver ikke doktorgrad for å forstå det. Om du går i en slik felle, bør du ikke være på internett

Anonymkode: 9813e...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med slik liste! Jeg kjøper alltid kopivarer om det er tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke butikkene som er falske. Det er merkevarene de selger som er falske.

Anonymkode: 92543...ec3

Det er ikke alle som selger noe i det hele tatt... de later som de gjør det. Folk betaler med kort på forskudd, men noen varer kommer aldri. Det varierer. Noen selger falske produkter, noen sender ikke fra seg varer overhodet, hverken falske eller ekte.

Eksen min kjøpte noen "billige" Nike sko fra en nettbutikk en gang, de var latterlig billige og han ble lurt. Han kjøpte et par til meg også i samme slengen. Kunne straks se at de var falske. Dårlig laget, limet tøyt ut der underdelen var limt til overdelen av skoen osv. I tillegg var de harde som flint, og jeg klarte ikke gå i dem engang. De bøyde seg ikke på foten i det hele tatt, de var laget av noe knallhardt materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...