Gå til innhold

Størrelse på bagasjerom audi A4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hente flatpakkede møbler i morgen, den ene er 130 cm bred og 80 cm lang og den andre 170 cm lang og 47 cm bred. Tror dere som har audi a4 stasjonsvogn at jeg får plass til det når jeg legger ned baksetene? Er ganske sikker på at den på 130 cm passer men usikker på den på 170 cm. 

Anonymkode: 53a97...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ingenting om høyde på pakkene.  Den på 170 cm kunne sagtens settes på høykant og skrå mot passasjersiden foran om den ikke går helt inn liggende.

Alternativet er å ta med et tau for å binde ned bakluka, men da må du også sørge for å sikre pakkene inne I bilen slik at de ikke raser ut bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Whistler skrev:

Du sier ingenting om høyde på pakkene.  Den på 170 cm kunne sagtens settes på høykant og skrå mot passasjersiden foran om den ikke går helt inn liggende.

Alternativet er å ta med et tau for å binde ned bakluka, men da må du også sørge for å sikre pakkene inne I bilen slik at de ikke raser ut bak.

Jeg har sånne riller/holdere på biltaket (jeg aner ikke hva det heter, hehe). Kunne det gått an å festa det på taket i nøden? Høyden på pakkene er mellom 5-10 cm. Tusen takk for svaret ditt. :) Det er lengden jeg er mest bekymret for, er litt redd for å ikke få igjen bakluka. Kjenner jo noen med henger som kanskje kunne bistått, men tenkte jeg skulle få fiksa det her selv da.. 

Anonymkode: 53a97...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...