AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #41 Skrevet 7. mars 2019 Om jeg var kvinne ville jeg helt klart solgt kroppen min til høy pris. Ser ikke noe galt i det med dagens samfunn. Trenger jo ikke gjøre det ofte heller. Finnes mange flotte menn der ute med penger som kjøper sex, som gir deg god sex! Om du klarer å ikke fokusere på pengene, finne en du kan nyte sexen med. Ville tatt minst 5000kr for et treff dog. Anonymkode: ae868...ec8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #42 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om mannen er attraktiv og en jeg kunne hatt sex med uavhengig av pengene, hadde jeg glatt tatt 250` for å ha sex med han!! Hadde gjort hverdagen min litt enklere ved at jeg kunne fått bittelitt mindre huslån. Anonymkode: 927e2...673 Du får bittelitt mindre huslån om du prostituerer deg på gata også. Eller er det mindre "fint" om du bare får en 1000-lapp for å selge deg? Anonymkode: 78926...10d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #43 Skrevet 7. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Om jeg var kvinne ville jeg helt klart solgt kroppen min til høy pris. Ser ikke noe galt i det med dagens samfunn. Trenger jo ikke gjøre det ofte heller. Finnes mange flotte menn der ute med penger som kjøper sex, som gir deg god sex! Om du klarer å ikke fokusere på pengene, finne en du kan nyte sexen med. Ville tatt minst 5000kr for et treff dog. Anonymkode: ae868...ec8 Som mann kan du også selge kroppen din. Anonymkode: dbc43...73d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #44 Skrevet 7. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann kan du også selge kroppen din. Anonymkode: dbc43...73d Til andre menn.... Men ikke forvent å få godt betalt. Det er en grunn til at de fleste slutter med dette med en gang de kan få seg en vanlig jobb. For homofile menn har generelt mye enklere tilgang på sex enn hetrofile, og markedsprisen på kjøpesex blir dermed lave. Anonymkode: 9c176...b9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå