AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #21 Skrevet 7. mars 2019 Ingefær sjampoen fra Body shop har gjort underverker for min hodebunn også Anonymkode: a2c1f...7f7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #22 Skrevet 7. mars 2019 Har så og si prøvd ALT av shampoo, alt som er nevnt her i tråden og div kjerringråd. Det meste hjelper en liten periode, men så blomstrer problemet opp og blir verre. Hodebunnen min har i tillegg begynt å lukte vondt.... Hudlege neste stopp. Anonymkode: d5de7...f65
applestories Skrevet 7. mars 2019 #23 Skrevet 7. mars 2019 Define Healthy Scalp and Hair er det eneste som har fungert for meg de siste årene. Jeg må også vaske håret hver dag og i perioder blir det fortere fett enn andre, jeg hadde ikke tenkt på at jeg har tørr hodebunn, men jeg får "klumper" i hodebunnen og hvite prikker i håret over pannen. Jeg har ikke så mye kløe heller - trodde jeg, nå klør det plutselig voldsomt! Jeg bruker denne en uke eller to, så noe annet i et par-tre uker til jeg får klumpene i hodebunnen igjen. Kan ikke finne på Define sin produktliste lenger... de har den ikke i butikkene rundt her, så nå må jeg hamstre litt til om jeg finner dem igjen i tilfelle de er på vei ut. Vet ikke hva jeg skal gjøre uten.
Mrs Robinson Skrevet 7. mars 2019 #24 Skrevet 7. mars 2019 2 timer siden, applestories skrev: Define Healthy Scalp and Hair er det eneste som har fungert for meg de siste årene. Jeg må også vaske håret hver dag og i perioder blir det fortere fett enn andre, jeg hadde ikke tenkt på at jeg har tørr hodebunn, men jeg får "klumper" i hodebunnen og hvite prikker i håret over pannen. Jeg har ikke så mye kløe heller - trodde jeg, nå klør det plutselig voldsomt! Jeg bruker denne en uke eller to, så noe annet i et par-tre uker til jeg får klumpene i hodebunnen igjen. Kan ikke finne på Define sin produktliste lenger... de har den ikke i butikkene rundt her, så nå må jeg hamstre litt til om jeg finner dem igjen i tilfelle de er på vei ut. Vet ikke hva jeg skal gjøre uten. De selger den på Cubus her jeg bor
applestories Skrevet 8. mars 2019 #25 Skrevet 8. mars 2019 9 timer siden, Mrs Robinson skrev: De selger den på Cubus her jeg bor Ser ut til at jeg må hamstre, gitt. Sende en melding til Define i går kveld og de bekrefter at den er tatt ut av sortimentet grunnet lavt salg 😰
Mrs Robinson Skrevet 8. mars 2019 #26 Skrevet 8. mars 2019 4 timer siden, applestories skrev: Ser ut til at jeg må hamstre, gitt. Sende en melding til Define i går kveld og de bekrefter at den er tatt ut av sortimentet grunnet lavt salg 😰 😲😲😲😲 SKANDALE!!!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #27 Skrevet 9. mars 2019 TS her. Tusen takk for tips! Jeg har begynt å bruke Fungoral, og selv om det er for tidlig å si noe definitivt, så føles det faktisk bedre allerede. Viser det seg at det ikke virker, skal jeg gå løs på andre forslag i tråden her Anonymkode: 71be5...0c3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2021 #28 Skrevet 2. oktober 2021 Noen som har erfaring med Daxxin eller Fungobase sjampo når man har tørr og irritert hud? Anonymkode: 31f45...518
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå