AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 En jeg har datet i mange måneder nå. vi har god kjemi når vi er med hverandre og har det trivelig. men nå begynner ting og skurre. han er ikke så "på" lengre. Svarer gjerne ikke før etter en stund på meldinger, ringer ALDRI, liker vistnok ikke å prate i telefon. De få gangene vi har ringt hverandre er det kun for å spørre om en liten ting også vil han legge på. En gang ville jeg ikke ha sex. da ble han usikker på oss og viste ikke om han ville date mer, kaldte det bortkastet tid. neste gang vi møttes var han utrolig ivrig på sex igjen. vi hadde masse sex før hadro. Så spurte jeg om vi kunne definere oss som kjærester, det vil han ikke, han klarer ikke helt se for seg oss som et parr. kanskje på sikt. men han vil fortsette å møtes. Etter dette har jeg tatt litt avstand, ikke vert først ute med god morgen, go natt meldinger osv. det er helt stille på hans front føles det som. Jeg føler vi glir fra hverandre. Er han bare ute etter sex? Anonymkode: f2aae...3cf
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Beklager, men ja. Dette er ikke en forelsket mann. Anonymkode: 07b3f...3c4 12
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Han høres ikke helt gira på forhold og det sier han jo selv også. Han vil ikke, og kan ikke se for seg dere som par, kanskje på sikt skriver du. Anonymkode: 02b43...2ce 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f2aae...3cf Du møter sikkert snart en annen mann som er ute etter kjæresteforhold. Anonymkode: 6d8be...141
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: f2aae...3cf Skjønner den er kjip 💕men du er verdt mer enn å være en kropp han vil ligge med men ikke noe mer. Er du ikke enig? Hvorfor kaste bort tiden på en som ikke syns det er verdt å investere i hele deg? «Kanskje på sikt» = holder deg på gress til han møter en han vil bli kjæreste med. Dump! Anonymkode: 07b3f...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du møter sikkert snart en annen mann som er ute etter kjæresteforhold. Anonymkode: 6d8be...141 Det håper jeg og. helt til nå har vi snakket om at vi dater ikke for morro skyld. Han ville i et særiøst forhold og få barn etterhvert og hele pakka. Helt ok at han ikke føler jeg er den rette, men hvorfor fortsette å møtes når han ikke vil gå til neste steg. det er jo bare sårt for meg å være et midlertidig alternativ frem til han finner sin fremtidige kone. jeg vil ikke være nr 2. Anonymkode: f2aae...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner den er kjip 💕men du er verdt mer enn å være en kropp han vil ligge med men ikke noe mer. Er du ikke enig? Hvorfor kaste bort tiden på en som ikke syns det er verdt å investere i hele deg? «Kanskje på sikt» = holder deg på gress til han møter en han vil bli kjæreste med. Dump! Anonymkode: 07b3f...3c4 ja helt riktig. jeg akter ikke å være et midlertidig alternativ mens han leter etter noen andre. jeg vet jeg må dumpe han. det bare gikk opp for meg først i går kveld. så jeg kunne fort blitt brent her. Heldigvis har jeg noe selvrespekt. og vil ha et særiøst forhold. ikke bare duge til noe bedre dukker opp. Anonymkode: f2aae...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det håper jeg og. helt til nå har vi snakket om at vi dater ikke for morro skyld. Han ville i et særiøst forhold og få barn etterhvert og hele pakka. Helt ok at han ikke føler jeg er den rette, men hvorfor fortsette å møtes når han ikke vil gå til neste steg. det er jo bare sårt for meg å være et midlertidig alternativ frem til han finner sin fremtidige kone. jeg vil ikke være nr 2. Anonymkode: f2aae...3cf Jeg forstår deg. Det var veldig stygt gjort av han. Det kan være lurt å vente lenge med sex når man har begynt å date en ny, for å sile ut de som bare er ute etter sex. Dessverre finnes det også playere som (selv om man ikke har hatt sex ennå) kan late som at de er seriøse og gir inntrykk av å være forelsket, snakker mye om fremtiden sammen osv. Det kan gå flere måneder, og når de endelig får sex så forsvinner de bare. Heldigvis er det ikke så mange som er slik. Anonymkode: 6d8be...141 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: ja helt riktig. jeg akter ikke å være et midlertidig alternativ mens han leter etter noen andre. jeg vet jeg må dumpe han. det bare gikk opp for meg først i går kveld. så jeg kunne fort blitt brent her. Heldigvis har jeg noe selvrespekt. og vil ha et særiøst forhold. ikke bare duge til noe bedre dukker opp. Anonymkode: f2aae...3cf Flott 😊 og det er lov å sørge og være lei seg over personen likevel, følelser fryser ikke til is over natta dessverre.. han fant kanskje ut at dere kunne ligge sammen uten forpliktelser, og dermed trakk tilbake utsagn om barn og fremtid? Vi har alle vært der, jeg brøt meg endelig vekk fra en mann som liksom elsket meg veldig høyt, jeg var den beste og vakreste kvinnen han hadde møtt, ville ha sex hele tiden og det var ikke måte på, men å satse på meg som kjæreste ville han ikke 🙄😄 Anonymkode: 07b3f...3c4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flott 😊 og det er lov å sørge og være lei seg over personen likevel, følelser fryser ikke til is over natta dessverre.. han fant kanskje ut at dere kunne ligge sammen uten forpliktelser, og dermed trakk tilbake utsagn om barn og fremtid? Vi har alle vært der, jeg brøt meg endelig vekk fra en mann som liksom elsket meg veldig høyt, jeg var den beste og vakreste kvinnen han hadde møtt, ville ha sex hele tiden og det var ikke måte på, men å satse på meg som kjæreste ville han ikke 🙄😄 Anonymkode: 07b3f...3c4 ja må bare la det synke inn litt. men gråter ikke, er bare glad jeg tok meg tid til og tenke meg om og over hvor vi står nå. Refleksjon er viktig. Ja ikke sant! hvis man bare er et alternativ for noen og ikke "kjæreste" emne. hva er liksom poenget med å fortsette å møtes når den ene har følelser. Enkelt utnytter det så inderlig. Råttent og egoistisk er det rett og slett. men det ergodt man kan evaluere sin plass i noens liv og velge seg ut når plassen kun er et kjapt busstopp før neste holdeplass. Anonymkode: f2aae...3cf
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #13 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: ja må bare la det synke inn litt. men gråter ikke, er bare glad jeg tok meg tid til og tenke meg om og over hvor vi står nå. Refleksjon er viktig. Ja ikke sant! hvis man bare er et alternativ for noen og ikke "kjæreste" emne. hva er liksom poenget med å fortsette å møtes når den ene har følelser. Enkelt utnytter det så inderlig. Råttent og egoistisk er det rett og slett. men det ergodt man kan evaluere sin plass i noens liv og velge seg ut når plassen kun er et kjapt busstopp før neste holdeplass. Anonymkode: f2aae...3cf Enig med deg. Når man kjenner sin verdi finner man plutselig ut at dette gidder man ikke lenger, hvorfor skal man godta å bare være god nok for sex når man ellers har mye å by på og er så mye mye mer enn det? Og da har man kommet en god vei, tenker jeg befriende når man kjenner at man tenker det og faktisk mener det. Mange unge kvinner i dag som kunne sluppet unna hjertesorg og lav selvfølelse/selvrespekt om man klarte å innse dette tidligere, inklu meg selv. Lykke til videre, kom gjerne med oppdatering Anonymkode: 07b3f...3c4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 (Og veldig råttent ja, helt utrolig at det går an å utnytte mennesker på den måten) Anonymkode: 07b3f...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #15 Skrevet 5. mars 2019 Han er bare ute etter sex Anonymkode: 224ee...5e1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #16 Skrevet 5. mars 2019 knull å vær glad du. drit i om det er noe forhold. Anonymkode: 02c4a...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #18 Skrevet 5. mars 2019 da var han dumpet. og jeg slipper å bli lurt av en luring. og det gjør meg bare glad Anonymkode: f2aae...3cf 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #19 Skrevet 5. mars 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: han klarer ikke helt se for seg oss som et parr. kanskje på sikt. Dette er en manns måte å si at det er kun sex. Frasen 'kanskje på sikt' er for å skape ett lite håp hos motparten slik at sexen skal fortsette. Han er kun ute etter et sted å tømme seg. Anonymkode: cd484...508 3
WonderWomaan Skrevet 6. mars 2019 #20 Skrevet 6. mars 2019 (endret) På 5.3.2019 den 0.41, AnonymBruker skrev: En jeg har datet i mange måneder nå. vi har god kjemi når vi er med hverandre og har det trivelig. men nå begynner ting og skurre. han er ikke så "på" lengre. Svarer gjerne ikke før etter en stund på meldinger, ringer ALDRI, liker vistnok ikke å prate i telefon. De få gangene vi har ringt hverandre er det kun for å spørre om en liten ting også vil han legge på. En gang ville jeg ikke ha sex. da ble han usikker på oss og viste ikke om han ville date mer, kaldte det bortkastet tid. neste gang vi møttes var han utrolig ivrig på sex igjen. vi hadde masse sex før hadro. Så spurte jeg om vi kunne definere oss som kjærester, det vil han ikke, han klarer ikke helt se for seg oss som et parr. kanskje på sikt. men han vil fortsette å møtes. Etter dette har jeg tatt litt avstand, ikke vert først ute med god morgen, go natt meldinger osv. det er helt stille på hans front føles det som. Jeg føler vi glir fra hverandre. Er han bare ute etter sex? Anonymkode: f2aae...3cf Han her er uten tvil bare ute etter sex... Du finner bedre. Endret 6. mars 2019 av WonderWomaan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå