Gå til innhold

Epla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som selger ting de lager på Epla? Er det penger å tjene på det?

Anonymkode: 27626...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg solgte smykker men ga opp, tjente ikke noe penger. Om man skal selge der så må man promotere butikken sin i andre kanaler, for Epla selv gjør ikke en dritt. Lurt å ha eget nettsted, blogg, fb-side etc. så folk finner en. Man kan bruke Epla som et sted å ha butikken, men promoteringen må man altså stå for selv. Jeg syns sånt er så kjedelig så det var derfor jeg sluttet.

Anonymkode: 49d23...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som selger ting de lager på Epla? Er det penger å tjene på det?

Å tjene penger på håndarbeid er knapt mulig. Folk forstår ikke hva materialer og arbeid koster, og er langt mindre villig til å brtale i dyre dommer for håndarbeid med samme funksjon som de kan kjøpe billig på billigbutikken. Slik har det alltid vært. 

Noen selger strikk til knapt prisen av garnet, forstår ikke at de gidder alt arbeidet og så nesten gir tingene bort.

Anonymkode: 3031e...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg solgte smykker men ga opp, tjente ikke noe penger. Om man skal selge der så må man promotere butikken sin i andre kanaler, for Epla selv gjør ikke en dritt. Lurt å ha eget nettsted, blogg, fb-side etc. så folk finner en. Man kan bruke Epla som et sted å ha butikken, men promoteringen må man altså stå for selv. Jeg syns sånt er så kjedelig så det var derfor jeg sluttet.

Anonymkode: 49d23...480

Jeg selger på kjøp/salg side på Facebook. Synes det er litt styr å holde kontroll på henvendelser på de ulike sidene og tenkte kanskje Epla var enklere. Men hvis man må promotere andre steder blir der bare mer tungvint. Takk for svar. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å tjene penger på håndarbeid er knapt mulig. Folk forstår ikke hva materialer og arbeid koster, og er langt mindre villig til å brtale i dyre dommer for håndarbeid med samme funksjon som de kan kjøpe billig på billigbutikken. Slik har det alltid vært. 

Noen selger strikk til knapt prisen av garnet, forstår ikke at de gidder alt arbeidet og så nesten gir tingene bort.

Anonymkode: 3031e...9b2

Jeg vet godt hva det er å tjene på det. Selger en del på Facebook. For min del er saken at jeg liker å strikke og det er begrenset hvor mye jeg selv, familien og venner trenger av strikkeplagg. Derfor selger jeg en del, ikke primært for å tjene penger. Men for å få avsetning på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte strikk på epla før, syns det var et fint sted å ha butikk. 

Anonymkode: eaf47...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet godt hva det er å tjene på det. Selger en del på Facebook. For min del er saken at jeg liker å strikke og det er begrenset hvor mye jeg selv, familien og venner trenger av strikkeplagg. Derfor selger jeg en del, ikke primært for å tjene penger. Men for å få avsetning på det. 

Dette er jeg helt enig i. 
Jeg er "avhengig" av å ha et strikketøy å holde på med, men det blir veldig dyrt i lengden med alt garnet som skal kjøpes og det er begrenset hvor mange strikkeplagg familien trenger. Derfor syns jeg det er helt supert å strikke for andre og tar ikke betalt for det. 
De kjøper garnet og jeg får noe å holde på med, helt gratis. Om jeg skulle solgt ville jeg nok kun tatt for garnprisen og ev. frakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleide å selge smykker der, og tjente en del i en periode. Men det krever at det er en viss kvalitet på det du lager, du må ha gode bilder, skrive gode beskrivelser, forstå hvordan du skal prise tingene (ikke for høyt, men ikke for lavt heller) og du må forstå hvordan du markedsfører utenfor tradisjonelle kanaler.

Anonymkode: 9d0eb...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...