AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg liker egentlig best å ha lyset av og dette pga min egen kropp. Er dette avtennende? Er noen kilo for mye og er ikke super fornøyd med kroppen. Anonymkode: 1466f...b85
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker egentlig best å ha lyset av og dette pga min egen kropp. Er dette avtennende? Er noen kilo for mye og er ikke super fornøyd med kroppen. Anonymkode: 1466f...b85 Lyset MÅ være på!!! 😠 Anonymkode: b46a0...7e3 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Jeg har ikke pen kropp, men jeg liker å ha lyset på ved sex. Vil se mannen. Anonymkode: 25383...aa6 6
Rotemor Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Under sex så driter jeg i hvordan kroppen min ser ut og det gjør menn og.... De ser oss jo med klær på, vi endrer ikke form uten selv om noen skavanker synes bedre. 10
SlemUlv Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Tja.. Ene elskeren jeg hadde for noen år siden, foretrakk å ha lyset av. For da kunne han utforske med hendene, og mente at følelsen av alt ble bedre..
Em11mily Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker egentlig best å ha lyset av og dette pga min egen kropp. Er dette avtennende? Er noen kilo for mye og er ikke super fornøyd med kroppen. Anonymkode: 1466f...b85 Man trenger ikke være fornøyd med kroppen sin for å ha selvtillit nok til å ha lyset på. Om en mann har havnet i senga med deg så har han jo allerede akseptert deg slik som du er så ingen grunn til å ikke ha lyset på. Tror ærlig talt ikke en mann bryr seg så mye om du har noen kilo ekstra,ihvertfall ikke når blodet har forlatt hjernen for å fylle en annen kroppsdel,hahaha 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 59 minutter siden, SlemUlv skrev: Tja.. Ene elskeren jeg hadde for noen år siden, foretrakk å ha lyset av. For da kunne han utforske med hendene, og mente at følelsen av alt ble bedre.. Men det Jar kngenting med utseende å gjøre. Det kan være deilig inhalvnørke fordi man er sliten om kvelden selv om man ser ut som en supermodel. Anonymkode: fc1c4...882
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 I halvmørke...* Ble mye tastefeil der.. Anonymkode: fc1c4...882
SlemUlv Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det Jar kngenting med utseende å gjøre. Det kan være deilig inhalvnørke fordi man er sliten om kvelden selv om man ser ut som en supermodel. Anonymkode: fc1c4...882 Og likevel svarte det på spørsmålet 😛
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det Jar kngenting med utseende å gjøre. Det kan være deilig inhalvnørke fordi man er sliten om kvelden selv om man ser ut som en supermodel. Anonymkode: fc1c4...882 Er du den tidligere elskeren til Slem Ulv? 🤔 Anonymkode: 34997...c0a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du den tidligere elskeren til Slem Ulv? 🤔 Anonymkode: 34997...c0a Nei det er det jeg som er 😉 Anonymkode: 0b6ee...74a
Ardenus Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 Både lyst, halvmørkt og helt mørkt. Alt har sine fordeler.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #13 Skrevet 5. mars 2019 4 timer siden, Rotemor skrev: Under sex så driter jeg i hvordan kroppen min ser ut og det gjør menn og.... For noen menn du har funnet deg... som driter i hvordan dama de er sammen med ser ut... Anonymkode: 67713...c72
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen menn du har funnet deg... som driter i hvordan dama de er sammen med ser ut... Anonymkode: 67713...c72 Lol. Samme tenkte jeg, men legg godvilja til så skjønner du at hun mente at de ikke bryr seg om eventuelle "skavanker". Anonymkode: 34997...c0a
I Grosny Skrevet 5. mars 2019 #15 Skrevet 5. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker egentlig best å ha lyset av og dette pga min egen kropp. Er dette avtennende? Er noen kilo for mye og er ikke super fornøyd med kroppen. Anonymkode: 1466f...b85 Noen kilo er ikke noe problem, kroppsmisfornøyd er problemet, og det sitter i hodet. Gubben din liker deg som du er. Det kan du kjenne. Du kjenner hvordan han nyter kroppen din. Hvis ha vil ha lyset på , så ønsker han seg mer visuell nytelse i tillegg, ergo så ser du veldig sexy og tiltrekkende ut i hans øyne. Hvordan du ser ut i dine øyne, og i tynnfetishisters øyne angår ikke han så mye, bortsett fra at det hadde vært enda bedre for han om du så bra ut i dine egne øyne. Sex er for meg mer opplevelse med god belysning, flere sanser gleder seg. 2
Rotemor Skrevet 5. mars 2019 #16 Skrevet 5. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen menn du har funnet deg... som driter i hvordan dama de er sammen med ser ut... Anonymkode: 67713...c72 Les en gang til..... Setningen starter på «Under sex». Det har vært et forløp innen vi kom dit. Du får lese ordentlig!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #17 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, Rotemor skrev: Les en gang til..... Setningen starter på «Under sex». Det har vært et forløp innen vi kom dit. Du får lese ordentlig! Det gjør det jo bare enda verre... Anonymkode: 67713...c72
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #18 Skrevet 5. mars 2019 Min mann liker lyset på, fordi det visuelle tenner ham. Jeg liker lyset av fordi jeg da ikke blir forstyrret av det visuelle, men fullt ut kan konsentrere meg om hva jeg kjenner og føler. Synes det blir en mer intens opplevelse. Derfor varierer vi. Anonymkode: e8d30...573
Rotemor Skrevet 5. mars 2019 #19 Skrevet 5. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør det jo bare enda verre... Anonymkode: 67713...c72 Nei. Det er ikke til å misforstå i konteksten her.
Scoops Skrevet 5. mars 2019 #20 Skrevet 5. mars 2019 Før måtte jeg alltid ha lyset av, men etter jeg traff han jeg er med nå er det så og si alltid på. Slet med det i begynnelsen pga diverse komplekser,men etter at jeg så på måten han så på meg og lysten i blikket hans slappet jeg helt av ,så nå liker jeg best å ha det på 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå