Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å søke på nett om folk har erfaring med dette, men finner ikke så mye. Jeg er 22 og føler at di siste årene så har nesa mi bare vokst seg større (og litt spissere?), så det plager meg, derfor tar jeg ikke like ofte bilder av meg selv lengre og tenker at hadde jeg endret den litt mindre så ville det hjulpet MYE med selvtilliten min. 

Jeg har ikke fått kommentarer på nesa mi av noen andre enn kjæresten min, han har av og til kalt meg for «spissmusa si» eller sagt jeg har stor nese, og det såra meg og jeg har sagt ifra om det, men han har ikke tatt det seriøst. Men jeg ser det selv, og hadde sett det selv uansett om han hadde kommentert det eller ikke. Men ja uansett, nå hadde jeg ikke tenkt å skrive veldig mye.. 

noen som har erfaring med det?? Eller vurderer det selv? Jeg er redd for at det blir mislykka, og redd for hva andre syntes, om det blir veldig rart for andre å se meg me mindre og litt mindre spiss nese

Anonymkode: b3315...1b9

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Klar over at dette er en eldre tråd, men prøver for det: Har du operert deg? Jeg ser selv etter en dyktig nesekirurg i Norge. 

Synes forresten det er utrolig kjipt sagt av kjæresten din.. Og det at han ikke tar det seriøst synes jeg bare er enda kjipere. Jeg håper du vil operere deg kun for din egen del og ikke fordi han slenger ut med unødvendige kommentarer. Det beste er absolutt å bare bli glad i seg selv for den man er, men jeg forstår så godt hvor mye det kan hemme hverdagen. 

Anonymkode: aa0f6...b9c

Gjest Brunette89
Skrevet

Hei ! Jeg opererte nesen en del mindre for ett par dager siden ! Veldig fornøyd med hele prosessen , ble utrolig godt tatt vare på av alle som jobbet på klinikken , å har ingen smerter i ettertid . Resultat er for tidlig å si noe om siden jeg er hoven en stund til , men holder deg gjerne oppdatert ? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Brunette89 skrev:

Hei ! Jeg opererte nesen en del mindre for ett par dager siden ! Veldig fornøyd med hele prosessen , ble utrolig godt tatt vare på av alle som jobbet på klinikken , å har ingen smerter i ettertid . Resultat er for tidlig å si noe om siden jeg er hoven en stund til , men holder deg gjerne oppdatert ? 

Ja, gjerne! Hvilken klinikk opererte du deg hos? Hva gjorde du med nesen?

Gjest Brunette89
Skrevet

Cosmo clinic 😊 superfornøyd med absolutt alt hittil , veldig spent på resultatet .  Nesen ble operert mindre , så alt ble justert på kan man vel si . 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Brunette89 skrev:

Cosmo clinic 😊 superfornøyd med absolutt alt hittil , veldig spent på resultatet .  Nesen ble operert mindre , så alt ble justert på kan man vel si . 

Så spennende! Lest om flere som har hatt vellykkede operasjoner der. Hold meg gjerne oppdatert på hvordan nesen blir etterhvert☺️

Gjest Brunette89
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende! Lest om flere som har hatt vellykkede operasjoner der. Hold meg gjerne oppdatert på hvordan nesen blir etterhvert☺️

Det skal jeg 🤪

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å operere nesa mi. Har hatet den siden tidlig på barneskolen, og jeg er 30 nå. Den er så stor og rund og tar all oppmerksomheten bort fra ansiktet mitt. Men jeg sliter med klaustrofobi, og er redd for tiden etter operasjoner med tamponger i nesa og store bandasjer. Jeg er veldig avhengig av å kunne puste godt med nesa. Er dette så ille som jeg tror? Noen med klaustrofobi som har operert nesa?

Anonymkode: 77ac5...53a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også veldig lyst til å operere nesa mi. Har hatet den siden tidlig på barneskolen, og jeg er 30 nå. Den er så stor og rund og tar all oppmerksomheten bort fra ansiktet mitt. Men jeg sliter med klaustrofobi, og er redd for tiden etter operasjoner med tamponger i nesa og store bandasjer. Jeg er veldig avhengig av å kunne puste godt med nesa. Er dette så ille som jeg tror? Noen med klaustrofobi som har operert nesa?

Anonymkode: 77ac5...53a

Jeg hadde ikke tamponger i nesa . Hadde noe som minner om gasbind som løste seg opp av seg selv , iløpet av 4-5 dager var det borte . Men ja , du blir veldig tett i nesen pga hevelse , blod , osv så man må puste via munnen en hel uke til bandasjen tas av. For meg var det værst på natta fordi man blir så tørr i munnen , jeg har ikke klaustrofobi så kan ikke svare på det desverre . 

Anonymkode: 4bea0...f0e

Skrevet

Hvor lenge varer smertene? Når er nesa "normal" igjen? Får man ny operasjon gratis om man er misfornøyd? 

Anonymkode: f10e0...06e

Skrevet

Jeg vil ha min nese smalere, langs lengden på sidene...

Gjest Brunette89
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer smertene? Når er nesa "normal" igjen? Får man ny operasjon gratis om man er misfornøyd? 

Jeg hadde helt ærlig aldri noen smerter . Bare ubehag fordi det er tett og ømt på en måte . Du får såppas bra med smertestillende at smerter skal man ikke bekymre seg for ;) 

jeg opererte for 2 uker siden idag . Fortsatt litt hoven spesielt på nesetippen , men etter en uke kunne ingen se at det var gjort kirurgi der ( sår , blåmerker å alt var borte ) jeg tok full neseplastikk , gjorde noe med absolutt hele . 

Hvis resultatet ikke ble som forespeilet , svekket pust osv kan man som oftest få korrigering etter ett år . Men hva som er dine ønsker i forhold til hva som faktisk er gjennomførbart blir du enig med kirurgen om på forhånd  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...