AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Hei! Jeg ser meg selv på som lesbisk, men nå har det seg sånn at jeg har blitt forelsket i en mann som er en del år eldre enn meg. Eller forelskelse og forelskelse, det føles sånn. Jeg er på mitt lykkeligste, jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på han. Jeg gjør ikke noe annet en å tenke på han. Har hatt det sånn med få gutter, men klarer ikke å se for meg et seksuelt liv med gutter. Jeg vet at det ikke kan bli oss pga ulike årsaker. Han har dame og det ville vært feil å vært sammen med en jeg ikke vil ha sex med, kanskje det hadde kommet etterhvert, men jeg klarer ikke se for meg noe seksuelt liv med en gutt. Jeg liker ikke helt tanken på det, men likevel så er jeg altså så glad i denne personen at jeg ikke gjør noe annet enn å tenke på han. Jeg søker han opp ofte overalt og ser om han har lagt ut noe. Det er en sånn typisk forelskelse, men ikke noen spesielle seksuelle fantasier. Jeg har hatt sånne følelser med jenter også, men da har jeg hatt seksuelt lyst også. Jeg skjønner meg ikke helt på følelsene mine eller hvordan jeg skal tolke dette. Jeg får nok oftere følelser for jenter, men kan få følelser for gutter også, men veldig sjeldent seksuelt. Det pleier ikke å være tema en gang. Og da sier det seg selv at et forhold med en gutt ikke vil vare, men de sterke følelsene er jo der utenom det seksuelle. Har noen hørt om noe lignende før? Jeg føler meg kjempe forvirra 😕 Eller noen støttene kommentarer Anonymkode: 0a29f...51d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Kanskje du er bifil? Ikke noe galt i det Anonymkode: ad872...730 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Jeg var skikkelig hetero i mange år, før jeg var skikkelig lesbisk i mange år. Og så dukket det opp en sjarmerende mann, og så måtte jeg bare innrømme at jeg nok er bifil😏 (hadde vært veldig enkelt å være det ene eller det andre) Jeg har også det issuet med at jeg får følelser for en mann, men har ikke lyst på sex med han. Foretrekker sex med jenter, men vil ikke være i et jenteforhold. Hardt liv sier jeg bare! Anonymkode: 9c15d...452 2
Tigertone Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Det høres ut for meg som at du er lesbisk med bifile tendenser. Det betyr at du i hovedsak liker og tenner på jenter, men at du kan fatte interesse for enkelte menn. Det er helt normalt, men om du blir forvirret kan en samtale med en sexolog være oppklarende og hjelpe deg med å forstå dette bedre. Det aller beste er å ikke overanalysere situasjonen, men nyte de følelsene du har. Mange føler noe for en person, uavhengig av hvilket kjønn personen har. Noen har bare naturlig kjemi, uavhengig av legning. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 Jeg kjenner en dame som har definert seg selv som 100% lesbisk hele livet. Hun har bare hatt kvinnelige kjærester og samboer, og bare hatt sex med kvinner. Ble ganske overrasket når jeg så at hun nå i en alder av 40 hadde giftet seg med en mann. Anonymkode: 77a0b...b97
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg ser meg selv på som lesbisk, men nå har det seg sånn at jeg har blitt forelsket i en mann som er en del år eldre enn meg. Eller forelskelse og forelskelse, det føles sånn. Jeg er på mitt lykkeligste, jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på han. Jeg gjør ikke noe annet en å tenke på han. Har hatt det sånn med få gutter, men klarer ikke å se for meg et seksuelt liv med gutter. Jeg vet at det ikke kan bli oss pga ulike årsaker. Han har dame og det ville vært feil å vært sammen med en jeg ikke vil ha sex med, kanskje det hadde kommet etterhvert, men jeg klarer ikke se for meg noe seksuelt liv med en gutt. Jeg liker ikke helt tanken på det, men likevel så er jeg altså så glad i denne personen at jeg ikke gjør noe annet enn å tenke på han. Jeg søker han opp ofte overalt og ser om han har lagt ut noe. Det er en sånn typisk forelskelse, men ikke noen spesielle seksuelle fantasier. Jeg har hatt sånne følelser med jenter også, men da har jeg hatt seksuelt lyst også. Jeg skjønner meg ikke helt på følelsene mine eller hvordan jeg skal tolke dette. Jeg får nok oftere følelser for jenter, men kan få følelser for gutter også, men veldig sjeldent seksuelt. Det pleier ikke å være tema en gang. Og da sier det seg selv at et forhold med en gutt ikke vil vare, men de sterke følelsene er jo der utenom det seksuelle. Har noen hørt om noe lignende før? Jeg føler meg kjempe forvirra 😕 Eller noen støttene kommentarer Anonymkode: 0a29f...51d En mann som får deg til å bli hetero??? Hes the chosen one! Anonymkode: c5bd5...3c7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 Det er slettes ikke uvanlig. Mia Hundvin, Anne Heche (eksen til Ellen Degeneres) bla. Jeg har en venninne som kom ut av skapet som 17-åring, var aktiv i LHBT-miljøet, hun definerte seg aldri som noe annet enn 100% lesbisk. I fjor så ble hun forelsket i en mann, og etter mye frem og tilbake og bekymringer om tapt identitet så valgte hun å satse på dette forholdet. Har vært mye samtaler om dette med henne, og hun tenkte at det innledningsvis ville være en eksperimentell greie, men de skal gifte seg til sommeren, så det er kjærlighet vi snakker om her. Nå er jo han du er interessert i opptatt, men vær åpen for andre muligheter og ikke la kjønn styre interessene dine. Anonymkode: 1792b...c19
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 18 minutter siden, tinkaanonym skrev: Hørt om Kinsey skalaen? Nei. Hva går den ut på? Anonymkode: 0a29f...51d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 Ingen er helt skeiv eller straight Anonymkode: 1b9b7...63e
Gjest tinkaanonym Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 (endret) https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale Endret 5. mars 2019 av tinkaanonym
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen er helt skeiv eller straight Anonymkode: 1b9b7...63e Jo. Jeg er det. Anonymkode: 76056...60e
Luciddreamer Skrevet 6. mars 2019 #14 Skrevet 6. mars 2019 På 4.3.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg ser meg selv på som lesbisk, men nå har det seg sånn at jeg har blitt forelsket i en mann som er en del år eldre enn meg. Eller forelskelse og forelskelse, det føles sånn. Jeg er på mitt lykkeligste, jeg smiler for meg selv hver gang jeg tenker på han. Jeg gjør ikke noe annet en å tenke på han. Har hatt det sånn med få gutter, men klarer ikke å se for meg et seksuelt liv med gutter. Jeg vet at det ikke kan bli oss pga ulike årsaker. Han har dame og det ville vært feil å vært sammen med en jeg ikke vil ha sex med, kanskje det hadde kommet etterhvert, men jeg klarer ikke se for meg noe seksuelt liv med en gutt. Jeg liker ikke helt tanken på det, men likevel så er jeg altså så glad i denne personen at jeg ikke gjør noe annet enn å tenke på han. Jeg søker han opp ofte overalt og ser om han har lagt ut noe. Det er en sånn typisk forelskelse, men ikke noen spesielle seksuelle fantasier. Jeg har hatt sånne følelser med jenter også, men da har jeg hatt seksuelt lyst også. Jeg skjønner meg ikke helt på følelsene mine eller hvordan jeg skal tolke dette. Jeg får nok oftere følelser for jenter, men kan få følelser for gutter også, men veldig sjeldent seksuelt. Det pleier ikke å være tema en gang. Og da sier det seg selv at et forhold med en gutt ikke vil vare, men de sterke følelsene er jo der utenom det seksuelle. Har noen hørt om noe lignende før? Jeg føler meg kjempe forvirra 😕 Eller noen støttene kommentarer Anonymkode: 0a29f...51d Kanskje på tide å prøve litt pikk og se om du liker det? 1
Gjest NotYou Skrevet 6. mars 2019 #15 Skrevet 6. mars 2019 Må man merkelappe alt da? Jeg er gift med en mann jeg tenner mye på, men ser stort sett ellers bare attraktive jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå