Gå til innhold

Mamma er for sliten !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet hovedomsorgen for gutten min for 2 år siden fordi bv og Bup sammen med faren klarte å komme frem til at jeg var den årsaksansvarlige for min sønns ustabile sinnstilstand 😣 Det førte bare til at gutten min svinget verre enn noen gang og nå to år etter har jeg fortsatt samvær kun annen hver helg. De siste helgene har jeg ansett han som svært syk. Han har da snakket mye om døden og selvmord. Frustrert over at han er så sjeldent hos meg. Av og på sint på meg fordi jeg ikke stiller opp for han i hverdagen. Ikke er der😭 for og så ha store ideer og oppheng. Skolen har observert det samme. Han var ikke i klasserommet på 3 mnd. Mye utagering og tristhet. Jeg slo alarm! Ringte Bup for å skaffe min sønn mer hjelp. Tenkte at dette ikke kunne relateres til meg nå som jeg har han så sjeldent. Skolen gjorde det samme. Det resulterte i at faren hans sykemeldte han i 3 uker og byttet skole på han. Til en annen bydel fordi de hadde ikke nok ressurser på de andre aktuelle skolene i vår bydel. Holder han også unna meg. Jeg skulle hatt han i vinterferien og helg. Til gutten forteller han at jeg er sliten/ for syk til å ha han. Gutten min har tidligere hatt tvangstanker om at jeg er skadet eller død. Ikke fordi jeg noen gang har hvert det men det var noe som kom etter han ble flyttet fra meg mot hans vilje. Dette har Bup rådet far til. Jeg har ingen kontakt med gutten min. Ikke pr tlf en gang. Jeg savner gutten min❤️ Lurer på hva han tenker og føler opp i alt dette. Hva kan jeg gjøre? Jeg spurte faren om jeg kom til å få ha han neste helg der igjen men fikk til svar at det kan han umulig vite nå. Det vil si at gutten min heller ikke vet hvor lenge til. Forutsigbart? Jeg er totalt knust av sorg!  Hva skal jeg si til han neste gang jeg ser han? At jeg var sliten slik som blir bestilt? Eller sannheten ? Dere må gjerne spekulerer ang min omsorgsevne men sannheten er at jeg har gjort alt for sønnen min! Jeg elsker han over alt og har aldri skadet han hverken bevisst eller ubevisst . Jeg har rett og slett blitt pålagt ufortjent skyld i min barns adferd i stedenfor å bli hørt eller trodd. Har ikke sett han på over 1 mnd. Neste samvær er egentlig om 2 uker hvis det blir noe av . Far for full støtte igjen av Bup og dermed bv. For å stabilisere han. Det er alltid grunnen! Så jeg og gutten min får faktisk straff fordi han er åpen til meg og for at jeg ytrer at han trenger mer hjelp.

Anonymkode: 671f4...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva er du beskyldt for å ha gjort som har påvirket hans sinnstilstand? 

Anonymkode: 02155...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...