Gå til innhold

hvilket årstall debuterte du seksuelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

regner med det er et årstall du debuterte seksuelt, hvilket år? og hvor gammel var du da? hvordan skjedde det? var det du som tok initiativet? hvor lenge var dere kjærester? når skilte dere lag? hvor har dere begge endt i dag? har du hilst på h*n siden?

Anonymkode: 61d77...532

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Årstall? Hva i all verden har det å bety? Alder og alt det andre du spør om er jo greit nok, men årstall?!? Men greit da: 1996.

Anonymkode: 20b9c...bde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor er årstallet interessant ts?

Anonymkode: c14fc...c61

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg må regne etter... det var på 80-tallet og jeg var 16½ år 😄

Det var han som maste og maste. Jeg hadde aldri gjort det før og var egentlig klar for å vente ganske lenge. Men ga etter for mas. Det var ikke noe spesielt interessant og ga meg ingenting. Gjorde jævlig vondt og jeg blødde som en gris. Tror det skjedde på sovesofaen på rommet mitt hjemme. Med lyset slått av. Husker han måtte si fra til meg at jeg måtte røre på meg, jeg også (lå der som en planke) :fnise: Jeg visste jo ingenting.

Husker ikke eksakt hvor lenge vi var kjærester, men tror ikke det var mer enn et par måneder. Jeg ble bare sammen med han fordi han var en sånn kul type som mange jenter likte. Begynte å grine da han gjorde det slutt over telefonen. Hørte at han allerede hadde skaffet seg en ny kjæreste, før han gjorde det slutt med meg ble han observert i byen med henne.

Har ikke snakket med han på mange, mange år. Tror jeg støtte på han et par ganger på 90-tallet, da jeg flyttet til det stedet han bodde. Det var ikke spesielt interessant det heller, å snakke med han i etterkant. 

Har han som "venn" på Facebook. Har ikke sett noen barnebilder eller noe sånt (familiebilder) postet av han, så tror ikke han har barn. Og det virker som han bare har dame, ikke samboer eller gift. Men det kan han jo ha vært, for alt jeg vet. Ikke interessert i å finne det ut.

Endret av Million
Gjest Krampus
Skrevet

År 2000. Med en kjæreste, vi var sammen i to måneder, hadde sex fordi jeg syns det var på tide. Var dritkjedelig, ikke godt, ikke vondt, bare kjedelig. Vet ikke hva han driver med nå har ikke sett ham på 19 år. Var 14/15. 

AnonymBruker
Skrevet

Umm... det var i 2009. Jeg var 17. Jeg tok ikke initiativ, men fulgte med på det han gjorde. Vi var aldri sammen og har ikke hatt noe kontakt siden, men kan jo Facebook-stalke ham... Ser ut som om han er på nøyaktig samme sted i livet som det han var da. Singel, diffus kontorjobb, bor i Oslo.

Det hadde utrolig liten betydning for meg, for å være ærlig. Jeg var bare klar for å få det unnagjort og han kontaktet meg på Sukker og jeg dro hjem til ham. Han hadde liten penis og jeg hadde hatt ting oppi der før, så det kjentes ikke spesielt, bare litt kjedelig.

Anonymkode: 47796...494

Skrevet

Det var i 1996, jeg var 20 og det på høy tid å få det gjort. Eller egentlig alt for sent. Patetisk sent.

Hun var 30 og nokså nyseparert, vi har ikke treftes etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zzzz

Du vil jo få alle svar fra 1953 til 2019. Hva skal det gi deg?

Anonymkode: bb959...94b

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det var i forrige århundre.

Skrevet

Det var en vårdag i 1945. Krigen var over og de unge piker viste sin takknemlighet på sitt vis. Syfilis ble resultatet, men det er en annen historie.

• Liker 2
Skrevet

Samme året som OL ble holdt i Lillehammer. 

AnonymBruker
Skrevet

År 2000, var vel sammen i et halvt år. Jeg fikk vite at han var utro av stefaren hans på 50 år som ville kjøpe meg for kontantkort, var rundt 15/16 år. Ha ha. Herregud. Ble ikke noe på den ekle stefaren hans ihvertfall, blir kvalm nå 19!!! år etter.

Anonymkode: 6668e...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gammel her, skjønner jeg. Debuterte i 1984, var 16 år, var veldig forelsket men det var ikke han.... Har han på fb, vi kjente på hverandre for fem år siden også, men nå har vi hver våre forhold, barn og barnebarn og sånn...

Anonymkode: 5bf8a...bdf

AnonymBruker
Skrevet

1993

Anonymkode: 5166b...5e8

Skrevet

2017, jeg var 26 år... Var ikke sammen med fyren,  men et år etterpå fant vi ut av ting og har nå datet i et halvt år

AnonymBruker
Skrevet

2000, jeg var 16. Var med en kjæreste jeg var sammen med i et halvt år ca. Litt frem og tilbake etter det også. Fin opplevelse. Har han på fb, men flere år siden vi sist hadde kontakt. 

Anonymkode: 1cc4d...4ac

AnonymBruker
Skrevet

I 2001, jeg var 15. Det var med en god kompis som var et par år eldre enn meg. Vi var på fest, begge var fulle, begge tok initiativ. Vi hang mye sammen lenge før og etter, men var ikke kjærester. Likevel glad det skjedde med en jeg var glad i. Mistet kontakten når jeg flyttet vekk pga videregående. Har ingen kontakt idag utenom at vi er venner på face. 

Anonymkode: 5773f...361

AnonymBruker
Skrevet

I 2000. Vi var 19 & 20. Vi er sammen enda. Gift og har barn osv sammen :) 

Anonymkode: c33ad...cff

AnonymBruker
Skrevet

i 2001, var 13 og på speiderleir.Er sammen enda 🙂

Anonymkode: 9bf72...ee7

AnonymBruker
Skrevet

takk for de fine historiene dere deler. Utrolig kjekt å lese det. 

Anonymkode: 61d77...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...