Clark28 Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Hei, jeg var på Kielferja 7-9 februar. Møtte ei blond, sexy dame der i slutten av 20 åra. Vi endte opp på hennes lugar utpå natta. Jeg vet ikke hvem denne dama er, eller hva hun heter. Vet hun kommer fra Asker området, og hun hadde en sønn. Om du er her, og leser dette, hadde det vært fint om du tok kontakt. Lurer bare på om alt er greit med deg, og du har det bra😉
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Hei, så hyggelig at du tenker på meg, men ikke søk meg noe mer. Jeg er ikke alenemor som jeg sa til deg, men i et forhold. Mannen og jeg hadde kranglet dagen i forveien om at han bare hadde spist kjøttboller de siste fjorten dagene så jeg trengte trøst. Håper du kan respektere det. Kjærlig hilsen xxx Anonymkode: 83c3f...64e 3
Clark28 Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2019 Jeg ser den. Var alt jeg trengte å vite, og respekterer det du sier. Håper det ordner seg for deg. Så skal ikke du høre noe mere i fra meg😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå