Gjest hind Skrevet 15. mars 2019 #1321 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg har alltid stusset over MJ's forhold til barn, så den bekrefter vel egentlig bare det jeg trodde fra før. Jeg tror ikke det finnes voksne uten psykisk utviklingshemming som har den typen vennskap med barn uten at det skjer noe tvilsomt når ingen ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1322 Del Skrevet 15. mars 2019 Absolutt ikke. Tror at Michael var en særing med spesielle trekk, men tror han oppriktig var glad i barn og bare ville legge til rette for at de kunne få en optimal barndom. Det er for mye som er blitt publisert om de to hovedpersonene som viser at de lyver og er ute etter penger/oppmerksomhet. Den dokumentaren er et hån mot ekte ofre av voldtekt. Anonymkode: 10fce...f51 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1323 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er for mye som er blitt publisert om de to hovedpersonene som viser at de lyver og er ute etter penger/oppmerksomhet. Den dokumentaren er et hån mot ekte ofre av voldtekt. En mashup av to søksmål og en dokumentar... Jeg synes det er rart at de involverte sier forskjellige ting i retten og i dokumentaren. Anonymkode: 9be84...77c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1324 Del Skrevet 15. mars 2019 Ja. Eller, jeg hadde vel ikke helt tatt stilling til det, som voksen iallfall. Som ti år gammel super-fan var jeg hellig overbevist om at han bare gjenopplevde barndommen sin, og så har jeg bare ikke tenkt noe særlig over det siden. Nå når jeg har tenkt litt over det så ser jeg jo at han helt klart var pedofil. Anonymkode: 9cc78...bc2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1325 Del Skrevet 15. mars 2019 Uansett hvor mye fansen rakker ned på de to som står fram nå, endrer jeg ikke mening om Michael Jackson. Det er alt for mye med han som peker i retning pedofili. Jeg tenkte det før og enda mer nå. Ferdig snakka. Anonymkode: ede27...424 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 15. mars 2019 #1326 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg tenker i hvert fall at det er mulig at han var pedofil. Jeg var blodfan i mange år og var hellig overbevist om at han aldri kunne gjort noe sånt. Nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal tro. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1327 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg husker ikke helt hva jeg tenkte da rettssaken foregikk, var ikke så gammel at jeg brydde meg om «nyheter». Men før jeg så dokumentaren var jeg ganske sikker på at jeg kom til å bli overbevist om at han var skyldig. Men etter jeg så dokumentaren ble jeg faktisk veldig usikker. Wade robson virket for meg ikke troverdig. Da jeg googlet han etter dokumentaren, ble jeg ganske overbevist om at han løy. Og virker som det er mange som har funnet hull i historiene dems. Jeg må se mer dokumentarer og lese mer rettsdokumenter for å bestemme meg helt. Er snakk om ufattelig mye penger så vanskelig å tro dem. Hadde vært veldig innteresant om de lagde en motdokumentar som tar opp ting fra den andre siden også. Blandt annet så bodde vel omer bhatti med MJ når noen av overgrepene skjedde. Hadde vært spennende om han forsvarte MJ mange år etter! Anonymkode: 9c025...f35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1328 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg hadde ikke tatt stilling til det før, men med en gang jeg så traileren til denne dokumentaren visste jeg at det var sant langt inn i margen. Til de som tviler vil jeg spørre om dette: Deltar to familier virkelig i en slik dokumentar, utsetter seg for drapstrusler og annen hets på grunn av en mulighet for å få penger? Innrømmer to mødre for hele verden at de sendte ungene sine rett i armene hans om det ikke er sant? Har virkelig to hele familier spilt skuespill i den 4 timer lange dokumentaren, og fortsetter Wade og James å gjøre det i media? (For noen talenter de må være.) Hva hadde du gjort om dette hadde skjedd med deg, latt være å saksøke? Vei dette opp mot skriften på veggen. Om dette ikke var MJ hadde alle trodd på det uten spørsmål. Anonymkode: d4a64...956 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. mars 2019 #1329 Del Skrevet 15. mars 2019 Hahaha, absolutt ikke. Et makkverk av en dokumentar. En ensporet film med dårlige skuespillere og et enda dårligere manus. Det eneste den gjorde for meg var å gjøre meg trist av at noen utnytter en død person på denne avskyelige måten, bare for å tjene litt penger... Vil legge til at jeg ikke tar stilling til om MJ var praktiserende pedofil, jeg sier bare at jeg absolutt ikke tror på disse to. Skammelig at dette søppelet ble sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 15. mars 2019 #1330 Del Skrevet 15. mars 2019 Trodde, forsåvidt, på begge mennene i dokumentaren - helt til jeg søkte litt rundt på nett etterpå, og fikk lest meg opp. Kom bl.a over denne bloggen, som ser ut til å ha gode kilder, og heller mer og mer over mot det som flere sier; at MJ bare var en sær, spesiell mann med en vanskelig barndom bak seg, som bare hadde et stort ønske om å glede andre mennesker/barn. Selv om det selvfølgelig høres snodig ut, så tror jeg også at denne påstanden om at han "sov med andre barn i sengen" mest sannsynlig er blitt meget vridd på og misforstått; https://themichaeljacksonallegations.com/2019/03/11/what-about-jacksons-sharing-his-bedroom-with-unrelated-children/ Men klart, til syvende og sist er det kun MJ og barna som vet hva som skjedde og ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. mars 2019 #1331 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke tatt stilling til det før, men med en gang jeg så traileren til denne dokumentaren visste jeg at det var sant langt inn i margen. Til de som tviler vil jeg spørre om dette: Deltar to familier virkelig i en slik dokumentar, utsetter seg for drapstrusler og annen hets på grunn av en mulighet for å få penger? Innrømmer to mødre for hele verden at de sendte ungene sine rett i armene hans om det ikke er sant? Har virkelig to hele familier spilt skuespill i den 4 timer lange dokumentaren, og fortsetter Wade og James å gjøre det i media? (For noen talenter de må være.) Hva hadde du gjort om dette hadde skjedd med deg, latt være å saksøke? Vei dette opp mot skriften på veggen. Om dette ikke var MJ hadde alle trodd på det uten spørsmål. Anonymkode: d4a64...956 For 100 millioner DOLLAR gjør veldig mange veldig mye rart. Noen hadde solgt dattera si til et nigeriansk horehus uten å blunke, andre hadde kappet av seg høyrehånda og begge beina. Money money money!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1332 Del Skrevet 15. mars 2019 Nei, absolutt ikke. Har alltid trodd på anklagene. Anonymkode: 17212...138 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. mars 2019 #1333 Del Skrevet 16. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, brukerangrep, brukerdebatt, brudd på opphavsretten, avsporinger og samtlige svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. mars 2019 #1334 Del Skrevet 16. mars 2019 Kanskje det kommer en rivaliserende film: " Taj Jackson har drevet en aktiv kampanje i media og på sosiale medier mot dokumentaren, og har drevet en innsamlingskampanje for en rivaliserende film mot «Leaving Neverland». https://www.tv2.no/underholdning/10482327/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1335 Del Skrevet 16. mars 2019 Ja jeg tror han var pedofil og folk flest som tror noe annet må være helt blinde. Det er absolutt ikke normalt å SOVE med småbarn, og spar meg for det bullshitet om at han ikke hadde barndom. MANGE i verden har blitt snytt for sin egen barndom, men de oppfører seg ikke som han gjorde for det. Anonymkode: a5092...317 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1336 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg opplevde overgrep som barn, og det er så mange små ting som minner akkurat om det jeg opplevde. Dette med å gjøre eiendommen til et spennende sted der barn kan ha det gøy og vil komme tilbake til (overgriperen min skaffet seg masse kjæledyr, han visste jeg var glad i dyr og ikke fikk ha dyr hjemme), dette med den ubehagelige fysiske nærheten til barna. Jeg har ikke sett dokumentaren, men jeg tviler ikke et sekund på at noe har vært på ferde. Anonymkode: 976c6...213 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 16. mars 2019 #1337 Del Skrevet 16. mars 2019 Mening om hva? Musikken er like bra uansett hvem som står bak den. Elvis døde av en overdose. Men musikken han greide å lage mens han levde er udødelig. Jeg boikotter ikke bra musikk selv om personen bak var et rasshøl på privaten når han levde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1338 Del Skrevet 16. mars 2019 Nei, den bekreftet bare det jeg lenge mistenkte og som jeg tenker så utrolig mange innerst inne visste. Anonymkode: 0f10b...bdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #1339 Del Skrevet 16. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplevde overgrep som barn, og det er så mange små ting som minner akkurat om det jeg opplevde. Dette med å gjøre eiendommen til et spennende sted der barn kan ha det gøy og vil komme tilbake til (overgriperen min skaffet seg masse kjæledyr, han visste jeg var glad i dyr og ikke fikk ha dyr hjemme), dette med den ubehagelige fysiske nærheten til barna. Jeg har ikke sett dokumentaren, men jeg tviler ikke et sekund på at noe har vært på ferde. Anonymkode: 976c6...213 MJ hadde jo eksotiske dyr på Neverland men det virker ikke som han brydde seg noe særlig om dem.... Anonymkode: d4a64...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 16. mars 2019 #1340 Del Skrevet 16. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, de er ikke avslørt som løgnere De er avslørt som løgnere. - Regissøren av filmen påstår at de to mennene ikke kjente hverandre fra før. Dette er løgn da begge to har saksøkt MJ estate for høye pengebeløp, med de samme advokatene - WR datet niesen til MJ, Brandi fra de var 12-19. Dette ble utelatt fra filmen. - WR påstod at han var misbrukt I en tidsperiode han ikke kjente MJ, var bare på meet and greet som fan av MJ, sammen med moren sin - WR påstod at han hadde besøkt Neverland hundrevis av ganger. I retten sa han at han hadde vært der 14 ganger, og MJ var hjemme bare 4 ganger. - WR påstod at han vitnet i retten på forsvaret sin side for å hjelpe barna til MJ, etter å ha vært i en middag hos dem. Det viste seg at middagen var etter vitnemålet, ikke før - Kona til Robson sa i filmen at hun ikke visste noe om det å bli misbrukt. Likevel startet hun og Robson et fond for å samle inn penger, hvor begge beskrev seg som ofre. - JS påstod at han var i Euro Disney med MJ flere år før parken ble åpnet - Moren til JS påstod at hun danset da MJ døde i 2009. Sønnen sa at han aldri hadde skjønt at han ble ‘misbrukt’ før i 2013. - JS påstod at han ble ‘misbrukt’ i New York i 1989 da MJ opptrådte på Grammys. Grammys var ikke i NY og MJ opptrådte ikke. - JS påstod at han feiret thanksgiving med MJ hjemme hos han i 1987. MJ var på turne i Australia 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå