Miranda16 Skrevet 4. mai 2019 #2901 Del Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Miranda16 skrev: Du kritiserte @Vera for å sitere fra KK og så har du selv postet mengder av av materiale sosiale medier. Det renner over av faktafeil i sosiale medier som YouTube. Twitter etc. "Jeg har "tatt" KK flere ganger i faktafeil faktisk. Og noe dårlig journalistikk. ( sorry. ) " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 4. mai 2019 #2902 Del Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Miranda16 skrev: Jeg viser til dette du sa. Det er da helt klart at barn sov alene med MJ! Derfor mener jeg at denne diskusjonen begynner å bli mer og mer absurd, @Becka"Ingen har nektet at Culkin lå i sengen til MJ. Men det jeg mente er at det vel aldri er blitt sagt at noen lå helt alene med ham. Såvidt jeg har hørt og lest selv, så var det alltid søsken også. Nei Miranda. Du viser til mer enn det. Du skriver om alarmsystemer, samme soverom, kameraer.. jeg vet ikke helt hva du mener jeg/vi skal ha sagt eller ikke sagt, for det hang ikke helt på greip. Jeg har uttalt det du siterer her. I tillegg skrev jeg at det er merkelig hvor mye MJ skal ha fått til med kameraer og et enormt vakthold på hele ranchen. Alarmen er visst noen skulle bryte seg inn om natten. Panikk rom for å kunne gjemme seg. Alt dette er helt normalt for en så stor stjerne som han var. Og igjen, finner jeg det snodig at det egentlig ikke finnes noe som helst bevis på at noe skal ha skjedd. Eks; noen bilder, videoer, folk som faktisk har sett noe mtp hvor mange folk som var å både joboet der og på besøk! Vi snakker mange mange! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. mai 2019 #2903 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 57 minutter siden, Becka skrev: Nei Miranda. Du viser til mer enn det. Du skriver om alarmsystemer, samme soverom, kameraer.. jeg vet ikke helt hva du mener jeg/vi skal ha sagt eller ikke sagt, for det hang ikke helt på greip. Jeg har uttalt det du siterer her. I tillegg skrev jeg at det er merkelig hvor mye MJ skal ha fått til med kameraer og et enormt vakthold på hele ranchen. Alarmen er visst noen skulle bryte seg inn om natten. Panikk rom for å kunne gjemme seg. Alt dette er helt normalt for en så stor stjerne som han var. Og igjen, finner jeg det snodig at det egentlig ikke finnes noe som helst bevis på at noe skal ha skjedd. Eks; noen bilder, videoer, folk som faktisk har sett noe mtp hvor mange folk som var å både joboet der og på besøk! Vi snakker mange mange! Det siste døgnet har det ikke vært annen enn motsi fakta; MJ var aldri alene med barn på soverrom, de sov ikke sammen, han hadde kameraer der, han hadde en bodyguard som ville plukket opp om han forgrep seg på barn. Alarmsystemet ved soverommet var for sikkerhetstilsyn..... Hva er det som er uklart? Du sier at han aldri sov alene på samme rom som disse guttene. Det er veldokumentert at det ikke stemmer selv fra MJ. Dørbjella var ikke der av sikkerhetsmessige grunner. Bodyguarden vet ikke hva som foregikk inne på soverommet eller hotellrommene hvor MJ og guttene oppholdt seg . Det var kameraer rundt på Neverland, men ikke i soveromsfløyen. Det var flere rom inne i hovedsuiten Alt dette du kommer med i siste avsnitt er noe du har oppkonstruert. At du ikke vil anerkjenne hvordan en pedofil opererer og overgrepsofre atferd, hva fagfolk uttaler så er det håpløst . Uansett, sannheten vil forhåpentligvis tilslutt komme frem en dag. Case closed Endret 4. mai 2019 av Miranda16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 4. mai 2019 #2904 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 16 hours ago, Becka said: Nei Miranda. Du viser til mer enn det. Du skriver om alarmsystemer, samme soverom, kameraer.. jeg vet ikke helt hva du mener jeg/vi skal ha sagt eller ikke sagt, for det hang ikke helt på greip. Jeg har uttalt det du siterer her. I tillegg skrev jeg at det er merkelig hvor mye MJ skal ha fått til med kameraer og et enormt vakthold på hele ranchen. Alarmen er visst noen skulle bryte seg inn om natten. Panikk rom for å kunne gjemme seg. Alt dette er helt normalt for en så stor stjerne som han var. Og igjen, finner jeg det snodig at det egentlig ikke finnes noe som helst bevis på at noe skal ha skjedd. Eks; noen bilder, videoer, folk som faktisk har sett noe mtp hvor mange folk som var å både joboet der og på besøk! Vi snakker mange mange! Her har vi ett til eksempel på det som Miranda setter fingeren på. Sier du i ramme alvor at det ikke finnes folk som faktisk har sett noe? Og nå var det ingen som gikk rundt uautorisert med videokamera og fotoapparat og filmet og tok bilder av MJ på Neverland, hvordan hadde han likt det tro? I dokumentaren som Louis Theroux laget da han prøvde å få intervjuet MJ, så ser MJ det røde lyset på videokameraet hans fra balkongen, i det bilen kjører bort til hotellet der han er. Han går inn igjen og fansen blir sur på Theroux på grunn av det. Hvor sensitiv tror du en så stor stjerne er for kameraer? Det var heller ikke slik som nå når alle har videomulighet på mobilen, så å forvente bilder eller video er helt fullstendig urealistisk. Endret 5. mai 2019 av Sol70 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. mai 2019 #2905 Del Skrevet 4. mai 2019 12 minutter siden, Sol70 skrev: Her har vi ett til eksempel på det som Miranda setter fingen på. Sier du i ramme alvor at det ikke finnes folk som faktisk har sett noe? Jeg tenker mitt om det er høyest usannsynlig at ingen har sett noe, men det skal jeg ikke ta opp her i tråden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. mai 2019 #2906 Del Skrevet 4. mai 2019 48 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg tenker mitt om det er høyest usannsynlig at ingen har sett noe, men det skal jeg ikke ta opp her i tråden Mhm, hadde vært interessant å lese arbeidskontrakten deres..taushetsklausul er jo ikke ukjent i den bedriften der.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 5. mai 2019 #2907 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) 4 hours ago, Becka said: Jeg har uttalt det du siterer her. I tillegg skrev jeg at det er merkelig hvor mye MJ skal ha fått til med kameraer og et enormt vakthold på hele ranchen. Alarmen er visst noen skulle bryte seg inn om natten. Panikk rom for å kunne gjemme seg. Alt dette er helt normalt for en så stor stjerne som han var. Og igjen, finner jeg det snodig at det egentlig ikke finnes noe som helst bevis på at noe skal ha skjedd. Eks; noen bilder, videoer, folk som faktisk har sett noe mtp hvor mange folk som var å både joboet der og på besøk! Vi snakker mange mange! Når du faktisk skriver at ingen har sett noe, hva mener du med det? "In April 2005, Ralph Chacon, a former security guard at Neverland Ranch, testified that he had seen Jackson performing oral sex on Chandler in the early 1990s.[24] He also described seeing Jackson passionately kiss him and place his hand on the boy's crotch.[20] He said he did not report the incident to police because he thought he would not be believed.[24]" "A former maid at the ranch, Adrian McManus, alleged she had seen Jackson kissing boys including the child star Macaulay Culkin, and described Jackson touching Culkin's leg and "rear end".[24] She also claimed that she had seen Jackson touching Chandler's genitals.[24]" Gavin's younger brother, Star, told the court that he had twice seen Jackson molest Gavin.[35] He also said that Jackson had displayed his erection and masturbated in front of them, telling them that "everyone did it" and encouraging them to try it.[35], and that Jackson had touched him sexually.[36] https://en.wikipedia.org/wiki/Trial_of_Michael_Jackson#Neverland_Ranch_staff Blanca Francia, who worked as Jackson’s maid from 1986 to 1991: In a 1993 deposition, Francia told investigators that she had not seen Jackson touch any boys inappropriately. But in 2005, Francia’s story changed—she accused Jackson of showering naked with Wade Robson. Philippe and Stella Lemarque, a French couple who cooked at Neverland for nearly a year: According to Orth’s “Nightmare in Neverland”, the couple claimed to have witnessed Jackson taking “sexual advantage of young guests, specifically Macaulay Culkin, who has denied that anything went on between him and Michael. The Lemarques described on tape Jackson’s alleged modus operandi: keeping the kids up all night with sound-and-light shows, games, and videos until they were so overstimulated that they barely noticed his fondling.”https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/03/michael-jackson-leaving-neverland-allegations-staff-friends-family?verso=true “There was a child sitting on his lap and he had his hands close to his genitalia. Like, cupping his genitalia,” Melanie Bagnall said in the interview.https://www.mamamia.com.au/michael-jackson-melanie-bagnall/ FBI documents about Michael Jackson, searched by Digital Journal, reveal the startling fact that a Toronto social worker reported Jackson for child molestation over noises she heard from his train compartment. http://www.digitaljournal.com/article/284350 Endret 5. mai 2019 av Sol70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut123 Skrevet 5. mai 2019 #2908 Del Skrevet 5. mai 2019 4 timer siden, Becka skrev: Nei Miranda. Du viser til mer enn det. Du skriver om alarmsystemer, samme soverom, kameraer.. jeg vet ikke helt hva du mener jeg/vi skal ha sagt eller ikke sagt, for det hang ikke helt på greip. Jeg har uttalt det du siterer her. I tillegg skrev jeg at det er merkelig hvor mye MJ skal ha fått til med kameraer og et enormt vakthold på hele ranchen. Alarmen er visst noen skulle bryte seg inn om natten. Panikk rom for å kunne gjemme seg. Alt dette er helt normalt for en så stor stjerne som han var. Og igjen, finner jeg det snodig at det egentlig ikke finnes noe som helst bevis på at noe skal ha skjedd. Eks; noen bilder, videoer, folk som faktisk har sett noe mtp hvor mange folk som var å både joboet der og på besøk! Vi snakker mange mange! Vet du hvordan han fikk til det? Jo han normaliserer det å henge sammen med barn 24 timer i døgnet, både på hotellrom, soverommet og andre plasser. Ergo, ingen reagerte. Hadde han ikke hatt barn rundt seg til alle tider, ikke tatt med seg flere barn og voksne inn på soverommet skal jeg garantere deg at vaktholdet hadde reagert hvis han plutselig tok meg seg en gutt på soverommet. Helt normal atferd for pedofile å normalisere et unormalt forhold til barn. Og jo, folk så ting. Folk sa i fra. Men når den ene etter den andre ble møtt med hat fra fansen rundt i verden og et enormt umenneskelig press ble det en stor risiko å stå frem. Det er ikke vanskelig å skjønne. Bare ta en titt på diskusjonen her. Alle som har stått frem blir latterliggjort og lyver i følge fansen her inne. I USA er ting mye verre. Man trenger ikke å gjemme seg bak et nick eller anonym for å si sin mening der. I USA snakker mange fra levra uten filter og driter langt i om de sier noe slemt rett i trynet ditt. I Norge har vi en annen mentalitet og litt mer folkeskikk, og ikke minst kunnskap. Så du kan tenke deg hvordan det er å stå frem slik når du bokstavelig talt blir spytta på og trua med det ene etter det andre. Jeg skjønner godt hvorfor flere har endret historie. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 5. mai 2019 #2909 Del Skrevet 5. mai 2019 12 timer siden, Miranda16 skrev: Det siste døgnet har det ikke vært annen enn motsi fakta; MJ var aldri alene med barn på soverrom, de sov ikke sammen, han hadde kameraer der, han hadde en bodyguard som ville plukket opp om han forgrep seg på barn. Alarmsystemet ved soverommet var for sikkerhetstilsyn..... Hva er det som er uklart? Du sier at han aldri sov alene på samme rom som disse guttene. Det er veldokumentert at det ikke stemmer selv fra MJ. Dørbjella var ikke der av sikkerhetsmessige grunner. Bodyguarden vet ikke hva som foregikk inne på soverommet eller hotellrommene hvor MJ og guttene oppholdt seg . Det var kameraer rundt på Neverland, men ikke i soveromsfløyen. Det var flere rom inne i hovedsuiten Alt dette du kommer med i siste avsnitt er noe du har oppkonstruert. At du ikke vil anerkjenne hvordan en pedofil opererer og overgrepsofre atferd, hva fagfolk uttaler så er det håpløst . Uansett, sannheten vil forhåpentligvis tilslutt komme frem en dag. Case closed Kan du begynne å lese det jeg faktisk skriver! Ærlig talt altså! Fra nå av blir du oversett fra meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 5. mai 2019 #2910 Del Skrevet 5. mai 2019 11 timer siden, Sol70 skrev: Her har vi ett til eksempel på det som Miranda setter fingen på. Sier du i ramme alvor at det ikke finnes folk som faktisk har sett noe? Og nå var det ingen som gikk rundt uautorisert med videokamera og fotoapparat og filmet og tok bilder av MJ på Neverland, hvordan hadde han likt det tro? I dokumentaren som Louis Theroux laget da han prøvde å få intervjuet MJ, så ser MJ det røde lyset på videokameraet hans fra balkongen, i det bilen kjører bort til hotellet der han er. Han går inn igjen og fansen blir sur på Theroux på grunn av det. Hvor sensitiv tror du en så stor stjerne er for kameraer? Det var heller ikke slik som nå når alle har videomulighet på mobilen, så å forvente bilder eller video er helt fullstendig urealistisk. Til at dette skal ha foregått så lenge, så er det rart ja. Til at det skal ha foregått så mange steder rundt på ranchen, så er det rart ja. Nå var bilder et eks. Det blir også sagt i den mini-mot dokumentaren, at alt i dokumentaren frem til de såkalte overgrepne starter er dokumentert med bilder og videoer o.l. men så fort selve overgrepene skal ha begynt... stopp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 5. mai 2019 #2911 Del Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, Knut123 skrev: Vet du hvordan han fikk til det? Jo han normaliserer det å henge sammen med barn 24 timer i døgnet, både på hotellrom, soverommet og andre plasser. Ergo, ingen reagerte. Hadde han ikke hatt barn rundt seg til alle tider, ikke tatt med seg flere barn og voksne inn på soverommet skal jeg garantere deg at vaktholdet hadde reagert hvis han plutselig tok meg seg en gutt på soverommet. Helt normal atferd for pedofile å normalisere et unormalt forhold til barn. Og jo, folk så ting. Folk sa i fra. Men når den ene etter den andre ble møtt med hat fra fansen rundt i verden og et enormt umenneskelig press ble det en stor risiko å stå frem. Det er ikke vanskelig å skjønne. Bare ta en titt på diskusjonen her. Alle som har stått frem blir latterliggjort og lyver i følge fansen her inne. I USA er ting mye verre. Man trenger ikke å gjemme seg bak et nick eller anonym for å si sin mening der. I USA snakker mange fra levra uten filter og driter langt i om de sier noe slemt rett i trynet ditt. I Norge har vi en annen mentalitet og litt mer folkeskikk, og ikke minst kunnskap. Så du kan tenke deg hvordan det er å stå frem slik når du bokstavelig talt blir spytta på og trua med det ene etter det andre. Jeg skjønner godt hvorfor flere har endret historie. De få som har stått frem med å skulle ha sett no "muffens" er så tydelig et offer for salg til pressen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 5. mai 2019 #2912 Del Skrevet 5. mai 2019 4 hours ago, Becka said: Kan du begynne å lese det jeg faktisk skriver! Ærlig talt altså! Fra nå av blir du oversett fra meg. Vi leser alle hva du skriver. Sier du ikke her at hverken Culkin eller noen andre sov alene med MJ? On 5/4/2019 at 12:04 PM, Becka said: Jeg har ikke lest noen blogg. Hvilken blogg, og hvem stod bak den bloggen? Guttene selv? Jeg har bare aldri hørt noen si det selv. Det betyr ikke at det ikke kan ha skjedd, jeg bare sier at når Culkin sov der, så var også hans søsken der. Det var folk rundt dem hele tiden. Jeg la ut en link fra MJ`s bodyguard om dette med sikkerhet. Hvor enorm den var, og hvor usannsynlig det er for at MJ kan ha begått så mange overgrep som han skal være beskyldt for, og det han ikke er beskyldt for. ( men som alle påstår må jo ha skjedd med dem også. ) On 5/4/2019 at 11:33 AM, Becka said: Ingen har nektet at Culkin lå i sengen til MJ. Men det jeg mente er at det vel aldri er blitt sagt at noen lå helt alene med ham. Såvidt jeg har hørt og lest selv, så var det alltid søsken også. Fra Macauley Culkin's vitnemål: 7 Q. How many nights do you believe you spent 8 alone in Michael Jackson’s room and in his bed, 9 alone with Michael Jackson, between the ages of 9 10 and 14? 11 A. It couldn’t have been more than like — it 12 was a handful of times. It couldn’t have been more 13 than, like, five times, four times.https://mjandboys.wordpress.com/2016/04/24/michael-jackson-macaulay-culkin/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. mai 2019 #2913 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) 6 timer siden, Becka skrev: De få som har stått frem med å skulle ha sett no "muffens" er så tydelig et offer for salg til pressen. Et offer kan altså aldri vinne hvis overgriperen er rik og eller berømt. Det er bare å kaste ut pengegrisk kortet. Endret 5. mai 2019 av Infinity 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 5. mai 2019 #2914 Del Skrevet 5. mai 2019 På 03.03.2019 den 12.56, NordicViking skrev: Dokumentarfilmen "Leaving Neverland" kommer med grove overgrepsanklager mot Michael Jackson. Nå har NRK kjøpt rettighetene til å vise filmen. Dokumentarfilmen, hvor to menn står fram med påstander om at popstjernen Michael Jackson misbrukte dem som barn, sendes på NRK søndag 10. mars. Solgte nettopp BAD LP'n min på Finn for 40 kr. Det var en lettelse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 5. mai 2019 #2915 Del Skrevet 5. mai 2019 13 timer siden, Sol70 skrev: Når du faktisk skriver at ingen har sett noe, hva mener du med det? "In April 2005, Ralph Chacon, a former security guard at Neverland Ranch, testified that he had seen Jackson performing oral sex on Chandler in the early 1990s.[24] He also described seeing Jackson passionately kiss him and place his hand on the boy's crotch.[20] He said he did not report the incident to police because he thought he would not be believed.[24]" "A former maid at the ranch, Adrian McManus, alleged she had seen Jackson kissing boys including the child star Macaulay Culkin, and described Jackson touching Culkin's leg and "rear end".[24] She also claimed that she had seen Jackson touching Chandler's genitals.[24]" Gavin's younger brother, Star, told the court that he had twice seen Jackson molest Gavin.[35] He also said that Jackson had displayed his erection and masturbated in front of them, telling them that "everyone did it" and encouraging them to try it.[35], and that Jackson had touched him sexually.[36] https://en.wikipedia.org/wiki/Trial_of_Michael_Jackson#Neverland_Ranch_staff Blanca Francia, who worked as Jackson’s maid from 1986 to 1991: In a 1993 deposition, Francia told investigators that she had not seen Jackson touch any boys inappropriately. But in 2005, Francia’s story changed—she accused Jackson of showering naked with Wade Robson. Philippe and Stella Lemarque, a French couple who cooked at Neverland for nearly a year: According to Orth’s “Nightmare in Neverland”, the couple claimed to have witnessed Jackson taking “sexual advantage of young guests, specifically Macaulay Culkin, who has denied that anything went on between him and Michael. The Lemarques described on tape Jackson’s alleged modus operandi: keeping the kids up all night with sound-and-light shows, games, and videos until they were so overstimulated that they barely noticed his fondling.”https://www.vanityfair.com/hollywood/2019/03/michael-jackson-leaving-neverland-allegations-staff-friends-family?verso=true “There was a child sitting on his lap and he had his hands close to his genitalia. Like, cupping his genitalia,” Melanie Bagnall said in the interview.https://www.mamamia.com.au/michael-jackson-melanie-bagnall/ FBI documents about Michael Jackson, searched by Digital Journal, reveal the startling fact that a Toronto social worker reported Jackson for child molestation over noises she heard from his train compartment. http://www.digitaljournal.com/article/284350 5 timer siden, Becka skrev: De få som har stått frem med å skulle ha sett no "muffens" er så tydelig et offer for salg til pressen. Hvordan kan du kalle dette for få personer som har stått frem? Det er flere som prøver å forklare hvorfor ingen tør å være mer konkrete og stå frem i denne saken - fordi de blir møtt på akkurat den måten du møter dem her: «..er så tydelig et offer for salg til pressen». I tillegg til å bli drapstruet, uthengt av fans i hele verden, mobbet, latterliggjort..ville du valgt å stå frem frivillig under et slikt press? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 5. mai 2019 #2916 Del Skrevet 5. mai 2019 58 minutter siden, Infinity skrev: Et offer kan altså aldri vinne hvis overgriperen er rik og eller berømt ifølge deg. Det er bare å kaste ut pengegrisk kortet. Da kan man stille seg spørsmålet om hvorfor Jackson betalte anklagere store summer for å trekke anklagene ? Om han hadde vært uskyldig hadde ikke dette vært nødvendig . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 5. mai 2019 #2917 Del Skrevet 5. mai 2019 13 minutter siden, AlkoMann skrev: Da kan man stille seg spørsmålet om hvorfor Jackson betalte anklagere store summer for å trekke anklagene ? Om han hadde vært uskyldig hadde ikke dette vært nødvendig . Helt enig. Han sa jo selv i den dokumentaren at han ville bare bli ferdig med saken. En uskyldig person vil vel helst bli frikjent fra anklagene vil jeg tro.. Hver gang en person har stått frem med hva de har opplevd eller sett, så skal integriteten deres settes i tvil med at de sikkert bare er ute etter pengene hans. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 5. mai 2019 #2918 Del Skrevet 5. mai 2019 Facts don't lie, people do: - Wade Robson har gjennom hele livet hyllet MJ, opptrådt som MJ impersonator og spurte om å gifte seg på Neverland i 2005. - Wade Robson kontaktet Taj Jackson med ønske om å få billetter til hele familien sin til minnemarkeringen da MJ døde. - Wade Robson forsøkte å søke på en jobb som koreograf for et Cirque de Soleil MJ tribute show i Vegas. Jobben gikk til en annen. - Wade Robson tok deretter helomvending, og forsøkte å gi ut en bok om at han skal blitt "misbrukt" av MJ. Ingen ville gi ut boka. - Robson leverte senere inn et søksmål til MJ estate, med et mål om en stor økonomisk gevinst. Safechuck leverte inn sitt økonomiske søksmål kort tid etter, med samme advokatfirma som Robson brukte. - Både Robson og Safechuck forsøkte å saksøke MJ estate for en stor sum penger, med samme advokater. Begge tapte. og dommeren uttalte at ingen jury noensinne ville tro på historiene. - Robson ble tatt i å sende mailer til seg selv, med linker til tabloide nyhetssider som var laget for å sverte MJ. - Store deler av de "grafiske" detaljene i filmen Leaving Neverland er hentet fra en fiksjons-bok utgitt av Victor Gutierrez. MJ saksøkte Gutierrez på 90-tallet og vant. - Robson uttalte i filmen Leaving Neverland at han ble "misbrukt" av MJ da Robson-familien dro på ferie i Grand Canyon. Rettsdokumenter viser at Wade var med til Grand Canyon. - Robson uttalte i filmen Leaving Neverland at han vitnet på MJ sin side i 2005 for å beskytte barna til MJ etter å ha sett hvordan de trengte faren sin i en middag hjemme hos MJ. Men middagen ble arrangert etter at han hadde vitnet. - Robson påstår i filmen at han ble utsatt for "grooming" av MJ. Mens i realiteten var det hans mor som gjennom flere år forsøkte å ta kontakt med administrasjonen i MJ sitt firma for å skaffe seg kontakter i underholdningsbransjen. - Robson påstod at han skal ha blitt "misbrukt" hundrevis av ganger. Han var på Neverland fire ganger samtidig som MJ, viser rettsdokumenter fra 2005. - På slutten av filmen Leaving Neverland vises det bilder at Wade Robson som brenner MJ merchandise. Han hadde imidlertid tidligere solgt det han hadde av MJ merchandise som var av verdi gjennom Julien's Auctions. - Safechuck påstod i filmen at han og MJ "hadde sex" på tog-stasjonen på Neverland. Han hevdet at "overgrepene" skjedde mellom 1988-1992, da han var 10-14 år. Årstallene har han vitnet om under ed. Tog-stasjonen ble påbegynt i 1993 og fullført i 1994. - Safechuck påstod i filmen at han og MJ "hadde sex" i en seng i et møterom utformet som et slott, og i en seng i et rom med arcade-games. Ansatte på Neverland bekreftet at det aldri var noen senger i disse rommene. - Advokaten Mark Geragos og vennen til MJ, Brett Barnes har gått ut med kritikk om at de har blitt eksponert i filmen uten å ha gitt samtykke. Regissøren Dan Reed har også fått kritikk for å ha stjålet noen av drone-filmklippene som er brukt i filmen. - MJ sin niese, Brandi Jackson datet Wade Robson gjennom en årrekke, blant annet i perioden det påståtte misbruket skal ha skjedd. Hun kaller nå Robson en løgner og opportunist. - Oprah Winfrey har aktivt deltatt i å markedsføre filmen og har blitt sterkt kritisert for å gjøre dette i et forsøk på å trekke oppmerksomheten bort fra anklagene mot sin venn, Harvey Weinstein. - I ettertid har enkelte tabloider trukket frem den tidligere ansatte hushjelpen Adrian McManus for å ha påstått å ha sett MJ gjøre noe ulovlig. Hun fikk imidlertid sparken for å ha forsøkt å selge MJ sine eiendeler mens hun jobbet for ham. MJ saksøkte henne og vant. - MJ estate har nå saksøkt HBO for å vise filmen Leaving Neverland, pga HBO har brutt en kontrakt fra 1992 som ga HBO rett til å vise en konsert med MJ mot at de ikke eksponerte han på en negativ måte senere. - Taj Jackson, nevøen til MJ har startet arbeidet med en mot-dokumentar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut123 Skrevet 5. mai 2019 #2919 Del Skrevet 5. mai 2019 33 minutter siden, Kelsi skrev: Facts don't lie, people do: - Wade Robson har gjennom hele livet hyllet MJ, opptrådt som MJ impersonator og spurte om å gifte seg på Neverland i 2005. - Wade Robson kontaktet Taj Jackson med ønske om å få billetter til hele familien sin til minnemarkeringen da MJ døde. - Wade Robson forsøkte å søke på en jobb som koreograf for et Cirque de Soleil MJ tribute show i Vegas. Jobben gikk til en annen. - Wade Robson tok deretter helomvending, og forsøkte å gi ut en bok om at han skal blitt "misbrukt" av MJ. Ingen ville gi ut boka. - Robson leverte senere inn et søksmål til MJ estate, med et mål om en stor økonomisk gevinst. Safechuck leverte inn sitt økonomiske søksmål kort tid etter, med samme advokatfirma som Robson brukte. - Både Robson og Safechuck forsøkte å saksøke MJ estate for en stor sum penger, med samme advokater. Begge tapte. og dommeren uttalte at ingen jury noensinne ville tro på historiene. - Robson ble tatt i å sende mailer til seg selv, med linker til tabloide nyhetssider som var laget for å sverte MJ. - Store deler av de "grafiske" detaljene i filmen Leaving Neverland er hentet fra en fiksjons-bok utgitt av Victor Gutierrez. MJ saksøkte Gutierrez på 90-tallet og vant. - Robson uttalte i filmen Leaving Neverland at han ble "misbrukt" av MJ da Robson-familien dro på ferie i Grand Canyon. Rettsdokumenter viser at Wade var med til Grand Canyon. - Robson uttalte i filmen Leaving Neverland at han vitnet på MJ sin side i 2005 for å beskytte barna til MJ etter å ha sett hvordan de trengte faren sin i en middag hjemme hos MJ. Men middagen ble arrangert etter at han hadde vitnet. - Robson påstår i filmen at han ble utsatt for "grooming" av MJ. Mens i realiteten var det hans mor som gjennom flere år forsøkte å ta kontakt med administrasjonen i MJ sitt firma for å skaffe seg kontakter i underholdningsbransjen. - Robson påstod at han skal ha blitt "misbrukt" hundrevis av ganger. Han var på Neverland fire ganger samtidig som MJ, viser rettsdokumenter fra 2005. - På slutten av filmen Leaving Neverland vises det bilder at Wade Robson som brenner MJ merchandise. Han hadde imidlertid tidligere solgt det han hadde av MJ merchandise som var av verdi gjennom Julien's Auctions. - Safechuck påstod i filmen at han og MJ "hadde sex" på tog-stasjonen på Neverland. Han hevdet at "overgrepene" skjedde mellom 1988-1992, da han var 10-14 år. Årstallene har han vitnet om under ed. Tog-stasjonen ble påbegynt i 1993 og fullført i 1994. - Safechuck påstod i filmen at han og MJ "hadde sex" i en seng i et møterom utformet som et slott, og i en seng i et rom med arcade-games. Ansatte på Neverland bekreftet at det aldri var noen senger i disse rommene. - Advokaten Mark Geragos og vennen til MJ, Brett Barnes har gått ut med kritikk om at de har blitt eksponert i filmen uten å ha gitt samtykke. Regissøren Dan Reed har også fått kritikk for å ha stjålet noen av drone-filmklippene som er brukt i filmen. - MJ sin niese, Brandi Jackson datet Wade Robson gjennom en årrekke, blant annet i perioden det påståtte misbruket skal ha skjedd. Hun kaller nå Robson en løgner og opportunist. - Oprah Winfrey har aktivt deltatt i å markedsføre filmen og har blitt sterkt kritisert for å gjøre dette i et forsøk på å trekke oppmerksomheten bort fra anklagene mot sin venn, Harvey Weinstein. - I ettertid har enkelte tabloider trukket frem den tidligere ansatte hushjelpen Adrian McManus for å ha påstått å ha sett MJ gjøre noe ulovlig. Hun fikk imidlertid sparken for å ha forsøkt å selge MJ sine eiendeler mens hun jobbet for ham. MJ saksøkte henne og vant. - MJ estate har nå saksøkt HBO for å vise filmen Leaving Neverland, pga HBO har brutt en kontrakt fra 1992 som ga HBO rett til å vise en konsert med MJ mot at de ikke eksponerte han på en negativ måte senere. - Taj Jackson, nevøen til MJ har startet arbeidet med en mot-dokumentar. Du ser det kun fra en side. Du trekker frem hendelser for å sverte de som har stått frem og de som støtter dem. Men INGEN av disse punktere motbeviser at Jackson var en overgriper. Absolutt ingen. Snu det om å ser på hva Jakcson har gjort. Det er mer relevant i denne saken. Sett det opp mot en pedofils atferd. Ganske lik og det er ikke uten grunn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 5. mai 2019 #2920 Del Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, Becka skrev: De få som har stått frem med å skulle ha sett no "muffens" er så tydelig et offer for salg til pressen. Den tidligere hushjelpen Adrian McManus har vært fremtredende her. Hun stjal og solgte MJ sine eiendeler, var blant annet i kontakt med Victor Gutierrez og solgte historier til tabloidpressen om MJ og Lisa Marie Presley. Hun har tidligere vitnet om at hun ikke så noe ulovlig på midten av 90-tallet, men endret historien sin etter å selv ha tapt et søksmål mot MJ. Hun tapte dette søksmålet for å ha gått bak ryggen på MJ; ved å selge historier til sladder-pressen og ved å stjele fra ham. Hun har fortsatt gjeld på grunn av dette. Denne damen har null kredibilitet og om noen trekker frem henne som en som skal ha sett noe ulovlig, beviser det bare hvor svake og desperate argumenter de har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå