Gå til innhold

Leaving neverland (Michael Jackson)

NordicViking

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Kelsi skrev:

Hvorfor skulle hun vite mer enn andre? Mer enn venner og familien til MJ? 

Oprah har blitt lurt før, som nevnt tidligere her i tråden. En forfatter ga ut en bok hvor han hevdet at handlingen var selvopplevd. Oprah intervjuet ham og reklamerte for boka. Det viste seg at historiene var løgn, og Oprah hadde latt seg lure.

Hun vet svært mye om overgrep ja. Hun har selv vært gjennom det  og intervjuet 100vis av folk med overgrep som historikk, så hun har gjort hjemmeleksa si i forbredelser til inyervjuet med disse mennene

At hun stiller opp på et nytt intervju og fremdeles står ved samme oppfatning, sier alt. 

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kelsi skrev:

Hvorfor skulle hun vite mer enn andre? Mer enn venner og familien til MJ? 

Oprah har blitt lurt før, som nevnt tidligere her i tråden. En forfatter ga ut en bok hvor han hevdet at handlingen var selvopplevd. Oprah intervjuet ham og reklamerte for boka. Det viste seg at historiene var løgn, og Oprah hadde latt seg lure.

Hun har både kunnskapen og erfaringen, noe man tydeligvis må ha for å skjønne dette. Det er heller ikke umulig at hun vet litt mer enn hun sier. Hun har også engasjert seg mye når det kommer til seksuelt misbruk, og var tidlig på banen med info og intervjuer om seksuelt misbruk og grooming. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Som dere, kanskje, så: Oprahs far ble også mistenkt for tilbøyelig adferd men Oprah nektet å tro at noe hadde skjedd. Hennes far var jo ikke «sånn»

oh the irony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justsaying skrev:

Som dere, kanskje, så: Oprahs far ble også mistenkt for tilbøyelig adferd men Oprah nektet å tro at noe hadde skjedd. Hennes far var jo ikke «sånn»

oh the irony

Og kilder på dette er hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justsaying skrev:

Finner ingenting om dette på Google. Hvor er dette hentet fra? Twitter er ikke en troverdig kilde.

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Finner ingenting om dette på Google. Hvor er dette hentet fra? 

Så rart du ikke fant det på Google. 

Selv skrev jeg: Vernon Winfrey accused 

fant det med en gang.

hva skrev du? Father Oprah grooming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, T-Rex said:

Kan du forklare hva du mener er relevant med dette utsagnet, sett opp mot overgrepsanklagene mot MJ?

Kanskje "...cuz you ain.t seen "hateration" yet!"? Eller "What about the fucking train station you cunt!"? 
Å hate på folk veldig viktig og relevant for mange MJ-fanatikere har jeg skjønt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justsaying skrev:

Så rart du ikke fant det på Google. 

Selv skrev jeg: Vernon Winfrey accused 

fant det med en gang.

hva skrev du? Father Oprah grooming?

http://www.spokesman.com/stories/1995/mar/30/oprahs-father-wont-face-charges/

Poenget er at det ikke finnes  dokumentasjon for at Oprah har forsvart faren

Legg ved link fra det utklippet du har hentet fra Twitter, så skal jeg se på det

Endret av Miranda16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Justsaying skrev:

Ehh.....dette er jo ikke en kilde. Send meg originalen du. Altså ikke sladder fra en tweet 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, Miranda16 skrev:

http://www.spokesman.com/stories/1995/mar/30/oprahs-father-wont-face-charges/

Poenget er at det ikke finnes  dokumentasjon for at Oprah har forsvart faren

Legg ved link fra det utklippet du har hentet fra Twitter, så skal jeg se på det

2 minutter siden, Knut123 skrev:

Ehh.....dette er jo ikke en kilde. Send meg originalen du. Altså ikke sladder fra en tweet 😂

Dere altså 🙈 Finn selv dere, ring Oprah selv? Det må jo være den eneste kilden som er bra nok for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Vestlandlove skrev:

Det som er også merkelig med den debatten her inne er at når 'vi' presenterer vitenskapelig forskninger og kilder som taler til  MJs fordel, da er det ingen respons fra den andre siden. Når de kommer med noen det motsatte, er jo det ikke måte på hvor riktig det var, da et det den enste sannheten som finnes. vi som stiller spørsmål mangler respekt for vitenskapelig forskning.. Tåpelig!! 

Spot on.👍

Endret av Lillypad87
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle Corey Feldman egentlig vitne for aktoratet i 2003-saken?

"I started looking at each piece of information, and with that came this sickening realization that there have been many occurrences in my life and in my relationship to Michael that have created a question of doubt," Feldman said, according to excerpts.
Feldman, who was a young teenager when he became friends with Jackson, said the pop star never molested him or touched him inappropriately.
But he said Jackson did do some things that he now feels were inappropriate.
"If you consider it inappropriate for a man to look at a book of naked pictures with a child that's 13 or 14 years old -- then your answer would be 'yes,' " Feldman told ABC."

http://edition.cnn.com/2005/LAW/02/11/feldman.jackson.trial/

Jim Clemente snakker jo om flere som ga forklaring her i episode 118, men som ikke ville vitne:
https://wondery.com/shows/best-case-worst-case/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wade Robson danser til MJ-musikk i 2012, rett før han fant ut at han var "misbrukt" av MJ. Og det samme året han forsøkte å gi ut en bok om at han hadde blitt "misbrukt" av MJ. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 hours ago, Sol70 said:

Hvordan beviser man at det aldri har fantes en seng i et rom?

Nå har det vel også vært snakk om soveposer på diverse steder, så en "seng" av sovepose(r) kan i minnet til et barn bli til en seng. For eksempel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Bottega said:

Hva tenker dere om denne videoen? 

https://www.youtube.com/watch?v=0JKrjxT8aH8

Har du sett denne videoen? Hvis du ser på akkurat den sekvensen der de flyr til Neverland fra ca 3:10 minutter inn. Alt vi ser fra Neverland i hele videoen er togstasjonen og noen karuseller utenfor. Hvorfor akkurat togstasjonen? I andre etasje i togstasjonen er et rom med en trone og bananer. MJ peker på togstasjonen og akkurat dette rommet, og blikket hans endrer seg og blir blankt og fiksert. Reporterne sitter på toppen av togstasjonen, og MJ lander også med badekaret på taket på togstasjonen, ikke nede ved skinnene. Hvorfor dette fokuset på togstasjonen og andre etasje, hvorfor ikke i hovedhuset hvor de jo ransaket og hvor det ville vært naturlig å plassere reportere? Det er lettere å se det om man ser på det i sakte film. Jeg kjørte hele videoen i sakte film da jeg la merke til det.

Det var også flere togstasjoner på Neverland før den ble bygget, det er to togspor og to tog der:Suzanne Ratz-Krajinovic sitt bilete.

Og om han snakket om den mest kjente togstasjonen, noe som er mest sannsynlig, så kan det være at han bommet på årstallet da overgrepene sluttet, og blander togstasjonen fra senere overgrep inn i første gang han var på Neverland. James har selv tatt bilde av stasjonen og bildet ble vist i filmen har jeg skjønt, så han har vært der etter at den ble bygget.
Jeg ser det igrunn ikke som en stor greie og skjønner ikke hvorfor det blir blåst slik opp. Det er veldig lett å huske feil, også med traumatiske hendelser. Selv kan jeg bli overrasket over hvor mye jeg roter når jeg prøver å huske hendelser fra langt tilbake.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sol70 skrev:

Har du sett denne videoen? Hvis du ser på akkurat den sekvensen der de flyr til Neverland fra ca 3:10 minutter inn. Alt vi ser fra Neverland i hele videoen er togstasjonen og noen karuseller utenfor. Hvorfor akkurat togstasjonen? I andre etasje i togstasjonen er et rom med en trone og bananer. MJ peker på togstasjonen og akkurat dette rommet, og blikket hans endrer seg og blir blankt og fiksert. Reporterne sitter på toppen av togstasjonen, og MJ lander også med badekaret på taket på togstasjonen, ikke nede ved skinnene. Hvorfor dette fokuset på togstasjonen og andre etasje, hvorfor ikke i hovedhuset hvor de jo ransaket og hvor det ville vært naturlig å plassere reportere? Det er lettere å se det om man ser på det i sakte film. Jeg kjørte hele videoen i sakte film da jeg la merke til det.

Det var også flere togstasjoner på Neverland før den ble bygget, det er to togspor og to tog der:Suzanne Ratz-Krajinovic sitt bilete.

Og om han snakket om den mest kjente togstasjonen, noe som er mest sannsynlig, så kan det være at han bommet på årstallet da overgrepene sluttet, og blander togstasjonen fra senere overgrep inn i første gang han var på Neverland. James har selv tatt bilde av stasjonen og bildet ble vist i filmen har jeg skjønt, så han har vært der etter at den ble bygget.
Jeg ser det igrunn ikke som en stor greie og skjønner ikke hvorfor det blir blåst slik opp. Det er veldig lett å huske feil, også med traumatiske hendelser. Selv kan jeg bli overrasket over hvor mye jeg roter når jeg prøver å huske hendelser fra langt tilbake.

Forstår hva du mener! Kom bare over den videoen og synes det var litt interessant. Men er han ikke veldig bastant på at overgrepene varte fram til han var 14 år? 

Jeg er absolutt overbevist om at MJ var en pedofil mann.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...