Gjest Gal Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Jeg må gjenopprette maskinen min og prøver å bruke Nero Burning Rom for å lagre de dokumentene, bildene osv som jeg vil beholde. Når jeg kommer inn dit og har valgt det jeg vil kopiere, så klarer jeg ikke å lager det. Hver gang jeg sjekker cd'en ved å trykke på mediuminformasjon, så står det at cd'en er tom. :evil: Kan noen hjelpe meg?
Cronos Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Den er tom før du brenner den. Du må brenne den først. På elder versjoner av Nero kan du gå på "Fil - Skriv til cd" eller noe slikt. På nyere versjoner må du lete etter ett ikon som ser ut som en cd med en fyrstikkflamme på (forstå det den som kan).
Gjest Gal Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Takk for svar. :-) Nå har jeg prøvd dette, men jeg får hele tiden feilmelding som sier at simulering feilet og et annet sted står det kan ikke utføre End Track? Skjønner ikke bæret.
Cronos Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Prøv å sette ned hastigheten på brenning. Dvs. f.eks. fra 8X til 4X eller noe sånt.
Gjest Gal Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Nå stod det noe at brenneprosessen stanset ved fiksering..? Hilsen plagånden.. :-)
finnslarken Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Enkelte CD-brennere (og spesielt DVD-brennere) er kresne på media. Med andre ord kan det hende du har kjøpt for billige plater. Sjekk på nett om du kan finne oppgradering av firmware til din brenner, det har hjulpet meg når jeg har kjøpt for billige plater. Er du litt mer enn vanlig interessert i dette, kan du jo sjekke litt her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå