Gå til innhold

Mannen er ikke kåt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud hva er det folk forventer i dagens samfunn..

Klart man kan få mindre behov etter å ha penetrert samme person tusenvis av ganger. Uten hormoner ville da personen allerede født flere barn, og det er for mannen nok å ta vare på. Vi kan ikke lures av naturen.

Fortell meg gjerne om et par som har sex hver dag over 60års langt forhold?

Hvis man ønsker å være sammen til evigheten så er det helt naturlig at slike ting inntreffer og må takles i et forhold.

Alternativt lever man med flere forhold ila livet.

Anonymkode: d63db...f81

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg hatt flere års forhold flere ganger, og jeg fikk ikke samme behovet for sex med hun som første årene. En-to ganger i uka var nok. For begge!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg hatt flere års forhold flere ganger, og jeg fikk ikke samme behovet for sex med hun som første årene. En-to ganger i uka var nok. For begge!

Ja gleder meg til den dagen det er nok for meg også👍🏼 At jeg ikke trenger det så mye... men vil jo ikke bli sånn heller, veldig vanskelig... Hehe. 

Anonymkode: 10bd0...3e7

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud hva er det folk forventer i dagens samfunn..

Klart man kan få mindre behov etter å ha penetrert samme person tusenvis av ganger. Uten hormoner ville da personen allerede født flere barn, og det er for mannen nok å ta vare på. Vi kan ikke lures av naturen.

Fortell meg gjerne om et par som har sex hver dag over 60års langt forhold?

Hvis man ønsker å være sammen til evigheten så er det helt naturlig at slike ting inntreffer og må takles i et forhold.

Alternativt lever man med flere forhold ila livet.

Forventer jo at jeg ikke trenger og onanere hver gang jeg er kåt når jeg er i et fast forhold 

AnonymBruker
Skrevet

Det er HELT NORMALT å få mindre lyst etter å ha vært sammen en stund. Når man har lett tilgang på sex, blir man (i hvert fall mange) ikke like desperat eller gal etter å ha det hele tiden. Det er også mye mer vanlig enn mange tror at menn får mindre lyst med tiden. Midten av 20-årene er også en slik periode hvor man er ferdig med den kanskje kåteste perioden i livet, altså tenårene/starten av 20-årene. Menn "skal" liksom ha lyst hele tiden, så det blir veldig tabu når en mann har mindre lyst enn dama. Slike holdninger må vi kvitte oss med! Det er ikke et dårlig tegn når man har sex 1-2 ganger i uka, og til og med litt sjeldnere av og til. Så lenge det ikke går måneder og år, så kan du ta det helt med ro.

Anonymkode: 49b05...12a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke takler perioder uten sex så får man oppløse det man er i og enten være med noen andre eller være singel. Livet er ikke alltid lett. Suck it up! 

Anonymkode: f3e18...db7

Skrevet (endret)

Dette er åpenbart et problem som inntreffer i flere forhold når man har vært i lag over lengre tid. Lysten på sex er noe man sammen må jobbe med for å opprettholde. Det er jo åpenbart at den for de fleste er en automatisk prosess om man blir betatt av nye mennesker, og like åpenbart at den ikke er like sterk etter noen år sammen som da man først traff hverandre og hormonene var ville. 

Om man faktisk vil satse på et forhold fordi det fungerer på stort sett alle områder, men ikke er helt optimalt, så betyr også det at sexlivet er noe man må jobbe med for å ivareta på en god måte. Det å sprite opp det rutinemessige mønsteret man ofte faller inn i er en måte å kickstarte dette på.

Her finnes det et drøss med muligheter og fremgangsmåter fra sexologer og parterapeuter mm. For min del kaster ikke jeg et nærmest optimalt forhold på døren og tenker at gresset alltid er grønnere istedefor å gjøre en aktiv innsats for å utbedre midlertidige problem områder. Effekten av å løse dette problemet blir at forholdet faktisk blir sterkere på den andre siden og man setter mer pris på partneren sin. 

Endret av megda
Skrevet
På 4.3.2019 den 13.55, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke bestandig sånn at det er mannfolka som er mere kåte, men med andre jeg kjenner så er det jo kvinnfolka som har problemer med at mannen hele tiden vil.. blir sjalu når jeg hører om det. 

Kunsten er å få par av disse. Kanskje det hadde vært lurt å bytte? Så kan det ene paret ha sengekos hele tiden, mens det andre kan kose seg uten mas om sex. Hvordan får vi det til? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever uten, han er ikke villig til å løse problemet, så jeg pakkde kofferten i sommer. Hilsen lenge gift dame. 

Anonymkode: b746c...323

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lever uten, han er ikke villig til å løse problemet, så jeg pakkde kofferten i sommer. Hilsen lenge gift dame. 

Anonymkode: b746c...323

Det var trist og høre.. håper ikke det kommer til det punktet st jeg blir dritt lei, men går jo veldig ofte rundt og føler at jeg ikke er fin nok for han, og at sex går etter hans premisser. Og noen ganger føler jeg at han føler han må. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, stan skrev:

Kunsten er å få par av disse. Kanskje det hadde vært lurt å bytte? Så kan det ene paret ha sengekos hele tiden, mens det andre kan kose seg uten mas om sex. Hvordan får vi det til? 

Ja si det, hvordan får man det til ?🤔

Skrevet

Dere har sex en til to ganger i uka. Det er slettes ikke så værst.. høres ut som meg og kona. Menns seksuelle appetitt er dessverre avtagende.. så om du ikke er fornøgd nå, så tror jeg ikke den stakkars mannen din bringer noe mindre skuffelse i fremtiden. Hilsen M31

AnonymBruker
Skrevet
On 3/4/2019 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Jeg og mannen har vært i forhold i 7 år. Jeg er en veldig seksuell person, og trenger den oppmerksomheten og bekreftelsen og selvfølgelig den digge orgasmen. Men jeg får det ikke av samboer, vi har snakket om det mange ganger, jeg forteller han at jeg er seksuelt frustrert og at jeg ønsker mer. Vi har skjeldent sex synes jeg, 1 til 2 ganger i uka, sist vi hadde det var for to uker siden. Noen som har noen tips? Jeg blir gæren, tenker på pikk hele tia. Veit ikke hva jeg ska gjøre 😂 veldig slitsomt for meg selv og sikkert han som ikke klarer og tilfredsstille meg.. og ja, jeg onanerer. Men det er abeslutt ikke det samme...  vi er i midten av 20 åra, så syntes det er litt tidlig og sette sexlivet våres på hylla... 

Prøv å få han med til å ha sex med andre par 

Anonymkode: adbbc...07d

Skrevet
På 4.3.2019 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært i forhold i 7 år. Jeg er en veldig seksuell person, og trenger den oppmerksomheten og bekreftelsen og selvfølgelig den digge orgasmen. Men jeg får det ikke av samboer, vi har snakket om det mange ganger, jeg forteller han at jeg er seksuelt frustrert og at jeg ønsker mer. Vi har skjeldent sex synes jeg, 1 til 2 ganger i uka, sist vi hadde det var for to uker siden. Noen som har noen tips? Jeg blir gæren, tenker på pikk hele tia. Veit ikke hva jeg ska gjøre 😂 veldig slitsomt for meg selv og sikkert han som ikke klarer og tilfredsstille meg.. og ja, jeg onanerer. Men det er abeslutt ikke det samme...  vi er i midten av 20 åra, så syntes det er litt tidlig og sette sexlivet våres på hylla... 

Det er alt alt for tidlig til å slutte med sex

vis han at DU er virkelig kåt på han

VIS det 

Sett opp litt spennende settinger og kåt ham opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...