AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Hadde dere stor feiring med venner og familie, eller en liten feiring med bare nærmeste familie? Eller var dere kanskje bare dere to? Fortell gjerne! Jeg leter etter tips og inspirasjon:) Anonymkode: 1e88b...728
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Mine foreldre feiret helt enkelt. Jeg, eldste datter, skill flytte til annet sted i landet noen dager senere. Så vi dro til fotograf og tok ordentlige og morsomme familiebilder av kjernefamilien. (foreldre, to barn) Deretter ut på restaurant og spiste god middag. Viktigste var å være sammen 😊 Anonymkode: bbab3...c6e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Mine foreldre feiret hjemme med nærmeste venner og familie. Vi hadde samme meny som i bryllupet og vi barna holdt en liten tale. Anonymkode: fec03...b18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Foreldrene mine inviterte kun nærmeste familie til middag og dessert. Anonymkode: b8575...7af
Zienna Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Vi har aldri feiret bryllupsdagen på annen måte enn at jeg lager kake og mannen min kjøper blomster. Så inviteres de nærmeste på ettermiddagskaffe. Det kan hende vi gjør noe ekstra til gullbryllupet, som ikke er så veldig mange årene igjen til.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Takk for svar alle sammen. Det vanligste ut i fra dere som har svart er da tydeligvis en familiemiddag - koselig, og helt etter mitt hjerte. 9 timer siden, Zienna skrev: Vi har aldri feiret bryllupsdagen på annen måte enn at jeg lager kake og mannen min kjøper blomster. Så inviteres de nærmeste på ettermiddagskaffe. Det kan hende vi gjør noe ekstra til gullbryllupet, som ikke er så veldig mange årene igjen til. Wow, 50 år som ektepar, det må da føles ganske absurd (på en god måte)? Det føles i alle fall helt absurd for meg, at jeg har vært sammen med mannen min i mer enn halvparten av livet. Jeg er da ikke så gammel Anonymkode: 1e88b...728 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå