Gå til innhold

Hunden min har spist en flipflop

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld spiste hunden min litt over en halv flipflop. Våknet i natt av oppkast og diaré. Han er shabby form og vil ikke ha noe og spise eller drikke. Tenkte å se litt an om han blir bedre etter å ha fått alt ut av systemet, men kan dette være farlig for han? Ringer så klart dyrlegen når de åpner. 

Anonymkode: 4c39d...264

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bør ikke være mer enn et par timer til de åpner, så ring med en gang. 

Anonymkode: 08428...058

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være livsfarlig, avhengig av størrelse på hunden og hvor store biter han svelget. Du burde ringt allerede med en gang det skjedde, og fått brekkmiddel da. Nå kan du risikere at noe har satt seg fast. så ring dyrlegen NÅ! 

Anonymkode: 8a43e...15a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være dødelig. 

Anonymkode: 0a6c4...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til veterinær. Den må sannsynligvis opereres.

Anonymkode: e7aae...079

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det Ts? 

Anonymkode: f8b09...14e

AnonymBruker
Skrevet

Det ser heldigvis ut til og ha gått bra. Veterinær kunne ikke finne noe tegn på at det lå igjen noe i magen/tarmene. Han mest sannsynlig fått ut alt på egen hånd. Men må fortsatt følge med om han spiser, drikker og bæsjer normalt. Huff skrekken altså. Jeg sov, så fant ikke ut av hva han hadde gjort før i dag tidlig 😨 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser heldigvis ut til og ha gått bra. Veterinær kunne ikke finne noe tegn på at det lå igjen noe i magen/tarmene. Han mest sannsynlig fått ut alt på egen hånd. Men må fortsatt følge med om han spiser, drikker og bæsjer normalt. Huff skrekken altså. Jeg sov, så fant ikke ut av hva han hadde gjort før i dag tidlig 😨 

Rart de dyrene skal gjøre så mye dumt 🙈 god bedring til hunden! 

Anonymkode: f8b09...14e

AnonymBruker
Skrevet

Gi han en boks med hermetisk asparges, hvis det er noen rester igjen i systemet så kapsler aspargesen det og hjelper det ut. 

Anonymkode: dd87e...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...