Gå til innhold

Feire 30-års dag?


PurpleRain

Anbefalte innlegg

Hei

Feiret du 30-års dagen din? Hvem inviterte du(Venner, foreldre, onkler, tanter, søskenbarn, kolegaer...)? Hvor mange var dere? Hvor feiret du? Mat, kaker, drikke? Hva kostet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviterte seks venner på hjemmelaget pizza :)

Anonymkode: 93b2f...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inviterte seks venner på hjemmelaget pizza :)

Anonymkode: 93b2f...7e1

 

1 minutt siden, PurpleRain skrev:

Flere?

Sju venner?

 

Spøøk til side.  Feiret med gode venner.  Kurvfest.  Jeg betalte leie for lokale ordnet vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært fan av å feire egen bursdag, så jeg planlegger å reise utenlands med kjæresten og kanskje invitere noen venner også :) Får se når det nærmer seg. 

Anonymkode: d7303...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, liker ikke å feire meg selv. Men det er veldig hyggelig å treffe venner, så kanskje jeg skal feire 40 (4 år til), eller sølvbryllup(6 år til), eller doktorgrad (2? år til). Jeg er for gjerrig til at det kommer til å koste så mye.

Anonymkode: 33552...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg feiret 30 årsdagen med nærmeste familie, d.v.s. foreldre, stefar, onkler, tanter, fettere og kusine
+ min samboer og hans foreldre.
Vi ble vel totalt 25 stykker.
Hadde feiring med nærmeste venner på pizzarestaurant, da var vi vel totalt syv :)
Som regel lar jeg bursdagen forbi i det stille og rolige.

 

Anonymkode: 0e1ab...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterte mine nærmeste venner med følge så tipper vi var rundt tretti stk, fikk låne et lokale gratis og serverte thai-suppe med ris og så tok søsteren min med brød og to kaker. Det var skikkelig koselig! Satte snacks på bordet etterpå. Folk tok med det de ville drikke av alkohol selv.

Anonymkode: 33561...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor fest da jeg fylte 30 år. Leide et grendehus og lagde maten selv sammen med en kamerat. Dagen ble feiret med venner og kolleger, ikke familie siden de bodde et stykke unna. 

30-års dagen er forøvrig den bursdagen jeg har feiret mest. Hverken før eller siden har jeg hatt like stort selskap. Da jeg fylte 40 gikk det stille og rolig for seg med bare de aller nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...