Gjest Hun* Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Hei, jeg skal til kjæresten min denne uken og vil egentlig overraske ham med å fjerne alt hår. Er det noe jeg kan gjøre på en salong der de tar bikinilinjen og den slags? Og er det veldig uvanlig å be om? For da vil jeg føle meg litt dum der jeg går inn. Jeg gjør det for begge, aldri noe han har bedt om, han har ikke sagt han ønsker det heller. Men jeg vil. Noen tips i majorstu området hvor jeg kan gjøre det, eventuelt andre steder i oslo
Felixa Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 De aller fleste gjør brasiliansk voksing. Spør i en salong,det er ikke alltid de reklamerer med det.
Loolaa Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Du burde gjøre det et par dager i forkant av en spesiell anledning, for du kan bli rød og litt sår i huden (ikke få sår, men føles litt øm). Ellers tror jeg det begynner å bli ganske vanlig i Norge etterhvert også, bare spør i en salong om de gjør "brasilian" voksing der.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Hvor mye koster en slik behandling, og hvor lenge er man glatt etterpå? Gjør det veldig vondt?
Gjest Hun* Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Hei, og takk for svar, da skal jeg spørre om det! Men jeg bare lurer, vårt kjønnsorgan er nokså bevegelig og mykt, redd den dras med teipen, altså ikke av men ja..og jeg er klar over at de holder for, men hva med de hårene som nesten er litt på innsiden, grøss, jeg gruer meg litt
Loolaa Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 En behandling ligger på rundt 400 kroner, men det varierer sikkert mye rundt om i landet. Hvert enkelt hårstrå er gjerne i ulike deler av grofasen, så noe kan dukke opp etter et par uker. Det er i så fall fort å fjerne med en hårfjerningskrem eller nappe det ut selv. Ellers holder du deg glatt i 3-6 uker, det varierer fra person til person. Ja, det gjør vondt, men det blir bedre for hver gang! Jeg har gjort det en del ganger, og synes det er helt greit. Hudpleieren strammer huden din ved å holde mot, og du kan også holde selv. Men hårene som er helt inne på kanten av kjønnsleppene, altså på slimhinnene, har ikke de som har vokset meg tatt. Men det er snakk om et veldig lite område. De får bort det aller meste og det er absolutt verdt både penger og litt smerte!
Gjest Hun* Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Takk for fyldig svar=) Men de hårene innenfor, hva gjør du med det da?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 MMMMM...Heftig med helt glattbarberte jenter.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 Her lærer jeg noe nytt til stadig. Jeg ante ikke at man kunne gjøre det der på salonger, og at det heter brasiliansk voksing. Først satt jeg og trodde at dette var et tulle innlegg Ja men det er jo sikkert bra å gjøre det der
Donnie Darko Skrevet 16. april 2005 #10 Skrevet 16. april 2005 finnes det noen sallong som kan fjerne hårene i ræva mi?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå