18årjente Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Møtte en type for ca to måneder siden, og etter å ha hengt masse hele juleferien blei vi enige om å ikke ha sex med andre, men at kyssing ogsånt med andre på fest var greit siden det ikke var så seriøst det vi dreiv med. Har fortsatt å møtes for sex, men vi ser også film, lager mat, han henter meg etter fest innimellom, har møtt familiene til hverandre og jeg kommer godt overens med moren (som forresten har omtalt meg som «dama hans»). Jeg tenkte hele tida at jeg ikke hadde følelser, meen tror kanskje det begynner komme litt, eller at det i hvertfall kanskje kommer snart hvis vi fortsetter som nå. Tok det opp med han for å høre litt hva han tenkte, om han ville bli helt eksklusive, om han hadde følelser og alt det der. Han ville fortsette som nå, men hadde ikke «forelska-følelser» som han kalte det. Han sa han likte å ha sex med meg, synes det er lættis og chill og være med meg men at han ikke hadde de kjæreste følelsene. Okei blei veldig langt nå, meen jeg lurer egt på hva jeg bør gjøre. Eller jeg veit det for min del kanskje er lurt å backe litt unna så jeg ikke før følelser, men har jo lyst på å henge med han ogsånt. Har dere no erfaringer, tips osv?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Du har gitt bort melka gratis, hvorfor skal han da gidde å kjøpe kua. Anonymkode: 39f09...77e 3
ikkevoksen Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Av erfaring; han bruker deg. Du nekter å se det. Trist slutt hvor du blir såret. 4
18årjente Skrevet 3. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Av erfaring; han bruker deg. Du nekter å se det. Trist slutt hvor du blir såret. Ja venninna mi sier ish det samme, men idk han har fortalt om meg til kompisene ogsånt
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 😕Han bruker deg bare til han finner den rette, dessverre. Bestem deg nå! Anonymkode: 9ebe5...cb6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 3 timer siden, 18årjente skrev: Ja venninna mi sier ish det samme, men idk han har fortalt om meg til kompisene ogsånt Men han har også sagt det rett ut til deg at han ikke har kjærestefølelser for deg. Han hadde ikke sagt det rett i trynet på deg, om han hadde følelser for deg. Stol på det han sier, ikke det du tror, fordi du legger sammen litt "hint og tegn" her og der. Og trekk deg unna nå, dette ender nok dessverre ikke så bra 😕 Anonymkode: 7041f...1ee 2
logicoverfeelings Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 3 timer siden, 18årjente skrev: Møtte en type for ca to måneder siden, og etter å ha hengt masse hele juleferien blei vi enige om å ikke ha sex med andre, men at kyssing ogsånt med andre på fest var greit siden det ikke var så seriøst det vi dreiv med. Har fortsatt å møtes for sex, men vi ser også film, lager mat, han henter meg etter fest innimellom, har møtt familiene til hverandre og jeg kommer godt overens med moren (som forresten har omtalt meg som «dama hans»). Jeg tenkte hele tida at jeg ikke hadde følelser, meen tror kanskje det begynner komme litt, eller at det i hvertfall kanskje kommer snart hvis vi fortsetter som nå. Tok det opp med han for å høre litt hva han tenkte, om han ville bli helt eksklusive, om han hadde følelser og alt det der. Han ville fortsette som nå, men hadde ikke «forelska-følelser» som han kalte det. Han sa han likte å ha sex med meg, synes det er lættis og chill og være med meg men at han ikke hadde de kjæreste følelsene. Okei blei veldig langt nå, meen jeg lurer egt på hva jeg bør gjøre. Eller jeg veit det for min del kanskje er lurt å backe litt unna så jeg ikke før følelser, men har jo lyst på å henge med han ogsånt. Har dere no erfaringer, tips osv? ahhhhh enda en kjerring som går i fuckfriends fella. jaja, når du ikke har respekt for deg selv, hvorfor tror du han har respekt for deg ? menn vil ikke bli sammen med billige luddere. Sry men kvinner som har fuckfriends er rødt flagg 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, logicoverfeelings skrev: ahhhhh enda en kjerring som går i fuckfriends fella. jaja, når du ikke har respekt for deg selv, hvorfor tror du han har respekt for deg ? menn vil ikke bli sammen med billige luddere. Sry men kvinner som har fuckfriends er rødt flagg Bullshit. Det finnes kvinner som ikke har et behov for kjæreste og det å må forplikte seg til noen. Da er ff en god erstatter når man bare trenger sex og litt nærhet innemellom. Det er bedre enn å selge seg selv på gata😊 Anonymkode: 028df...a65 4
Horten Market Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 😕Han bruker deg bare til han finner den rette, dessverre. Bestem deg nå! Anonymkode: 9ebe5...cb6 Det gjorde hun også, det er liksom poenget med FF. Men så brøt hun "avtalen". Alltid surt for den som holder seg til avtalen, og får ansvaret for den andres emosjonelle utfordringer når denne ikke lenger takler å være i forholdet på avtalte premisser. FF er ikke noen god idé i utgangspunktet. Endret 4. mars 2019 av Horten Market 2
Alice123 Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 Han har gjort det klart at han bare syntes det er "lættis og chill" å være med deg, og st han ikke hsr følelser. Gjør deg selv en tjeneste og avslutt dette nå. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 Jeg må si det er ganske skummelt å lesse sammen tegn og hint, ja, men dere har heller ikke møttes så lenge. Og forelskelse kan har ikke et bestemt tempo. Hør heller om dere «holder på». Følelser utvikles etter tid og det er ikke umulig st han også får slike tanker etterhvert. Form in del høres det ikke ut som om han bruker deg for sex slik de andre sier. Det virker som dere har blitt ganske gode venner. Er jo merkelig rart å ta med «knulledokka» si (for å sette det på spissen) hjem for å møte familien sin.. det kan hende at han ser på deg som en venn med fordeler nå, men dette ff forholder følger aldeles ingen av reglene. Han liker jo å tilbringe tid med deg, kanskje du skal la det går litt mer tid og kanskje høre hvordan ting ligger an litt senere. Har dere sex hver gang dere møtes? I så all kan det ses på som et rødt flagg. Jeg synes dere skal la det gå enda litt tid. og Ikke press han med så mye snakk om eksklusivitet osv. Men har en tendens til å backe av det Anonymkode: ba86b...5c5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 Dere har dessverre gjort "alt feil" når det kommer til å unngå å få følelser for hverandre. Jeg har for tiden en friend with benefit, men vi henger aldri sammen utover det at vi har sex, og da er det ingen overnatting (med mindre det er etter en bytur) og ingen matlaging eller "kos", for å holde det så cleant som mulig. Rart å møte familien til en man har blitt enig om å ha ett FF-forhold med. Beklager å si det, men han venter på at den rette dama dukker opp, og du er grei tidsfordriv. Han får et uforpliktende kjæresteforhold som han kan avse når han ønsker det uten å måtte ta noe ansvar og det vet han godt selv. Anonymkode: 905cd...a61 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 Ser flere her skriver at han bruker deg, men jeg synest ikke det. Han sier jo at han liker deg og dere finner også på ting sammen. Men han har ikke kjæreste følelser. Hadde han sagt han hadde det, så hadde det vært noe annet. For meg så er forelskelse en prosess. Jeg kan bli betatt, kjenne begjær som kan forveksles med forelskelsesfølelser og det kan jeg klart bli, eller ikke. Du er også usikker på om du har følelser, så du er antagelig i en prosess du også. Kjenn på hva du vil, du kan ta opp med han at du ikke ønsker å fortsette om han kjenner det IKKKE kommer til å utvikles noe mer. Eller ha is i magen, ha det fint med han og se det an, men ha i bakhodet at du kan bli såret. Det kan jo også ende med at han blir det. Anonymkode: 00c2a...c76
Mann1979 Skrevet 6. mars 2019 #14 Skrevet 6. mars 2019 Jeg hadde venninner over en periode på 7 år fra jeg var i midten av 20-årene og det kan fungere veldig godt. Jeg vil imidlertid ikke anbefale det i din alder, man bør ha et forhold eller to bak seg før man kjenner seg selv og sine følelser godt nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå