Gjest eva27 Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 så det lå en link på forumet her for lenge siden hvor du kan "lage deg selv". slik som på dette bildet: http://www.neonnurse.net/Blogs/models.jpg noen som vet hva nettsiden heter hvor man kan lage slike?
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2005 #3 Skrevet 16. april 2005 Umulig å få til noen skikkelige bilringer her jo! Samme hvor mye jeg sier at jeg veier, ser jeg slank ut... og sånn er det jo ikke... dumme dataprogram!
koldbruna Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Jeg prøvde programmet jeg også.Og joda jeg ble seende ut slik jeg ser ut i virkeligheten. Artig Program Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Umulig å få til noen skikkelige bilringer her jo! Samme hvor mye jeg sier at jeg veier, ser jeg slank ut... og sånn er det jo ikke... dumme dataprogram! Er det ikke deilig!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Men hvor lang og tung jeg er vet jeg jo bare i kg og cm.. Hvordan regner dere ut det?
vilde Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 Men hvor lang og tung jeg er vet jeg jo bare i kg og cm.. Hvordan regner dere ut det? Google har en fin funksjonalitet når det gjelder det der. I søkefeltet skriver du inn feks 170 cm to inch og du får søketreff fra kalkulatoren med hvor mange inches. Det samme gjelder kg. Skriv da feks 70 kg to pounds og kalkulatoren viser omregningen. Ganske enkelt genialt!
Gjest Violetta Skrevet 16. april 2005 #8 Skrevet 16. april 2005 Har et program på mobilen jeg, som regner om sånne ting. Har egentlig brukt det veldig lite, men det er veldig greit å ha når man først trenger det.
Gjest Formosiss Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 Jeg ble faktisk rimelig lik meg selv, men til min store forskrekkelse (:oops:) ble jeg også skikkelig lik en tynnere versjon av mamma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå