AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Hva vil det si å være forelsket i forelskelsen? Anonymkode: fc9cd...2f0
jimmyfix Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 At du er forelsket i at en person liker deg kanskje? typ at du liker tanken av at en person vil være med deg så mye, eller forguder deg. 1
jimmyfix Skrevet 3. mars 2019 #3 Skrevet 3. mars 2019 Ganske merkelig det spm’et her... jeg føler jeg har svart på det samme spmet tidligere 😄. det merkeligste av det hele er at det også var noe som jeg tenkte om partner den gangen også.
Tigertone Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Å være forelsket i forelskelsen betyr at man liker eller trenger følelsen av å være forelsket. For mange betyr det at forholdet blir avsluttet etter kort tid, når nyforelskelsen er over og "hverdagslivet" starter. Da forelsker de seg fort i noen andre. For noen betyr det at de ikke går inn i forhold med personen de er forelsket i, fordi de finner grunner til å ikke gjøre det. Da er det lettere å "gå videre" til en ny forelskelse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå