AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Jeg er ei jente på 22 år. Og har havnet i den situasjonen at jeg har blitt forelsket i en jeg ikke kan få. Han bor i Amerika og har kjæreste. Jeg har møtt han noen ganger, vet hvem han er og han er kjent skuespiller i USA, men han er ikke så særlig kjent utenfor Amerika. Han er en del år eldre en meg, og har en sønn på min alder. (så kunne vært faren min) Grunnen til jeg vet hvem han er er pga jobb. Vi har hatt noen små samarbeider. Jeg kom tilbake til Norge i sommer, og jeg klarer ikke stoppe å tenke på han. Det begynte først for noen uker siden da jeg savnet han og begynte å tenke mer og mer på han. Nå tenker jeg på han hele tiden. Jeg vet jeg ikke kan få han, og det ville vært helt sykt om jeg gjorde noe mer ut av det, men det kan jeg ikke. Det er sykt i seg selv at jeg har følelser for noen i 50 åra, men kjærligheten gjør oss blind noen ganger. Ikke sant? Måtte bare få det ut. Jeg vet dette er crazy. Noen andre som har vært forelsket i en dere ikke kan få? Hvordan taklet dere det? Anonymkode: e7cf5...c6b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Du er ikke blitt forelsket i forelskelsen? Du vet at det ikke blir dere, så du kan bygge opp romansen til å bli noe det egentlig ikke er. Tenker om du hadde møtt han igjen, så hadde du våknet opp av den rosa boblen ganske raskt. Jeg har aldri vært flørtet eller vært forelsket i en gift mann, men har vært forelsket i forelskelsen. Ofte når jeg var yngre så hente det ofte. Jeg ble kjent med en gutt, pratet og kanskje flørtet litt. Og tiden etter så var jeg hodestupsforelsket, jeg bygde han opp i tankene mine og til slutt var vi helt perfekt for hverandre. Men når jeg møtte han igjen og faktisk ble ordentlig kjent med han, så var han sjelden den jeg hadde fantasert opp. Men jeg likte å være forelsket, så i tenårene brukte jeg mye tid på å være avstandsforelsket eller ha avstandsforhold, sånn at jeg kunne kose meg med forelskelsen uten å forholde meg til hvem han egentlig var. Anonymkode: 48217...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Jeg ble kjent med en kjendis fra New Zealand via Instagram. Chattet daglig i flere måneder på IG og facebook. Delte private ting. Snakket om å møtes når han skulle på filminnspilling i Kroatia men den ble utsatt. Til slutt dabbet det litt av og vi ble enige om at vi skulle ikke stå i veien for hverandre og heller finne aktuelle kjærester som bodde nærmere. Det var litt synd å miste kontakten men aldri møtt han i virkeligheten, men videochattet en del. Det som gjorde at jeg glemte han litt, var at han sa at vi ikke måtte vente på hverandre da avstanden er aaaaalt for stor siden det ikke ble noen europa jobb på han. Og da var det på en måte greit. Vi sender en og annen melding nå og da og han er høflig. Så i ettertid tenker jeg bare på det med glede. Og virkeligheten innhentet meg ved at jeg er bedre tjent med en fremtidig kjæreste jeg faktisk kan være sammen med i hverdagen. Håper det ordnet seg for deg TS. Kan du eventuelt kontakte han og få litt tydeligere svar? Anonymkode: f0320...75a
megda Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Jenter vil ha det de ikke kan få. Det er jo ikke en ny observasjon, men det er jo en faktor i det hele. At man er betatt varer jo ikke evig og det går nok over om noen mnd. Mulig du da har funnet mr.right, men inntil da så får du finne frem spotify og spillelisten "love hurts" og leve livet
Ella Ellefantella Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Jeg synes du skal be han presentere deg for sønnen 😎
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå