Gå til innhold

Date noen fra jobb?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har gjort det? Hva slags erfaringer har dere? I utgangspunktet er jeg skeptisk fordi jeg tenker at hvis det ikke funker mellom oss vil det skape en spesiell stemning på jobb mellom oss. Har gjort noe lignende tidligere der jeg datet en som jeg gikk i klasse med meg på høyskolen. Dette endte ikke så veldig bra. Det var tungt å måtte se denne personen hver dag og kjenne på en kald stemning mellom oss. Kjenner til ordtaket "you don't shit where you eat". 

Anonymkode: e64e5...302

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Don't shit where you eat

Anonymkode: 88fe7...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda dummere å date noen på jobb enn på høyskolen. Blir gjerne gående oppi dem mye lenger enn i en studiesituajson. 

Anonymkode: 05497...c9b

Skrevet (endret)

Nei, har ikke datet noen fra jobb, men jeg hadde sex med en fyr fra jobben to ganger. Ene gangen hjemme hos meg, andre gangen hjemme hos han. Husker ikke engang hvordan det ble til at han var hos meg, eller jeg hos han. Men uansett, sexen var elendig, og jeg har sjelden vært borti noen som er verre til å bruke fingrene enn han. Han knipset på klitoris nærmest! Det var både ubehagelig og direkte latterlig, og jeg var på nippet til å klaske hånden hans vekk og be han kutte ut.

Uansett, det ble ikke sagt eller gjort noe på jobb (kontorjobb) etterpå som kunne avsløre for andre hva som hadde skjedd mellom oss. Vi flørtet aldri. Han viste vel egentlig ganske greit at han ikke var interessert i noe mer, han heller. Jeg var egentlig glad da det var over.

Jeg vet om minst èn annen dame på jobb som han har hatt sex med. Hun var i et langvarig forhold, og jeg vet ikke om hennes samboer, senere ektemann, visste om det og valgte å tilgi. Uansett, hun giftet seg med kjæresten sin og fikk barn med han. 

Det var ikke noe klein stemning på jobb for min del, såvidt jeg kan huske. Jeg bare latet som ingenting. Det var ikke hver dag jeg så han heller, da vi jobbet med ulike ting.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig idé. Datet en som jobbet på samme sted men i annen gruppe enn jeg. Forholdet skar seg og nå, noen år senere jobber han i samme bygg som jeg. Ser for meg det kunne blitt litt mer anstrengt om vi hadde jobbet geografisk nær hverandre da bruddet skjedde, selv om det for så vidt var ganske udramatisk brudd. 

Går greit nå så mange år etter. Vi er bare vanlige høflige kolleger nå. 

Anonymkode: 23a3e...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...