Gå til innhold

Morsomme bøker


WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å lese en god bok som kan få meg til å le! Jeg synes boka «Bestemor hilser og sier unnskyld» var ganske morsom. liker ironi. Noen tips? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen bok som har fått meg til å le så godt som Let's Pretend This Never Happened av Jenny Lawson. Anbefales på det sterkeste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bilbao7
På 3.3.2019 den 12.16, WhiteSwan skrev:

Jeg trenger å lese en god bok som kan få meg til å le! Jeg synes boka «Bestemor hilser og sier unnskyld» var ganske morsom. liker ironi. Noen tips? 😊

"Britt-Marie var her" (samme forfatter, Fredrik Backman)

Endret av Bilbao7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chakka - en ulv og hans menneske, av Bevie J. Gravlin. Om en ulvevalp som vokser opp hos en familie som er vant med hunder. Hysterisk morsom og veldig rørende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haikers guide til galaksen av Douglas Adams. Og husker jeg lo godt av Madonna-gåten av Knut Nærum, men da er det nok en fordel å ha DaVinchi-koden friskt i minne. 

Ellers nevner jeg: Svindel og multelikør, Potensmakerne og Kurt bøkene av Nesbø.

Anonymkode: ec11a...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til å foreslå Hitchhicker's guide to the galaxy av Douglas Adams, men den er allerede foreslått. Jeg vil bare legge tilat det er ikke én bok, det er en trilogi i fem bind.

Ellers vil jeg anbefale discworld-bøkene til Terry Pratchet. De begynte som en parodi på fantasy-sjangeren, men ble raskt satire på vår vanlige verden i fantasytapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 12.16, WhiteSwan skrev:

Jeg trenger å lese en god bok som kan få meg til å le! Jeg synes boka «Bestemor hilser og sier unnskyld» var ganske morsom. liker ironi. Noen tips? 😊

Men heter ikke den du tenker på Mormor hilser og sier unnskyld? 9788202414672.jpg?w=293

Samme forfatter har flere andre bøker. Britt Marie var her, nevnt over, er også litt morsom når du kommer forbi den første plagsomme delen. 

Ellers spørs det hvilken humor du har og dermed hva du liker. 

Tråden hva leser du nå, eller noe slikt, har gitt meg mange tips til gode bøker. Anbefaler den. 

 

Anonymkode: 1c513...625

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...