Sannemor Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Det er vel kanskje ikke "lov" å ønske seg noe i morgengave, men hva håper du du får? Jeg kunne kanskje tenke meg et smykke. Men aller helst noe som er personlig og gjennomtenkt som "passer" meg.
magnhild Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Egentlig så ønsker vi OSS et digitalt videokamera. Men jeg ønsker meg nok en diamantring eller noe slikt ja...
Molla Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Ønsker ikke noe spesiellt. Bare at det er noe som ikke er så kostbart siden bryllupet i seg selv koster litt. Faktisk er jeg inne på tanken at vi skal droppe morgengave..
smilepia Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Jeg er nok veldig utradisjonell når det kommer til gave. Jeg ønsker meg aldri smykker. Derimot ønsker jeg meg en 42" HDReady plasma tv Heldigvis har jeg en mann som er enig, så vi dropper hele morgengaven, og kjøper oss heller den tv'n utpå høsten.
Gjest Rikke Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Vi skal droppe morgengave, vi. Skal heller kose oss litt ekstra på bryllupsreisen.
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Vi skal droppe morgengave, vi. Skal heller kose oss litt ekstra på bryllupsreisen. Får se hva vi får råd til. Vil heller ha reise.. men siden vi nok ikke får råd til det, kjøper vi kanskje noe til hverandre heller
Coria Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Vi bestemte oss for å droppe morgengave i vanlig forstand. I stedet får vi lov å bruke noen hundrelapper på noe vi kan kose oss med sammen i dagene etter bryllupet, siden bryllupsreisen først kommer litt senere.
carina81 Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 Det har jeg faktisk ikke tenkt på jeg.. Er så opptatt med å tenke på hva jeg skal finne på til han.. Regner med han klarer å finne på noe selv, men får vel tenke litt i tilfelle han spør.
Gjest celine Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 Ønsker meg ingenting annet enn Mannen i Mitt Liv uanz... Skulle han absolutt insistere, sier jeg selvfølgelig ikke nei takk til et aldri så lite korallrevsakvarium..
Martha Stewart Skrevet 15. april 2005 #12 Skrevet 15. april 2005 Smykker! Evt. ny PC med flatskjerm, synes jeg behøver det siden jeg bruker så mye tid på nettet...
Trampe Skrevet 15. april 2005 #13 Skrevet 15. april 2005 korallrevsakvarium, det var ikke dumt det... Vi skal ha morgengaver, mest for kosen sin skyld. Jeg ønsker meg egentlig ingenting, bare jeg får han så er jeg fornøyd så det har jeg ikke tenkt så mye på. Men vi kommer til å bli enige om at de ikke skal være så dyre, siden vi skal betale hele bryllupet selv og også bryllupsreisa...
Calla Skrevet 15. april 2005 #14 Skrevet 15. april 2005 Hadde vært fint med et smykke kanskje.... Men jeg kommer nok ikke til å nevne hva jeg ønsker meg. Har undervurdert min kjære før, og kommet med hint om hva jeg vil ha i jule/bursdagsgave... Men hver gang har han dukket opp med noe personlig og fantasifullt, så det blir nok bedre om han får bestemme 100% selv... (må bare fortelle om den flotte bursdagsgaven jeg fikk i fjor...han hadde sunget en av mine yndlingssanger i studio til en kamerat...så fikk jeg den på cd.. ) Kanskje en ide til de som kan synge....(ikke meg med andre ord.... :oops: )
linky Skrevet 15. april 2005 #15 Skrevet 15. april 2005 Jeg ønsker meg ikke noe spesielt i morgengave. da har jeg jo allerede fått min drømmemann, og det er mer enn nok.. men vi har bestemt at vi skal kjøpe en liten ting til hverandre, så blir spennendes å se hva det blir.
lucky Skrevet 15. april 2005 #16 Skrevet 15. april 2005 Vi har ikke snakket om vi skal gi hverandre morgengaver vi, så jeg vet ikke om han tenker på noe. Jeg vil heller ikke spørre om vi skal gi hverandre morgengaver, Så får det heller bli en overraskelse om han har noe. Jeg har heller ikke tenkt noe på hva jeg ønsker meg. Men jeg har uansett tenkt at jeg vil gi noe til han. Og visste med en gang hva det skulle være og har brukt mye tid på å finne det. Men nå er det snaaart i boks
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #17 Skrevet 15. april 2005 Har ikke tenkt på om det er noe jeg ønsker meg egentlig...så en skikkelig sprek bil her om dagen som jeg sa at han godt kunne få lov til å gi meg, det er det eneste som har vært nevnt i forbindelse med morgengave for vår del! (og bare så det er sagt, var det en OPPLAGT spøk!) Mens jeg sitter her og skriver falt det en tanke ned i hodet mitt om at jeg kunne ønske meg noe med en diamant på - kanskje øredobber, smykke eller en ring? Uansett hva det måtte bli, så er jeg helt sikker på at det blir bra! K
Ms Lilja Skrevet 15. april 2005 #18 Skrevet 15. april 2005 Hva ønsker jeg meg i morgengave? Befruktning He he.. Nei, vet jammen ikke jeg. Har nok med å pønske ut hva jeg kan finne på til min kjåre. Hadde planen klar- nytt fluefiskeutstyr, men tror dere ikke han nettopp gikk og kjøpte seg det selv..arrgh... Får pønske videre
Nellie Cortado Skrevet 15. april 2005 #19 Skrevet 15. april 2005 For en stund siden spurte jeg min kjære om vi skulle droppe morgengaven, men da fikk jeg beskjed om at den hadde han planlagt og bestemt for lenge siden. :o Det hadde jeg ikke trodd! Nå er jeg så spent på hva det er! Men jeg fikk ikke lov å kjøpe noe til ham. Får vel gi han en mer "fysisk morgengave" da.
Ciara Skrevet 16. april 2005 #20 Skrevet 16. april 2005 Må si jeg hadde blitt glad for en ring med en flott sten på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå