Gå til innhold

Mest harry tatoveringen du har sett?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som bare har ett enkelt ord, skrevet med store svarte blokkbokstaver eller med løkkeskrift.  

BELIEVE 

HAPPINESS                        

LOVE 

Eller noe lignende... 

Anonymkode: 10baa...077

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"JUNK IN THE TRUNK" rett over rumpa.. 

Anonymkode: 68d05...70f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Altså jeg er en av disse kvinne med tatoveringer( 2 små og 1 som dekker myyee av låret) men tribal, barnenavn og ikke minst Billogoer blir harry. Men altså folk må nesten få tatovere hva de vil, påvirker ikke meg hva folk vil ha på kroppen, og det er heller ikke jeg som skal ha tatoveringene.

Endret av Thjelp
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så nettopp på tv en fyr i "Første date" programmet som brettet opp ermet og viste daten tatoveringen på armen. Det sto:
"Jeg er ingen gynekolog, men jeg tar gjerne en titt".

Det må være det mest harry jeg har sett av tatoveringer. Ødelagt for livet med noe så blodharry.

En annen tatovringer jeg vet om, men som jeg ikke har sett, var en fyr jeg kjente for en del år tilbake. Han dro på fylletur til Danmark med kamerater, og samboeren ventet hjemme. Da han kom hjem, måtte han fortelle at han hadde tatovert en SPYFLUE på penis. Ja, på skaftet....

Anonymkode: 1a957...081

Han har fått penger for å fjerne den...han med gyn-tatoveringa.

Anonymkode: 81566...363

AnonymBruker
Skrevet

Alle tatoveringer er harry

Anonymkode: e0853...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en fyr som hadde tatovert hakekors på handa. Må si jeg ble glad da jeg så han hadde tatovert noe over den. Impulskontroll er av og til greit å ha...

Anonymkode: 81566...363

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så et par som hadde tatovert his queen og her king sammen med krone. Ganske nyforelsket par. Harry. 

Anonymkode: 42d13...114

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...