Miewyn77 Skrevet 11. mars 2019 #21 Skrevet 11. mars 2019 For meg hadde det vært en dealbreaker om mannen min ikke ville bidra med minst 50 % i husarbeidet når vi begge jobber. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #22 Skrevet 11. mars 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Færre kvinner enn menn arbeider og jeg tror det er 46% av de som jobber, som jobber deltid. Bare for å nyansere debatten. Du tar litt for hardt i her. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1zKp9/en-av-tre-kvinner-jobber-deltid-de-fleste-har-ikke-barn Ifølge Statistisk sentralbyrå jobber 36,8 prosent av alle yrkesaktive kvinner deltid, mot 12,5 prosent av alle yrkesaktive menn. Anonymkode: 029ce...e3a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #23 Skrevet 14. mars 2019 Ingen av delene. Jeg vil ikke at han skal være hushjelp men at vi deler på arbeidet. Utseendet betyr litt, men sjarm, empati, humor betyr like mye. Det hadde ikke hjulpet om han så ut som en filmstjerne om jeg skulle vært moren hans, turn-off. Jeg og kjæresten bor ikke sammen, men vi bor mye hos hverandre. Han vasker klærne mine og omvendt, vi lager middag sammen, hjelper hverandre med støvsuging osv. For meg var det et stort pluss at han liker å ha det rent rundt seg, vi snakker ikke bakteriehysteri men vanlig hygiene. Eksen kunne sove i samme sengetøy i mndsvis. Anonymkode: 46492...93f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå