Gå til innhold

Hvilke av dagens trender blir fremtidens hockeysveis?


janeikanskje

Anbefalte innlegg

Folk som går i briller uten styrke, men fordi det er mote. Ser bare så ufattelig dumt ut

Anonymkode: 95a62...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må henge meg på de som ikke skjønner hvor dere som snakker om tynne tusjbryn bor, det har jo ikke vært trendy på 15-20 år og er allerede i dag blitt 90/00-tallets "hockeysveis".

Dagens trend er tykke og fyldige bryn, og selv om det er penere enn tynne streker så føler jeg de microbladede brynene som er altfor linjalperfekte, litt for tykke og mørke og generelt ser nøyaktig like unaturlige ut som de overnappa strekene fra 90-tallet også begynner å bli harry. Iallfall kombinert med for tykke og lange volumvipper (som også allerede er ut) og duck lips. 

Av klær så synes jeg allerede nå at det med å ha en rumpetaske på skrå over overkroppen ser litt sånn "oh no gjorde jeg det"-ut. Av hår så er jeg enig i manbun og den partysvenske-sveisen med kort på sidene. For jenter så er det for mye extensions, sånn at håret blir aaaltfor tykt og med de typiske extenions-krøllene. Barbie-hår liksom. Er jo allerede ut det da, men ikke alle som har fått det med seg enda. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårløse underliv. 

Anonymkode: 25ffc...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Regner med at silikonpupper og andenebb snart får et harrystempel. Kanskje de har fått det allerede?

Ja, jeg jobber med litt berter og bloggertyper som er typ rundt 25, de har sluttet med vippe- og hårextensions, fjernet en del restylane fra leppene og driver nå og tar ut silikonen.

De har nok litt botox og fillers noen av dem, men ikke sånn ekstremt, ingen andenebb i sikte.

Slitsomt å følge trender når det involverer så mye operasjoner 😂 Om noen år skal vel folk fjerne rumpeinnleggene sine også tenker jeg, typisk "bransjen" (hvem nå det er jeg skal skylde på) å plutselig finne ut at flatere rumpe er greia for nå skal vi gå i low waist jeans igjen og da gjelder det å ikke ha for fyldig ræv som tyter over kanten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ankelsokker og høyvannsbukser har overlevd merkelig lenge, firkantede øyebryn også men de ser ut til å dø ut nå. Men man skal aldri si aldri, jeg hadde ikke trodd at adidas kneppebukser og buffalosko var noe jeg skulle se igjen annet enn i 90-tallsparties. 

Anonymkode: 22276...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 13.04, janeikanskje skrev:

Hvilke av dagens trender tror dere blir like pinlige i fremtiden som 80-tallets hockeysveis er i dag? Jeg holder en knapp på dagens øyenbrynstrend.

Instagrambryn og ombre hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nerdebriller. Treningstights med svær jakke og Gucci el. Veske. Overalt. Cafe, butikk, skole, jobb..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
På 4.3.2019 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Folk som går i briller uten styrke, men fordi det er mote. Ser bare så ufattelig dumt ut

Anonymkode: 95a62...848

Kan du virkelig SE at det ikke er styrke i brillene? For meg ser det helt ut som vanlige briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...