AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #21 Skrevet 2. mars 2019 Det er ikke et fint eller innbydende ord. Anonymkode: d711b...12a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #22 Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Vox_populi skrev: men ORDET du bruker, det er ikke stygt i og for seg. Det kan ikke du bestemme. JEG synes ordet er stygt. Ordet i seg selv. Det er hardt, som et spytt ut av munnen. Betydningen er også stygg. Kjønnsorganet er IKKE stygt, det fortjener et bedre ord/navn. Anonymkode: b3e0b...12f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #23 Skrevet 2. mars 2019 Fitte er like ok som kuk. Husk at kuk og fitte hører sammen. 😻 Anonymkode: 6fbf4...2e2 2
stan Skrevet 2. mars 2019 #24 Skrevet 2. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi trenger et nytt ord, mener jeg Hva med vulva? Det er jo ikke nytt, men er lite brukt og således ganske nøytralt.
Vox_populi Skrevet 2. mars 2019 #25 Skrevet 2. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan ikke du bestemme. JEG synes ordet er stygt. Ordet i seg selv. Det er hardt, som et spytt ut av munnen. Betydningen er også stygg. Kjønnsorganet er IKKE stygt, det fortjener et bedre ord/navn. Du bare vrøvler, og det helt gjennomført. "Hardt, som spytt ut av munnen". Spytt er i høyeste grad mykt, det stikk motsatte av hardt. Det er et ord, en samling lyder, som ikke kan være hverken hardt eller mykt. Om mulig enda mer meningsløst er "Betydningen er også stygg. Kjønnsorganet er IKKE stygt". Betydningen ER nettopp det kvinnelige kjønnsorganet, så de to utsagnene henger ikke ihop i det hele tatt. Du opererer som Anonym bruker, og det gjør du lurt i. Man har sett mye dumt fra disse, men du må ha satt ny rekord i vrøvlete innlegg. Da er det greit for deg å kunne skrive i en ny tråd uten å måtte hefte for tidligere tåpeligheter. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #26 Skrevet 2. mars 2019 Det er - og har alltid vært - et nedsettende og vulgært ord. Det å prøve å gjøre det stuerent, er like sykt som å prøve å rehabilitere odiøse termer som neger og soper. Anonymkode: 0ea3c...be5 2
Horten Market Skrevet 2. mars 2019 #27 Skrevet 2. mars 2019 Din kødd! Det betyr kuk, faktisk. Navn på det mannlige kjønnsorgan er langt vanligere som skjellsord, likevel har jeg aldri hørt noen mann beklage seg. Menn elsker lillemannen sin, selv om den skulle være liten og tynn. Det er nok helt andre grunner til at noen kvinner er beskjemmet over kjønnet sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #28 Skrevet 2. mars 2019 Fitte er jo ikke akkurat et pent ord, og jeg oppfatter det som ganske stygt. Men er blitt mer vant til å bruke det i seksuelle sammenhenger, ellers ville jeg kalt det noe nøytralt som skjeden eller underlivet. Men "mus" er verre enn fitte, det er ekkelt å høre og se det ordet brukt om det kvinnelige kjønnsorgan. Æsj, slutt å bruke det og si heller fitte. Det er mer ærlig på en måte. Anonymkode: a44bb...030
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #29 Skrevet 2. mars 2019 Nedverdigende griseprat er jo for noen (både kvinner og menn) en uunnværlige del av det seksuelle samspillet. Og da er jo nettopp poenget ordene er stygge, vulgære og krenkende. Anonymkode: 0ea3c...be5
Nusse Skrevet 2. mars 2019 #30 Skrevet 2. mars 2019 Fitte kommer fra et gammelnordisk ord som betyr «våtmark». Altså en beskrivelse av kvinnens mest private sone. Vulva er latinsk navn på ytre del av fitta, og vagina er indre del, skjeden. Enig med Tuva i at ordet fitte trenger å få bedre status, vi må bli flinkere til å bruke ordet med positiv betoning. Fitta er ikke stygg jenter, det er den fineste blomsten av alle❤️ 3
herzeleid Skrevet 2. mars 2019 #31 Skrevet 2. mars 2019 Er vell ikke styggere enn en gjør det til selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #32 Skrevet 3. mars 2019 21 timer siden, Nevian skrev: Fra klinisk til grovt har vi for menn penis - pikk - kuk. For damer har vi vagina - ??? - fitte. Trenger noe mellom der. Vulva. Anonymkode: 2bc70...5d7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #33 Skrevet 3. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nedverdigende griseprat er jo for noen (både kvinner og menn) en uunnværlige del av det seksuelle samspillet. Og da er jo nettopp poenget ordene er stygge, vulgære og krenkende. Anonymkode: 0ea3c...be5 Mennesker som har behov for terapi dette. Ikke noe vits i å tenke på hva de måtte ønske eller mene. Anonymkode: 2bc70...5d7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #34 Skrevet 3. mars 2019 Fitte er så 70-talls. Jeg bruker det likevel ofte, men i det siste liker jeg å omtale fitta som "granatsåret". Anonymkode: efd4d...08f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #35 Skrevet 3. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fitte er så 70-talls. Jeg bruker det likevel ofte, men i det siste liker jeg å omtale fitta som "granatsåret". Anonymkode: efd4d...08f Anonymkode: 3a48a...c9d 1
heipådegsann Skrevet 3. mars 2019 #36 Skrevet 3. mars 2019 Jeg synes fitte er et kjempestygt ord, og får meg ikke helt til å bruke det. Da synes jeg navnene til det mannlige kjønnsorganet er mange ganger bedre, selv om pikk for meg er finere enn kuk.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #37 Skrevet 3. mars 2019 Kanskje stygt ord, men du verden så godt! Anonymkode: 6fbf4...2e2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #38 Skrevet 3. mars 2019 Det tar vel ikke lang tid før de politiske korrekte bannlyser det ordet også, slik de gjorde med neger, og nå nylig indianer. Jeg knullet en jente fra Kenya for litt siden, og hun likte verken ordet neger eller fitte (viste seg at hun var feminist). Jeg kunne umulig vite det, så jeg sa "jøss, for en fin negerfitte du har" da den var smelldeilig, men dette likte altså ikke vedkommende. Man må virkelig trå varsomt i 2019. Folk blir krenket for alt. Anonymkode: efd4d...08f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #39 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar vel ikke lang tid før de politiske korrekte bannlyser det ordet også, slik de gjorde med neger, og nå nylig indianer. Jeg knullet en jente fra Kenya for litt siden, og hun likte verken ordet neger eller fitte (viste seg at hun var feminist). Jeg kunne umulig vite det, så jeg sa "jøss, for en fin negerfitte du har" da den var smelldeilig, men dette likte altså ikke vedkommende. Man må virkelig trå varsomt i 2019. Folk blir krenket for alt. Anonymkode: efd4d...08f Negerfitter er deilige hvor de enn kommer fra! Anonymkode: 6fbf4...2e2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #40 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: ........ så jeg sa "jøss, for en fin negerfitte du har" da den var smelldeilig, men dette likte altså ikke vedkommende. Man må virkelig trå varsomt i 2019. Folk blir krenket for alt. Anonymkode: efd4d...08f Skjønner ikke helt hvorfor hun ble krenket av dette. Anonymkode: 272f2...1b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå