Gå til innhold

————-


puppi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, puppi skrev:

Grrrrrr

 

Har trekket krympet? Hvis det bare er glidelåsen som er treg, kan du prøve å smøre glidelåsen ved å dra et stearinlys over glidelås-tennene. Lykke til! :) 

Anonymkode: cc7ae...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å legge trekket og overmadrassen på et flatt underlag (gulv funker bra). Den ene delen av trekket legges på gulvet. Madrassen oppå trekket. Så legger du den andre delen av trekket oppå overmadrassen og fester glidelåsen. Jobb deg pent rundt overmadrassen med å lukke glidelåsen.

Madrasstrekket blir stramt etter vask og tørk. Kjenner problemet, men trekket vider seg litt ut når overmadrassen er sovet på noen netter.

Jensen? 

Anonymkode: da6f3...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, puppi skrev:

Grrrrrr

 

Hvordan gikk det med glidelåsen?

Anonymkode: cc7ae...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

 

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...